Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

той може да е закъснял още в сръбско. ако са намерили нещо във влака е съвсем нормално че още не е пристигнал.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Каквото и да са намерили не е нормално влак с маршрут 432 км да закъснява с 320мин. И почти всеки ден е така,въпреки транзита през Калотина Запад.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ако пристига точно когато митничарите се сменят или нещо го замотат влака и стане време да се сменяват митничарите е нормално. ляктото една оптима чака да се сменят митничарите на ДМЮЖ и още 1 час и 30 мин докато я обработят. случвало се е и оптима да чака да дойде нова смяна на лок. плюс това вече не се дават телеграми зао преработка, единствено от вазов може да ги дават и ако влакът не е можело да стигне до 09:20 когато лок бригада навършва 12 часа най вероятно са останали по гарите за смяна.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

:arrow: 18 метрови специализирани вагони АВbd са се появили по УБВ 2601/2602, 2607/2608 и 8601/8602 :shock: Вероятно такъв вагон се подвизава и на 3601/3602, но нямам наблюдение. А да ги видиме колко време ще са хубави тия нови вагони или набързо ще бъдат засрани от мърлячите :arrow:
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

pavel написа:Наистина ли са много хубави (ако може някой да пусне снимка от вътре). Може ли по принцип да се пътува с тях или са само за трудноподвижни пътници?
Относно "седмака" - влакът е 460, не 461, демек не е към Гърция, а в обратна посока.
Седмака се е прибирал от командировка. Редовно можеш на 460/461 да видиш горнооряховски, пловдивски или русенски седмак, който отива или се връща от Гърция в напълно работно състояние(на отиване) и понякога като вагон(на връщане от византийско) :wink:
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес ПВ10212 беше с горнооряховската 45 203 и 3 вагона.
УБВ 2607 беше с 44 141 и 5 вагона серия 63.
Но има и още нещо. Първият вагон в композиция беше един от новите 18-метрови за инвалиди. Нека кажа малко думи за тези вагони. На цвят са светлосини (като някой от серия 80 за инвалиди). Те са серия 33 (84 33). Как изглеждат отвътре? Първо има едно обикновено второкласно купе. Ако не ме лъже паметта седалките са точно като на второкласните EX-DB By вагони серия 43. Следва едно второкласно купе за инвалиди. Доколкото ми се видя посредата има тоалетна за инвалиди и накрая фургонно помещение, където могат да се превозват и велосипеди. Вратите са автоматични, ако не ме лъже паметта. :wink:
Един вагон, ама пълен! (4627)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Има и червено-бели, като серия 74.
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

:arrow: 46 229 на 8603
:arrow: 45169 на 1622
депо подуяне
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Интересно ми е с коя машина днес е бил 1620 и какво е станало с нея, тъй като 10212 беше с горнооряховската 45203, както вече казах по-горе. А както всички знаем графикът е 1621/1620->10212/10213. :wink:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

rexkos написа:А както всички знаем графикът е 1621/1620->10212/10213. :wink:
Това зависи от усмотрението на деломайстора, такъв график няма. 45 203 сигурно е докарала 2608, а 1620 е бил с друга. 10212 често е с машината от 1620, защото е най-удобно направо да се даде от единия на другия влак, ако тази от 2608 вече е пратена другаде и за 10212 няма машина.
А 1621/1620 може би щяха да са с 46 211, ако не беше счупена.
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

A Пловдивския локомотив от 1622 с кои влак се връща :?:
депо подуяне
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

mitko_pz написа:A Пловдивския локомотив от 1622 с кои влак се връща :?:
Преди машината на 1622 поемаше 8627, но по новия график 8627 е със Сф машина. Предполагам, че връща някоя товарачка. :wink:
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

с товарен е маш от 1622. 211 е в кончарското хале иначе до края на год ще върти 1621-1620-461-460. евентоално между 1620-461 може да се разходи до драгоман но докато не тръгне е само предположение.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

:arrow: 2608 пристигна днес с 44 105 и 8 мин. закъснение.
:arrow: 1602 разцепи на две минутата с 44 082

:arrow: 46 238 извърши маневра и набута в халето 46 211 барабар с банан №2. 211 хуква на работа от утре към обяд.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

снощи 8627 замина с 46235.
днес 8601 замина с 46242.
3621 с 44058.
1602 с 44132.
8604 с 46229.
8611 с 44082.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация