
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Модератор

Администратор
Добрия пророк е женаtodor plamenov написа:От твоята уста в Божиите уши,Марио!Дано да си добрия пророк!

Просто за момента има адски много заявки за ремонти по инфрата, че всеки нов влак би бил обречен на провал поради описаните от мен по - горе в темата проблеми. Нека вдигнат някоя и друга скорост, пък Г-жа Райкова лесно ще тури парафа на гъсто изчертания графичен вид на ГДВ

64.19

Искам да ви припомня ГДВ2008 МВ463 на 16:00 от Рс и 18:47/18:48 от Л правеше връзка и с 24216 и с 24105. Ползвал съм го и беше мн. удобно.
Днес докато завършвах екскурзията си с 490 до Пв и 8614 видях на Септември 5 63-ки с циганските врати и 46211 на проби. Вратите са цвят повръщано - е**си кича.
А за 4626 май не всички са прочели добре - в неделя не по 10-на, а по 20-ина между Мз и ГО, иначе повече. Предишното ми пътуване с този влак беше преди Великден и стоях прав с още около 120 души чак до Мездра. Според мен идеалния вариант за този влак е 22:30-22:45 от Сф и +1кл. и спален(кушетите ги нямаме) + комплексна тарифа Сф-Рс и спално за 20-22лв., а автобусите да го д****!
Днес докато завършвах екскурзията си с 490 до Пв и 8614 видях на Септември 5 63-ки с циганските врати и 46211 на проби. Вратите са цвят повръщано - е**си кича.
А за 4626 май не всички са прочели добре - в неделя не по 10-на, а по 20-ина между Мз и ГО, иначе повече. Предишното ми пътуване с този влак беше преди Великден и стоях прав с още около 120 души чак до Мездра. Според мен идеалния вариант за този влак е 22:30-22:45 от Сф и +1кл. и спален(кушетите ги нямаме) + комплексна тарифа Сф-Рс и спално за 20-22лв., а автобусите да го д****!
Влака щади природата - пътувайте с ВЛАК!!!
Върнете ни кушетите!
Върнете ни кушетите!

Припомни го на надувалниците от Троян. Единственото решение е 463 да се измести с 30', за да им извием и ние ръцете и да ги поставим в шах и мат.desiroml написа:Искам да ви припомня ГДВ2008 МВ463 на 16:00 от Рс и 18:47/18:48 от Л правеше връзка и с 24216 и с 24105. Ползвал съм го и беше мн. удобно.
Днес докато завършвах екскурзията си с 490 до Пв и 8614 видях на Септември 5 63-ки с циганските врати и 46211 на проби. Вратите са цвят повръщано - е**си кича.
А за 4626 май не всички са прочели добре - в неделя не по 10-на, а по 20-ина между Мз и ГО, иначе повече. Предишното ми пътуване с този влак беше преди Великден и стоях прав с още около 120 души чак до Мездра. Според мен идеалния вариант за този влак е 22:30-22:45 от Сф и +1кл. и спален(кушетите ги нямаме) + комплексна тарифа Сф-Рс и спално за 20-22лв., а автобусите да го д****!
На 63-ките на вратите какво е циганското? Какъв е тоя цвят повръщано? Синьото ако е повръщано... не знам какво да кажа.
За 4626 много трудно ще се върнат пътниците, почти е загубена битката. По-добре да се примирим и да го оставим в историята.

Администратор
Проблема е, че при проектирането на ГДВ, задължително пътническите и бързи влакове се съгласуват с общините, които пряко са заинтересовани от тях и кметовете могат да предлагат най - оптималния за нуждите на населените места и регионите транспортни схеми. В случая с Троян - общината сама е отрязала връзката на ПВ 24216 с МБВ 463. Друг е въпроса, че с международен влак по норматив няма задължителна връзка. Тоест ако по някаква причина 24216 закъснее, 463 няма да го чака.
64.19
Въпрос , на който тук като че ли е най - логичното място за задаване - има ли вече пътеводители и съкратени разписания по гаровите гишета? 
В ПО със сигурност не съм забелязал да се продават.

В ПО със сигурност не съм забелязал да се продават.
Последно промяна от VESO на Сря Дек 09, 2009 11:45 pm, променено общо 1 път.
Днес проверих на София и Подуяне, но и на двете гари все още нямаше. Оказа се, че все още не са излязли от печат и се очаква да са готови до края на седмицата.VESO написа:Въпрос , на който тук като че ли е най - логичното място за задаване - има ли вече пътеводители и съкратени разписания по гаровите гишета?
В ПО със сигурност не съм забелязал да се продават.


Администратор
Факт е, че ГДВ 2010 се преработи доста в сравнение с проекта от Август. Причините са много и главно независими от дирекциите. Пътеводители и съкратени разписания в Дирекцията нямаше, но наистина се окачва до края на тази седмица да пристигнат.Nikss написа:Корекциите и отклоненията от първоначалните разработки си казаха тежката дума.![]()
![]()
![]()
64.19
Засега са пристиганали 18 страници формат А4 телеграми с корекции по КР и ТТН. Има корекции по всички категории влакове. А още не е влязло разписанието. Има разминаване в скоростите по КР и тези в ТТН. Пълна каша. От 14.12.2009г. се очакват още телеграми. Нямам думи. Какви са тези графисти, които се оправдават със скъпоструващият си софтуер.
Една от причините за тежкото финансово състояние на железницата е огромния разход на хартия. Има пари за хартия, няма пари за резервни части. Абсурди някакви.
Една от причините за тежкото финансово състояние на железницата е огромния разход на хартия. Има пари за хартия, няма пари за резервни части. Абсурди някакви.

Последно промяна от Ghost на Пет Дек 11, 2009 6:34 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Информация
Модератори