Страница 21 от 32

Публикувано на: Съб Юни 11, 2011 11:32 pm
от VESO
mitkodiablo написа:-....Сл.Бряг и колко 97-ци бяха? от някой снимки се вижда или поне аз оставям с впечатлението че вагоните са освежени.
Съставът на "Сл.бряг" - exDB от серия 43 (явно замества ивалидната 80-ка) и пет 97-ци , разделени по схемата 4 към 1 от бистрото с номер 003.Направи ми впечатление , че вагоните скоро са чистени.
mitkodiablo написа:каква беше населеността в бистрото на 3622?
В бистрото на 3622 (с номер 001) имаше почти нулева населеност.Или хората не знаят , или не се интересуват и не го посещават , въпреки че то се намира на много стратегическо място - разделя композицията на две.Дори малко преди Тулово , кондукторът съобщи на хората , че предстои немалък престой и могат да похапнат.Но хич не се сети да обяви , че влакът вози бистро (при това само един ден в седмицата) , в който също може да се хапне и пийне.За разлика от "Сл.бряг" , тук нямаше количкар , който да обикаля.

Публикувано на: Съб Юни 11, 2011 11:45 pm
от Vancho
Количкар в екс дб тата с техните подвижни врати малко трудно :lol: Пък и си е тесничко ... А Слънцето с какъв първокласен беше че не си го споменал 8)

Публикувано на: Съб Юни 11, 2011 11:57 pm
от VESO
Да , за него не съм се сетил , понеже вече ми се затварят очите - композицията на 8614 бе следната - 43-ка "ABy" (писах вече , че изпълнява ролята на инвалиден) + 97-ца "Bimz" + 97-ца "Bimz" + 97-ца "Bimz" + 74-ка "Аm" + 97-ца "Bimz" + 97-ца "ARkimbz" + 97-ца "Bimz".Ето на снимка състава , аз съм в последния вагон.

Публикувано на: Нед Юни 12, 2011 11:42 am
от svd90
Браво,Весо.
Много подробни и интересни разказ и снимки .

Публикувано на: Нед Юни 12, 2011 12:28 pm
от 44.123
Поздравление и от мене евала за стахотният репортаж. :)

Публикувано на: Нед Юни 12, 2011 1:38 pm
от RAILWAYSTATION
аз ако бях нямаше начин да не видя бистрото, защото имам навика да обикалям влака по няколко пъти. Много обичам да се разхождам из вагоните, а и бистрото би трябвало да го видят още от гарата като се качват

Публикувано на: Пон Юни 13, 2011 9:36 pm
от svd90
Днес ел.таблата на Ямбол още не работеха...
Скоро става месец откакто не работят... No comment

Публикувано на: Пон Юни 13, 2011 11:51 pm
от VESO
Днес , 13-ти юни , форумска група от опитни "кучета" , калени в многобройни пътувания из цялата страна в състав - аз , Bdz_bg , Rexkos и Tenata проведохме разходка до Панагюрище , посредством 81204 / 81205.Слънчевото обедно време от центр. По започна с гарираната композиция на 4-ти челен коловоз в състав второкласна exDB 43-ка и смесена "ABy" , които за рекордно кратко време се напълниха с хора.Малко преди 14:00 часа , пристигна и локомотива , днес това бе 07123-3.Снимка в минутата преди заминаване.
До Филипово нямаше нищо интересно , освен километрични колони от коли на прелезите , станали обичайната вече гледка за Пловдив.В гарата засякохме 06097-0 начело на товарачка и докато неголяма група пътници се качваха в нашия влак , пристигна 82207 , обслужван от 30007-3+30008-1.Минути след потеглянето вече напускаме района на гарата и се понасяме напред.
Първата спирка бе Царацово и както от тази снимка се вижда , трудно може да се познае къде е перона , да не говорим че приемно сдание изобщо липсва.На нея , както и следващата - Бенковски имаше неколцина души , които слязоха.При Бенковски може да се наблюдава интересна машина - трактор "Беларус" , който играе ролята на локомотив.Ето го и него отблизо , чиято основна задача е да набутва цистерни в този клон.От другата страна на спирката пък имаше два вагона на DB , които чакаха да бъдат натоварени на специалните платформи и откарани в близкия завод LIEBHERR.Един общ изглед на спирката , а на тази снимка пък виждате мостът на магистралата , намиращ се между Царацово и Бенковски.
Лъчите на слънцето все още приятно галят лицата , а лекият вятър развява косите на форумците (без Tenata) , наблюдаващи от прозореца полетата наоколо.Шумът от преминаващите по пътя коли заглъхва и влакът влиза в гара Съединение.От някогашните 6 коловоза , са останали само 3 , като влаковете се приемат на 2-ри , а върху 4-ти има сложени релси и траверси.Качващите се отново бяха по - малко от слизащите , но все още със стабилна населеност , влакът продължи нататък.

Картината , която се показа след Съединение трудно може да се опише с думи.Надлъж и нашир се разкриват широки полета , глъхнещи под безстрастният юнски пек.Жаркото слънце от миналата седмица е оставило своя отпечатък - от двете страни на линията се простират помачкани стърнища и покосени ливади , по които пасат стада. На стълбовете отстрани на пътя кацат рояци врабчета , които отлитат вкупом при приближаването на влака.Полуразрушените приемни сдания на спирките стоят пусти и глухи насред полето и навяват тъжни спомени от някогашните възгласи , когато в онези времена хората масово са използвали влака в своите предвижвания , а сега в безмълвния си вид , са станали убежище на гарвани , които със своите крясъци карат сърцето да потръпне.Типичен пример за такава спирка е Тополи дол.Бившата гара Овчеполци също донякъде прилича на нея , но в близост до приемното сдание има някаква сграда , от която излизаха работници , явно е цех.Ето и снимка от това място , а тук виждате цялостен изглед към спирката.Цар Асен дори няма и приемно сдание.Ориентирът е тази табела , висяща на близкото дърво и перонът , на който слязоха няколко човека.
Малко фотографии от участъка:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4.
Сградите на спирките Смилец и Дюлево бяха малко по - запазени , но и отдалечеността от селата тук си казва думата и шумящите клони на дърветата нарушават всемирната тишина във времевите интервали , когато няма влак.

Природата започва леко да се изменя.След един от поредните прелези , пустеещите безкрайни полета от двете страни на линията изчезнаха и на тяхно място започнаха да се появяват горички , които с напредване на влака , стават все по - чести.Тук виждате единия от двата тунела , като след него околността придоби съвършено друг вид.Влакът намали скоростта , изсвири продължително и влезе в Стрелча.
Бившата гара , на която през 90-те години съм ставал свидетел на маневрена дейност и разминавания , сега е необслужвана и по подобие на Съединение могат да се видят струпани релси и траверси върху някогашния 3-ти коловоз (била е с 4).Снимка при влизане , откъм пероните , а тук виждате гърловината страна Панагюрище.
След излизането от Стрелча , планинският мотив присъстваше особено осезаемо.Поглеждаме през прозореца и виждаме недалече от линията полуразрушена сграда , изглеждаща зловещо на фона на гората , сбрала в себе си народни поверия за убежище на тъмни духове.Мир и величава тишина царуват наоколо , прекъсвани единствено от тракането на талигите и свирката на локомотива.Фотографии от този участък:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.

Влакът все повече намалява скоростта и малкото останали пътници се приготвиха за слизане.Ние си взехме багажите и се упътихме към вратите.Само след минути вече преминахме стрелките и влязохме в гарата.Малко фотографии от Панагюрище:
- 81204 на перона;
- машинистът отива да разкача локомотива;
- 07123-3 се изтегля;
- тук вече се е прегарирал и застава начело на 81205.
Снимки и от гарата - приемното сдание и осигурителната инсталация (нека някой да вземе отношение какъв тип е тя).

Весела и доволна , форумската група си взе ядене и пиене от гаровия бюфет и се снима за спомен във влака.

От мен бе всичко , ако сте стигнали до тук , ви благодаря за отделеното внимание. Надявам се описанието да се е харесало на форумната аудитория.Не претендирам за изчерпателност , но и така поднесена информацията е достъпна за четене на един дъх. :D

Публикувано на: Вто Юни 14, 2011 12:38 am
от Vancho
Супер е всико както обикновено.

Интерес за мен представляваше най вече трактора и ето тази снимка и по точно начина по който стои дървото : http://www.foto.bg/data/6935/DSC000589.JPG разбира се и спирка Цар Асен :lol: Дано се задържи дълго време вагон + седмак там че да могат повече форумци да посетят. Иначе благодарности както обикновено супер разказ, снимки и т.н. :) Мислено и ние попътувахме в този красив участък :)

Публикувано на: Вто Юни 14, 2011 12:43 am
от VESO
Думите не са нищо , те само очертават контурите , но истински тази картина (смяната на равнината с планината) се усеща като се види наживо от влака.При това - композиция , не мотриса.От DESIRO няма как да се усети в пълна степен този чар.

Публикувано на: Вто Юни 14, 2011 9:30 am
от Тената
Весо, това е РУКЗ (Ръчно Управление със ключова Зависимост )
http://www.foto.bg/data/6935/DSC000857.JPG

Публикувано на: Вто Юни 14, 2011 9:56 am
от Иван_Вълков
VESO написа:Думите не са нищо , те само очертават контурите , но истински тази картина (смяната на равнината с планината) се усеща като се види наживо от влака.При това - композиция , не мотриса.От DESIRO няма как да се усети в пълна степен този чар.
Знам за какво става въпрос аз съм от този край , и тези дни като се завърна по родните места мога да отида до Цар Асен или Овчеполци и да се полюбувам на седмака. :)

Публикувано на: Вто Юни 14, 2011 10:03 am
от rexkos
Весо, описанието ти наистина спира дъха! Четейки разказа тази сутрин, имах чувството, че отново пътувам по тази уникална линия, чийто чар няма как да усетиш, ако пътуваш с Дезиро!

Публикувано на: Вто Юни 14, 2011 1:42 pm
от bobara_e_tuk
tenata написа:Весо, това е РУКЗ (Ръчно Управление със ключова Зависимост )
http://www.foto.bg/data/6935/DSC000857.JPG
а това РУКЗ на коя гара е?

Публикувано на: Вто Юни 14, 2011 1:48 pm
от Иван_Вълков
bobara_e_tuk написа:
tenata написа:Весо, това е РУКЗ (Ръчно Управление със ключова Зависимост )
http://www.foto.bg/data/6935/DSC000857.JPG
а това РУКЗ на коя гара е?
Панагюрище.