Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да , така е.При липса на фургон , колетните пратки се превозват в купетата и за целта първото , второто и третото се освобождават.За сметка на пътниците естествено.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:Да , така е.При липса на фургон , колетните пратки се превозват в купетата и за целта първото , второто и третото се освобождават.За сметка на пътниците естествено.
Няма такова правило. Ако има пратки за 1 или 2 купета никой не може да те спре да седнеш в 3-тото. :twisted: :arrow: При положение, че ако се слагат и на багажниците пратки проблемът е никакъв и в 1 купе да се натовари всичко. :idea: Въпрос на мислене.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Не знам, ама ако количеството на колетите за другите БВ е като това в БВ 4612 при пристигането му на Русе е такова, хич няма да стигне едно купе. Инвалидният наполовина е велосипеден, другата половина е претъпкана с колети накои от които с повече от обемни размери. При пристигане в крайна гара количката, която събита пратките застава до вратата и пътниците от първи вагон не могат да слязат от най близката за тях врата. Най ''учтиво'' им се заявява че имало и други врати. Тези хора дали не се замислят другия път дали да позлват влакове...

п.с. Количката, която събира колетите от 4612 е дълга почти колкото инвалидния. Правете сметка за какво количество става въпрос. Веднъж едни кондуктори обсъждаха пред купето колко пътници са превозили за деня. Цифрата бе около 560. А колетите били над 280, повечето от които са за... Силистра. Днес на централна автогара багажника на микробуса за Силистра бе и той пълен догоре с пратки. Явно няма да е излишен фургонен влак Русе Силистра :D
Мнения: 54
Регистриран на: Чет Авг 13, 2009 8:58 pm
Местоположение: Mezdra

Мнение от tsolov69 »

днес в 17:30 Янтрата замина от Сф с 5 рециклирани вагона второкласни с по 3 седалки в ред а до машина беше 1 второкласен от старите.
Мнения: 141
Регистриран на: Нед Юни 22, 2008 5:31 pm
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от nikol4yy »

tsolov69 написа:днес в 17:30 Янтрата замина от Сф с 5 рециклирани вагона второкласни с по 3 седалки в ред а до машина беше 1 второкласен от старите.
Каква серия бяха вагоните ?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

tsolov69 написа:днес в 17:30 Янтрата замина от Сф с 5 рециклирани вагона второкласни с по 3 седалки в ред а до машина беше 1 второкласен от старите.
Давай снимки, на суха информация НЕ ВЯРВАМЕ!
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 141
Регистриран на: Нед Юни 22, 2008 5:31 pm
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от nikol4yy »

Nikss написа:
tsolov69 написа:днес в 17:30 Янтрата замина от Сф с 5 рециклирани вагона второкласни с по 3 седалки в ред а до машина беше 1 второкласен от старите.
Давай снимки, на суха информация НЕ ВЯРВАМЕ!
Точно че аз не знам за такава серия вагони и то да са горнооряховски .
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Вагоние може да отиват към Дряново и за това да са пуснати на Янтрата......
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

tsolov69 написа:.... 5 рециклирани вагона второкласни с по 3 седалки в ред...
Кои са тези вагони с по 3 седалки на ред , че нещо не се сещам? Второкласните 63-ки са с 4 седалки "на ред" , а първокласните имат 3 , ако това се има предвид.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Или сараньовски 44-ки .......
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

07 написа:Вагоние може да отиват към Дряново и за това да са пуснати на Янтрата......
Никакво Дряново, да си ги правят в Сараньово :!: :evil: :twisted: :lol: :D :x :arrow: Аз все пак не вярвам докато не видя снимки!! Срам и позор ще да е било вагони без климатик в тази жега, да не говорим за външният вид, който е под всякаква критика и само загрозява хубавия влак. :x :cry:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Вярно , за тях не се сетих.С оранжеви врати ли бяха? Ако да , значи това са септемврийските.Ако отиват за ревизия , значи вече от "ВРЗ 99" са вдигнали ръце и единственото място , където вагоните да се изпратят е "Интерком".
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:Вярно , за тях не се сетих.С оранжеви врати ли бяха? Ако да , значи това са септемврийските.Ако отиват за ревизия , значи вече от "ВРЗ 99" са вдигнали ръце и единственото място , където вагоните да се изпратят е "Интерком".
И като се изпратят в "Интерком" смяташ, че там ще се жертват само защото други не са си свършили работата както трябва ли? Някой ще има да взима, ама няма да стане. Ако наистина са изпратени в Дряново (което не вярвам) по-добре да се преправят по схемата на вагони 8444 001 и 2, иначе ако ще правят такива фасони най-добре да си кретат стари 63. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Nikss написа:
VESO написа:Вярно , за тях не се сетих.С оранжеви врати ли бяха? Ако да , значи това са септемврийските.Ако отиват за ревизия , значи вече от "ВРЗ 99" са вдигнали ръце и единственото място , където вагоните да се изпратят е "Интерком".
И като се изпратят в "Интерком" смяташ, че там ще се жертват само защото други не са си свършили работата както трябва ли? Някой ще има да взима, ама няма да стане. Ако наистина са изпратени в Дряново (което не вярвам) по-добре да се преправят по схемата на вагони 8444 001 и 2, иначе ако ще правят такива фасони най-добре да си кретат стари 63. :arrow:
Никс, вагоните се правят по единна документация, само вътрешното им оформление е различно! Така че кой знае какво няма да им преправят.... А предвид колко успешни са 63 - завода в Дряново трябва да се залее с бензин и да му се драсне клечката!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

63 вече отиват в миналото. Сега сме на вълна 44. Дряново може да не са много добри в рециклирането им, но Сараньово са хептен зле. :x :wink: :idea: :arrow:
Да не говорим за извършваните ревизии от 2-та завода. Тук отново бих заложил на Дряново, отколкото Сп тъй като съм видял доста серии вагони, ревизирани и в двата завода и съм сравнил какво е направено и какво не. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация