
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ако пристига точно когато митничарите се сменят или нещо го замотат влака и стане време да се сменяват митничарите е нормално. ляктото една оптима чака да се сменят митничарите на ДМЮЖ и още 1 час и 30 мин докато я обработят. случвало се е и оптима да чака да дойде нова смяна на лок. плюс това вече не се дават телеграми зао преработка, единствено от вазов може да ги дават и ако влакът не е можело да стигне до 09:20 когато лок бригада навършва 12 часа най вероятно са останали по гарите за смяна.

Администратор

Администратор
Седмака се е прибирал от командировка. Редовно можеш на 460/461 да видиш горнооряховски, пловдивски или русенски седмак, който отива или се връща от Гърция в напълно работно състояние(на отиване) и понякога като вагон(на връщане от византийско)pavel написа:Наистина ли са много хубави (ако може някой да пусне снимка от вътре). Може ли по принцип да се пътува с тях или са само за трудноподвижни пътници?
Относно "седмака" - влакът е 460, не 461, демек не е към Гърция, а в обратна посока.

64.19
Днес ПВ10212 беше с горнооряховската 45 203 и 3 вагона.
УБВ 2607 беше с 44 141 и 5 вагона серия 63.
Но има и още нещо. Първият вагон в композиция беше един от новите 18-метрови за инвалиди. Нека кажа малко думи за тези вагони. На цвят са светлосини (като някой от серия 80 за инвалиди). Те са серия 33 (84 33). Как изглеждат отвътре? Първо има едно обикновено второкласно купе. Ако не ме лъже паметта седалките са точно като на второкласните EX-DB By вагони серия 43. Следва едно второкласно купе за инвалиди. Доколкото ми се видя посредата има тоалетна за инвалиди и накрая фургонно помещение, където могат да се превозват и велосипеди. Вратите са автоматични, ако не ме лъже паметта.
УБВ 2607 беше с 44 141 и 5 вагона серия 63.
Но има и още нещо. Първият вагон в композиция беше един от новите 18-метрови за инвалиди. Нека кажа малко думи за тези вагони. На цвят са светлосини (като някой от серия 80 за инвалиди). Те са серия 33 (84 33). Как изглеждат отвътре? Първо има едно обикновено второкласно купе. Ако не ме лъже паметта седалките са точно като на второкласните EX-DB By вагони серия 43. Следва едно второкласно купе за инвалиди. Доколкото ми се видя посредата има тоалетна за инвалиди и накрая фургонно помещение, където могат да се превозват и велосипеди. Вратите са автоматични, ако не ме лъже паметта.

Един вагон, ама пълен! (4627)

Интересно ми е с коя машина днес е бил 1620 и какво е станало с нея, тъй като 10212 беше с горнооряховската 45203, както вече казах по-горе. А както всички знаем графикът е 1621/1620->10212/10213. 

Последно промяна от rexkos на Сря Фев 06, 2008 6:16 pm, променено общо 1 път.
Това зависи от усмотрението на деломайстора, такъв график няма. 45 203 сигурно е докарала 2608, а 1620 е бил с друга. 10212 често е с машината от 1620, защото е най-удобно направо да се даде от единия на другия влак, ако тази от 2608 вече е пратена другаде и за 10212 няма машина.rexkos написа:А както всички знаем графикът е 1621/1620->10212/10213.
А 1621/1620 може би щяха да са с 46 211, ако не беше счупена.

Преди машината на 1622 поемаше 8627, но по новия график 8627 е със Сф машина. Предполагам, че връща някоя товарачка.mitko_pz написа:A Пловдивския локомотив от 1622 с кои влак се връща

Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори