Страница 21 от 147

Публикувано на: Пет Яну 08, 2010 11:16 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Последно Д3 или Д2 е монтиран, защото ми се струва, че е 2-ка. :roll: Поправете ако греша. :idea: :arrow:
Стърчи пишка от капака на ударното пълнене - тоест, Д3 е. Прочети темата "Двутръбна система за налягане" :)

Публикувано на: Пет Яну 08, 2010 11:17 pm
от Nikss
Така е, не го загледах внимателно, затова се заблудих, че е Д2. :)

Вчера най-после ми се отдаде възможността да "инспектирам" лок 45 172. Останах впечатлен от видяното. Ще припомня, че лок спря за ремонт някъде през 2007 г. Е на 19.12.2009 г. се случи щастливото събитие, лок да бъде изписан от ПР. Като цяло чух добри отзиви от няколко лок бригади, че е на "ракета", "пушка" и т.н. Но, като е след ремонт е нормално да е "бегачка". На пробите са й изкарали душата, не знам "фена" от Монтана като каза, че е имала проблем с единия от двигателите дали е вярно, но лок инструктора на депото твърди, че не е дала никакви проблеми. По шаблон лок е за 110 км/ч, но както знаем тази скорост не е достигана скоро от мездренски локомотиви. Дали защото разписанията на пътническите влакове се спазват и при 100 км/ч или просто никой не иска да рискува. Нищо, важното е да вървят машините, пък другото е баластра. Сега в бокса за правене са вкарани 45 174 и 193, но кой знае кога ще станат.

отг

Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 1:35 am
от фена
Nikss вярно е. Това ми го каза един от машинистите учствали в пробите на локомотива, обещавам да се поинтересувам повече, какъв е бил точно проблема с двигатела и ще те информирам. :) :) :)

Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 9:25 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Така е, не го загледах внимателно, затова се заблудих, че е Д2. :)
Щом локомотива има АЛС, няма как да е с Д2. АЛС командва спирачката чрез RGV вентила, който упавлява релейната част на кран-машиниста посредством преустройството в двутръбна с-ма за налягане. За това и стърчи щуцера от капака на крана.

Публикувано на: Нед Яну 10, 2010 6:50 am
от Nikss
lok45111 написа:
Nikss написа:Така е, не го загледах внимателно, затова се заблудих, че е Д2. :)
Щом локомотива има АЛС, няма как да е с Д2. АЛС командва спирачката чрез RGV вентила, който упавляварелейната част на кран-машиниста посредством преустройството в двутръбна с-ма за налягане. За това и стърчи щуцера от капака на крана.
Ясно, благодаря за разяснението. :)

45-152

Публикувано на: Нед Яну 10, 2010 4:42 pm
от помошник пз
152 е станала страшна с новият кран-машинист.

Промяната е направена от Модератор.

Публикувано на: Нед Яну 10, 2010 5:19 pm
от 42 072.9
И с новите бандажи 8)

Публикувано на: Нед Яну 10, 2010 7:57 pm
от n0_aLoNe
42 072.9 написа:И с новите бандажи 8)
Тази машина помня преди, от място с 4 вагона, 32 степени и 4 полета и не изключва. :D

Публикувано на: Нед Яну 10, 2010 8:14 pm
от 44142
n0_aLoNe написа:
42 072.9 написа:И с новите бандажи 8)
Тази машина помня преди, от място с 4 вагона, 32 степени и 4 полета и не изключва. :D
Ако и АТП-то небеше толкова бавно. 152 е с бавно АТП а налягането е 4,7атм.

Публикувано на: Нед Яну 10, 2010 8:24 pm
от Nikss
Именно. Ако беше някое бързо да ги лепва за под 20 секунди ще видиш дали няма да изключва. :lol: Направо ще обърне амперметрите. :twisted:

Публикувано на: Нед Яну 10, 2010 8:28 pm
от 44142
Нормално АТП-то трябва да набира 32 позиций за 18 секунди.

Публикувано на: Нед Яну 10, 2010 8:30 pm
от Nikss
На мен са ми казвали между 16 и 18". И са правени такива експерименти с лок 45 и ускорение с 3 вагонен ПВ. Резултатът 0-100 км/ч за 35".

Публикувано на: Нед Яну 10, 2010 11:04 pm
от bdz46
Нормата е 15 - 19 сек след ремонт.

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 12:27 am
от Nikss
15" май са постижими само при изол. лок. :roll:
19 малко невъзможно на проба със състав. :idea:

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 5:25 am
от bdz46
За скоростта на АТП говорех.
С изол лок 44 с бързо АТП 0-100 е под 20 сек.