Страница 21 от 25
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 10:20 pm
от Labros
Влаковете по 24-та линия имат доволна населеност.
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 10:21 pm
от todor plamenov
От твоята уста в Божиите уши,Марио!Дано да си добрия пророк!
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 10:30 pm
от Mario Evstatiev
todor plamenov написа:От твоята уста в Божиите уши,Марио!Дано да си добрия пророк!
Добрия пророк е жена
Просто за момента има адски много заявки за ремонти по инфрата, че всеки нов влак би бил обречен на провал поради описаните от мен по - горе в темата проблеми. Нека вдигнат някоя и друга скорост, пък Г-жа Райкова лесно ще тури парафа на гъсто изчертания графичен вид на ГДВ

Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 11:20 pm
от desiroml
Искам да ви припомня ГДВ2008 МВ463 на 16:00 от Рс и 18:47/18:48 от Л правеше връзка и с 24216 и с 24105. Ползвал съм го и беше мн. удобно.
Днес докато завършвах екскурзията си с 490 до Пв и 8614 видях на Септември 5 63-ки с циганските врати и 46211 на проби. Вратите са цвят повръщано - е**си кича.
А за 4626 май не всички са прочели добре - в неделя не по 10-на, а по 20-ина между Мз и ГО, иначе повече. Предишното ми пътуване с този влак беше преди Великден и стоях прав с още около 120 души чак до Мездра. Според мен идеалния вариант за този влак е 22:30-22:45 от Сф и +1кл. и спален(кушетите ги нямаме) + комплексна тарифа Сф-Рс и спално за 20-22лв., а автобусите да го д****!
Публикувано на: Вто Дек 08, 2009 11:28 pm
от Nikss
desiroml написа:Искам да ви припомня ГДВ2008 МВ463 на 16:00 от Рс и 18:47/18:48 от Л правеше връзка и с 24216 и с 24105. Ползвал съм го и беше мн. удобно.
Днес докато завършвах екскурзията си с 490 до Пв и 8614 видях на Септември 5 63-ки с циганските врати и 46211 на проби. Вратите са цвят повръщано - е**си кича.
А за 4626 май не всички са прочели добре - в неделя не по 10-на, а по 20-ина между Мз и ГО, иначе повече. Предишното ми пътуване с този влак беше преди Великден и стоях прав с още около 120 души чак до Мездра. Според мен идеалния вариант за този влак е 22:30-22:45 от Сф и +1кл. и спален(кушетите ги нямаме) + комплексна тарифа Сф-Рс и спално за 20-22лв., а автобусите да го д****!
Припомни го на надувалниците от Троян. Единственото решение е
463 да се измести с 30', за да им извием и ние ръцете и да ги поставим в шах и мат.
На 63-ките на вратите какво е циганското? Какъв е тоя цвят повръщано? Синьото ако е повръщано... не знам какво да кажа.
За 4626 много трудно ще се върнат пътниците, почти е загубена битката. По-добре да се примирим и да го оставим в историята.
Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 7:13 am
от Mario Evstatiev
Проблема е, че при проектирането на ГДВ, задължително пътническите и бързи влакове се съгласуват с общините, които пряко са заинтересовани от тях и кметовете могат да предлагат най - оптималния за нуждите на населените места и регионите транспортни схеми. В случая с Троян - общината сама е отрязала връзката на ПВ 24216 с МБВ 463. Друг е въпроса, че с международен влак по норматив няма задължителна връзка. Тоест ако по някаква причина 24216 закъснее, 463 няма да го чака.
Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 11:39 pm
от VESO
Въпрос , на който тук като че ли е най - логичното място за задаване - има ли вече пътеводители и съкратени разписания по гаровите гишета?

В ПО със сигурност не съм забелязал да се продават.
Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 11:43 pm
от rexkos
VESO написа:Въпрос , на който тук като че ли е най - логичното място за задаване - има ли вече пътеводители и съкратени разписания по гаровите гишета?

В ПО със сигурност не съм забелязал да се продават.
Днес проверих на София и Подуяне, но и на двете гари все още нямаше. Оказа се, че все още не са излязли от печат и се очаква да са готови до края на седмицата.
Публикувано на: Сря Дек 09, 2009 11:53 pm
от bdz_bg
Тази година сравнително късно ще излезнат от печат.Предполагам, че на 12,12,2009 следобед може да се намерят, но е твърде вероятно и на 13- ти да излезнат.По дирекцията няма нищо още.

Публикувано на: Чет Дек 10, 2009 12:00 am
от Nikss
Публикувано на: Чет Дек 10, 2009 6:18 am
от Mario Evstatiev
Факт е, че ГДВ 2010 се преработи доста в сравнение с проекта от Август. Причините са много и главно независими от дирекциите. Пътеводители и съкратени разписания в Дирекцията нямаше, но наистина се окачва до края на тази седмица да пристигнат.
Публикувано на: Пет Дек 11, 2009 5:10 pm
от Ghost
Засега са пристиганали 18 страници формат А4 телеграми с корекции по КР и ТТН. Има корекции по всички категории влакове. А още не е влязло разписанието. Има разминаване в скоростите по КР и тези в ТТН. Пълна каша. От 14.12.2009г. се очакват още телеграми. Нямам думи. Какви са тези графисти, които се оправдават със скъпоструващият си софтуер.
Една от причините за тежкото финансово състояние на железницата е огромния разход на хартия. Има пари за хартия, няма пари за резервни части. Абсурди някакви.

Публикувано на: Пет Дек 11, 2009 5:37 pm
от NiGhtPiSH
Аман от разхищения и некадърници! Когато се прави нещо поне да се прави както трябва, а не със сума корекции в последствие!
Публикувано на: Пет Дек 11, 2009 5:53 pm
от Labros
Ще цитирам заглавието на един разказ на Елин Пелин: "Мила родна картинка".
Публикувано на: Пет Дек 11, 2009 6:17 pm
от svd90
Какъв е тоя престой на нощния от София до Бургас (22:40) 26 минути на СТара Загора + престой на Черна гора....
Между другото очакват ли се скоро някакви подобрения на ЖП София-Бургас през Пловдив както подобриха времепътуването на влаковете през Карлово