
Няма такова правило. Ако има пратки за 1 или 2 купета никой не може да те спре да седнеш в 3-тото.VESO написа:Да , така е.При липса на фургон , колетните пратки се превозват в купетата и за целта първото , второто и третото се освобождават.За сметка на пътниците естествено.



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Не знам, ама ако количеството на колетите за другите БВ е като това в БВ 4612 при пристигането му на Русе е такова, хич няма да стигне едно купе. Инвалидният наполовина е велосипеден, другата половина е претъпкана с колети накои от които с повече от обемни размери. При пристигане в крайна гара количката, която събита пратките застава до вратата и пътниците от първи вагон не могат да слязат от най близката за тях врата. Най ''учтиво'' им се заявява че имало и други врати. Тези хора дали не се замислят другия път дали да позлват влакове...
п.с. Количката, която събира колетите от 4612 е дълга почти колкото инвалидния. Правете сметка за какво количество става въпрос. Веднъж едни кондуктори обсъждаха пред купето колко пътници са превозили за деня. Цифрата бе около 560. А колетите били над 280, повечето от които са за... Силистра. Днес на централна автогара багажника на микробуса за Силистра бе и той пълен догоре с пратки. Явно няма да е излишен фургонен влак Русе Силистра
п.с. Количката, която събира колетите от 4612 е дълга почти колкото инвалидния. Правете сметка за какво количество става въпрос. Веднъж едни кондуктори обсъждаха пред купето колко пътници са превозили за деня. Цифрата бе около 560. А колетите били над 280, повечето от които са за... Силистра. Днес на централна автогара багажника на микробуса за Силистра бе и той пълен догоре с пратки. Явно няма да е излишен фургонен влак Русе Силистра




Никакво Дряново, да си ги правят в Сараньово07 написа:Вагоние може да отиват към Дряново и за това да са пуснати на Янтрата......









Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

И като се изпратят в "Интерком" смяташ, че там ще се жертват само защото други не са си свършили работата както трябва ли? Някой ще има да взима, ама няма да стане. Ако наистина са изпратени в Дряново (което не вярвам) по-добре да се преправят по схемата на вагони 8444 001 и 2, иначе ако ще правят такива фасони най-добре да си кретат стари 63.VESO написа:Вярно , за тях не се сетих.С оранжеви врати ли бяха? Ако да , значи това са септемврийските.Ако отиват за ревизия , значи вече от "ВРЗ 99" са вдигнали ръце и единственото място , където вагоните да се изпратят е "Интерком".

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Никс, вагоните се правят по единна документация, само вътрешното им оформление е различно! Така че кой знае какво няма да им преправят.... А предвид колко успешни са 63 - завода в Дряново трябва да се залее с бензин и да му се драсне клечката!Nikss написа:И като се изпратят в "Интерком" смяташ, че там ще се жертват само защото други не са си свършили работата както трябва ли? Някой ще има да взима, ама няма да стане. Ако наистина са изпратени в Дряново (което не вярвам) по-добре да се преправят по схемата на вагони 8444 001 и 2, иначе ако ще правят такива фасони най-добре да си кретат стари 63.VESO написа:Вярно , за тях не се сетих.С оранжеви врати ли бяха? Ако да , значи това са септемврийските.Ако отиват за ревизия , значи вече от "ВРЗ 99" са вдигнали ръце и единственото място , където вагоните да се изпратят е "Интерком".

63 вече отиват в миналото. Сега сме на вълна 44. Дряново може да не са много добри в рециклирането им, но Сараньово са хептен зле.
Да не говорим за извършваните ревизии от 2-та завода. Тук отново бих заложил на Дряново, отколкото Сп тъй като съм видял доста серии вагони, ревизирани и в двата завода и съм сравнил какво е направено и какво не.




Да не говорим за извършваните ревизии от 2-та завода. Тук отново бих заложил на Дряново, отколкото Сп тъй като съм видял доста серии вагони, ревизирани и в двата завода и съм сравнил какво е направено и какво не.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори