Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

mitkodiablo написа:-....Сл.Бряг и колко 97-ци бяха? от някой снимки се вижда или поне аз оставям с впечатлението че вагоните са освежени.
Съставът на "Сл.бряг" - exDB от серия 43 (явно замества ивалидната 80-ка) и пет 97-ци , разделени по схемата 4 към 1 от бистрото с номер 003.Направи ми впечатление , че вагоните скоро са чистени.
mitkodiablo написа:каква беше населеността в бистрото на 3622?
В бистрото на 3622 (с номер 001) имаше почти нулева населеност.Или хората не знаят , или не се интересуват и не го посещават , въпреки че то се намира на много стратегическо място - разделя композицията на две.Дори малко преди Тулово , кондукторът съобщи на хората , че предстои немалък престой и могат да похапнат.Но хич не се сети да обяви , че влакът вози бистро (при това само един ден в седмицата) , в който също може да се хапне и пийне.За разлика от "Сл.бряг" , тук нямаше количкар , който да обикаля.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Количкар в екс дб тата с техните подвижни врати малко трудно :lol: Пък и си е тесничко ... А Слънцето с какъв първокласен беше че не си го споменал 8)
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да , за него не съм се сетил , понеже вече ми се затварят очите - композицията на 8614 бе следната - 43-ка "ABy" (писах вече , че изпълнява ролята на инвалиден) + 97-ца "Bimz" + 97-ца "Bimz" + 97-ца "Bimz" + 74-ка "Аm" + 97-ца "Bimz" + 97-ца "ARkimbz" + 97-ца "Bimz".Ето на снимка състава , аз съм в последния вагон.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Браво,Весо.
Много подробни и интересни разказ и снимки .
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Поздравление и от мене евала за стахотният репортаж. :)
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen

Мнение от RAILWAYSTATION »

аз ако бях нямаше начин да не видя бистрото, защото имам навика да обикалям влака по няколко пъти. Много обичам да се разхождам из вагоните, а и бистрото би трябвало да го видят още от гарата като се качват
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Днес ел.таблата на Ямбол още не работеха...
Скоро става месец откакто не работят... No comment
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес , 13-ти юни , форумска група от опитни "кучета" , калени в многобройни пътувания из цялата страна в състав - аз , Bdz_bg , Rexkos и Tenata проведохме разходка до Панагюрище , посредством 81204 / 81205.Слънчевото обедно време от центр. По започна с гарираната композиция на 4-ти челен коловоз в състав второкласна exDB 43-ка и смесена "ABy" , които за рекордно кратко време се напълниха с хора.Малко преди 14:00 часа , пристигна и локомотива , днес това бе 07123-3.Снимка в минутата преди заминаване.
До Филипово нямаше нищо интересно , освен километрични колони от коли на прелезите , станали обичайната вече гледка за Пловдив.В гарата засякохме 06097-0 начело на товарачка и докато неголяма група пътници се качваха в нашия влак , пристигна 82207 , обслужван от 30007-3+30008-1.Минути след потеглянето вече напускаме района на гарата и се понасяме напред.
Първата спирка бе Царацово и както от тази снимка се вижда , трудно може да се познае къде е перона , да не говорим че приемно сдание изобщо липсва.На нея , както и следващата - Бенковски имаше неколцина души , които слязоха.При Бенковски може да се наблюдава интересна машина - трактор "Беларус" , който играе ролята на локомотив.Ето го и него отблизо , чиято основна задача е да набутва цистерни в този клон.От другата страна на спирката пък имаше два вагона на DB , които чакаха да бъдат натоварени на специалните платформи и откарани в близкия завод LIEBHERR.Един общ изглед на спирката , а на тази снимка пък виждате мостът на магистралата , намиращ се между Царацово и Бенковски.
Лъчите на слънцето все още приятно галят лицата , а лекият вятър развява косите на форумците (без Tenata) , наблюдаващи от прозореца полетата наоколо.Шумът от преминаващите по пътя коли заглъхва и влакът влиза в гара Съединение.От някогашните 6 коловоза , са останали само 3 , като влаковете се приемат на 2-ри , а върху 4-ти има сложени релси и траверси.Качващите се отново бяха по - малко от слизащите , но все още със стабилна населеност , влакът продължи нататък.

Картината , която се показа след Съединение трудно може да се опише с думи.Надлъж и нашир се разкриват широки полета , глъхнещи под безстрастният юнски пек.Жаркото слънце от миналата седмица е оставило своя отпечатък - от двете страни на линията се простират помачкани стърнища и покосени ливади , по които пасат стада. На стълбовете отстрани на пътя кацат рояци врабчета , които отлитат вкупом при приближаването на влака.Полуразрушените приемни сдания на спирките стоят пусти и глухи насред полето и навяват тъжни спомени от някогашните възгласи , когато в онези времена хората масово са използвали влака в своите предвижвания , а сега в безмълвния си вид , са станали убежище на гарвани , които със своите крясъци карат сърцето да потръпне.Типичен пример за такава спирка е Тополи дол.Бившата гара Овчеполци също донякъде прилича на нея , но в близост до приемното сдание има някаква сграда , от която излизаха работници , явно е цех.Ето и снимка от това място , а тук виждате цялостен изглед към спирката.Цар Асен дори няма и приемно сдание.Ориентирът е тази табела , висяща на близкото дърво и перонът , на който слязоха няколко човека.
Малко фотографии от участъка:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4.
Сградите на спирките Смилец и Дюлево бяха малко по - запазени , но и отдалечеността от селата тук си казва думата и шумящите клони на дърветата нарушават всемирната тишина във времевите интервали , когато няма влак.

Природата започва леко да се изменя.След един от поредните прелези , пустеещите безкрайни полета от двете страни на линията изчезнаха и на тяхно място започнаха да се появяват горички , които с напредване на влака , стават все по - чести.Тук виждате единия от двата тунела , като след него околността придоби съвършено друг вид.Влакът намали скоростта , изсвири продължително и влезе в Стрелча.
Бившата гара , на която през 90-те години съм ставал свидетел на маневрена дейност и разминавания , сега е необслужвана и по подобие на Съединение могат да се видят струпани релси и траверси върху някогашния 3-ти коловоз (била е с 4).Снимка при влизане , откъм пероните , а тук виждате гърловината страна Панагюрище.
След излизането от Стрелча , планинският мотив присъстваше особено осезаемо.Поглеждаме през прозореца и виждаме недалече от линията полуразрушена сграда , изглеждаща зловещо на фона на гората , сбрала в себе си народни поверия за убежище на тъмни духове.Мир и величава тишина царуват наоколо , прекъсвани единствено от тракането на талигите и свирката на локомотива.Фотографии от този участък:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.

Влакът все повече намалява скоростта и малкото останали пътници се приготвиха за слизане.Ние си взехме багажите и се упътихме към вратите.Само след минути вече преминахме стрелките и влязохме в гарата.Малко фотографии от Панагюрище:
- 81204 на перона;
- машинистът отива да разкача локомотива;
- 07123-3 се изтегля;
- тук вече се е прегарирал и застава начело на 81205.
Снимки и от гарата - приемното сдание и осигурителната инсталация (нека някой да вземе отношение какъв тип е тя).

Весела и доволна , форумската група си взе ядене и пиене от гаровия бюфет и се снима за спомен във влака.

От мен бе всичко , ако сте стигнали до тук , ви благодаря за отделеното внимание. Надявам се описанието да се е харесало на форумната аудитория.Не претендирам за изчерпателност , но и така поднесена информацията е достъпна за четене на един дъх. :D
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Супер е всико както обикновено.

Интерес за мен представляваше най вече трактора и ето тази снимка и по точно начина по който стои дървото : http://www.foto.bg/data/6935/DSC000589.JPG разбира се и спирка Цар Асен :lol: Дано се задържи дълго време вагон + седмак там че да могат повече форумци да посетят. Иначе благодарности както обикновено супер разказ, снимки и т.н. :) Мислено и ние попътувахме в този красив участък :)
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Думите не са нищо , те само очертават контурите , но истински тази картина (смяната на равнината с планината) се усеща като се види наживо от влака.При това - композиция , не мотриса.От DESIRO няма как да се усети в пълна степен този чар.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Весо, това е РУКЗ (Ръчно Управление със ключова Зависимост )
http://www.foto.bg/data/6935/DSC000857.JPG
Мнения: 47
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:07 am
Местоположение: с.Сбор Пазарджишко по настоящем в София

Мнение от Иван_Вълков »

VESO написа:Думите не са нищо , те само очертават контурите , но истински тази картина (смяната на равнината с планината) се усеща като се види наживо от влака.При това - композиция , не мотриса.От DESIRO няма как да се усети в пълна степен този чар.
Знам за какво става въпрос аз съм от този край , и тези дни като се завърна по родните места мога да отида до Цар Асен или Овчеполци и да се полюбувам на седмака. :)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Весо, описанието ти наистина спира дъха! Четейки разказа тази сутрин, имах чувството, че отново пътувам по тази уникална линия, чийто чар няма как да усетиш, ако пътуваш с Дезиро!
Един вагон, ама пълен! (4627)
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

tenata написа:Весо, това е РУКЗ (Ръчно Управление със ключова Зависимост )
http://www.foto.bg/data/6935/DSC000857.JPG
а това РУКЗ на коя гара е?
Мнения: 47
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:07 am
Местоположение: с.Сбор Пазарджишко по настоящем в София

Мнение от Иван_Вълков »

bobara_e_tuk написа:
tenata написа:Весо, това е РУКЗ (Ръчно Управление със ключова Зависимост )
http://www.foto.bg/data/6935/DSC000857.JPG
а това РУКЗ на коя гара е?
Панагюрище.
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация