Страница 21 от 48
Re: 44-130
Публикувано на: Чет Сеп 02, 2010 8:40 pm
от Nikss
помошник пз написа:днес закарахме 13152 до драгоман и от там товарачка до пловдив.машинката си я бива,с малки недостатаци,които оправихме по време на престоя.
Браво, да ви е честита и с пожелание скоро да покарате ремонтирани безупречно и 44 135, 45 154 и 44 131.

Публикувано на: Съб Сеп 04, 2010 6:01 pm
от 44142
44130 днес беше на "Коня". Пострали са се кончарите въпреки многото спънки от страна на БДЖ.
Публикувано на: Съб Сеп 04, 2010 6:20 pm
от Nikss
44142 написа:44130 днес беше на "Коня". Пострали са се кончарите въпреки многото спънки от страна на БДЖ.
Сега им е ред да се постараят и върху 46 203 и 44 101.

Публикувано на: Съб Сеп 04, 2010 6:44 pm
от 44142
Те могат да се постараят но БДЖ като не плаща няма как да стане. 130 не е лоша с тия фарчета като на 44001.
Публикувано на: Нед Сеп 05, 2010 1:49 am
от Nikss
Публикувано на: Нед Сеп 05, 2010 10:25 am
от 44142
Кой ще е този щурчо без никакви преведени пари да извършва ремонт. Отделно в Кончар много ги спъваха на 130 и на 101 трябваше да се смени целия кабелаж но не се направи поради липса на пари. По принцип кончарите бързо ревизираха възлите но после чакаха шефовете да се натуткад дали да се сменя кабелажа или не.
Публикувано на: Нед Сеп 05, 2010 10:44 am
от Nikss
44142 написа:Кой ще е този щурчо без никакви преведени пари да извършва ремонт. Отделно в Кончар много ги спъваха на 130 и на 101 трябваше да се смени целия кабелаж но не се направи поради липса на пари. По принцип кончарите бързо ревизираха възлите но после чакаха шефовете да се натуткад дали да се сменя кабелажа или не.
Не е луд тоя дет яде баницата, а тоя дет му я дава.

Не забравяй! Те да отхвърлят работа, пък онез да се туткат колкото искат с превеждането на парите. Машините ще си чакат в готовност и така. Така трябва да се работи, пък после може да си сложат надценка заради забавянето на превода.

Публикувано на: Нед Сеп 05, 2010 2:29 pm
от Иван Иванов
Тези , които отхвърлят работата в рамките на нормалното трябва да се хранят поне три пътя на ден. Кой ще плаща храната / и на семействата им / за друго не говоря. За да могат да дочакат в бъдеще време заплатен своя труд.
Публикувано на: Нед Сеп 05, 2010 2:49 pm
от spand
Публикувано на: Нед Сеп 05, 2010 3:53 pm
от Nikss
Сега е направо на кукла. Иначе казах софийско защото в началото работеше в Сф, а като се прибра в По ходи 1 път с Белия кон до Вц, та затова.

Най ми е интересно защо са сменили и фарчетата... на 44 100 смениха крушките, пък си останаха същата конструкция?

Публикувано на: Нед Сеп 05, 2010 4:02 pm
от vkakachev
[/quote]
Е нямам думи жестока е станала 130. Пожелавам още 500 000 км.
Публикувано на: Нед Сеп 05, 2010 4:07 pm
от vkakachev
130 като нова сигурно не е лъщяла както сега

Публикувано на: Нед Сеп 05, 2010 4:51 pm
от Nikss
vkakachev написа:Е нямам думи жестока е станала 130. Пожелавам още 500 000 км.
500 000 км са нищо... много повече може да мине.
Никой не каза дали са сложили нов хладилник във 2-ра кабина както бяха сложили и на 44 100. За климатиците жалко, че онез от дирекцията се правят на ощипани моми.

Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 8:09 am
от Mario Evstatiev
Би трябвало да са и сложили - капитален ремонт беше.
Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 8:45 am
от vkakachev
Много ми харесва как е станала. Ето така ако ремонтират всички лакамотиви ще бъде страотно както казва един шоумен