Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор
За "СОФИЯ - МЕЛ" ако не греша пък аз. Което обяснява возенето на зървонози нататък напоследък. Интересно обаче от къде ги вкарват - през товарна миячка трябва да е, защото коловоза за мелницата отзад не работи май.42 072.9 написа:Дано не греша, но според мен това е зърно от Генерал Колево (Добричко).
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Инфо от днес , 7-ми септември.
"Сл. Бряг" , теглен от 46234-1 с 10 минути закъснение на центр. ПО.Поради дъжда , се скрих под навеса на 3-ти коловоз и фотографирах влака.Съставът - начело инвалидната 80-ка , следвана от две 97-ци , бистрото (също серия 97) , пърокласна 74-ка и още три вагона от серия 97 за 200 км/ч - вагоните за най - висока скорост , движещи се у нас.
Обща снимка на композицията и клип при заминаване.
Международният 490 беше също с 10 минути , снимка при влизане , една в компанията на DESIRO и при потегляне.
"Сл. Бряг" , теглен от 46234-1 с 10 минути закъснение на центр. ПО.Поради дъжда , се скрих под навеса на 3-ти коловоз и фотографирах влака.Съставът - начело инвалидната 80-ка , следвана от две 97-ци , бистрото (също серия 97) , пърокласна 74-ка и още три вагона от серия 97 за 200 км/ч - вагоните за най - висока скорост , движещи се у нас.
Обща снимка на композицията и клип при заминаване.
Международният 490 беше също с 10 минути , снимка при влизане , една в компанията на DESIRO и при потегляне.


Администратор
Спазили са си обещанието за първокласен купеен вагон. Според мен е редно на 97-ците първо да бе извършена щателна ревизия, да се монтира климатик от 63-та серия(има такава техническа възможност) и след това да се подбере подходящ първокласен вагон, който да се оцвети в тон с останалите вагони - така завършената композиция да обслужва 8601/8602. Не мисля, че е толкова голям проблем.
64.19
На мен ми е чудно едно.Защо след като в Германия се движат както първокласни , така и второкласни вагони от този тип , са доставени само 2-ра класа.Ето цяла галерия да видите как изглежда първокласният вариант на тези вагони - "Аimz" , само където са боядисани в червен цвят.

Ами доколкото знам в София възстановиха (направиха ревизия на) 4 първокласни 74-ки с номера 002, 003, 005 и 008... сега коя е на 8601/8602 не знам, нека който е видял състава да каже, според мен 005 и 008 са най-хубави и ако се боядисат в сиво и се пазят само и специално за УБВ (в случая едната да е за Слънчевия, другата или резерва или на друг УБВ с 97-ци). А липсата на климатик (охладител или нещо от сорта) е голям минус при 97-ците... с тази вентилация през лятото до никъде не са... отделно липсата на резервни части след време пак ще докара Слънчев бряг до старата композиция от 63-ки...
определено 97-мите и 63-ките ще отворят доста работа, за да се изгладят на над 90% всички недостатъци и дефекти... в края на краищата няма да се учудя ако спрат всички 97-ци до една по липса на резервни части и за ревизии и с техните талиги наобурудват 63-ките...
но пък би било хубаво и 97-ците да минат ревизии, да им се сложат климатици и да си се движат... все още не съм ги пробвал, пътниците използващи ги също са на различно мнение - едни ги одобряват, други не... ще видим след време какво ще стане... 





Весо, попитай вагонното БЕЗстопанство да ти отговорят защо са закупили само второкласни 97-ци, но така като ги огледах първокласните по снимките много мязат на бистрата и може би затова са решили да не харчат още излишни пари за почти еднакви вагони... хем първокласна част с купета и сепаре, хем бистро... така са решили, че им е по-изгодно... въпреки това ако не бяха редовните им проблеми щяха да са идеални, но пък малкото места в бистрото (едва 5-6 масички) според мен са недостатъчни... ако има опция за обслужване и в купетата и в сепарето ще е добре, но едва ли - по-скоро го използват като 1-ва класа макар дори и самата част на бистрото (бара) също да я водят 1-ва (то цялото бистро го водят първа) и реално имаме вагони с двойна функция - хем първокласни купета и сепаре, хем бистро - демек смесени...VESO написа:На мен ми е чудно едно.Защо след като в Германия се движат както първокласни , така и второкласни вагони от този тип , са доставени само 2-ра класа.Ето цяла галерия да видите как изглежда първокласният вариант на тези вагони - "Аimz" , само където са боядисани в червен цвят.



А ето и още един вариант за първокласни вагони.Водят се "Аvmz" и интериорът им ми допада повече.
74-ката днес на "Сл.Бряг" беше 003.
74-ката днес на "Сл.Бряг" беше 003.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Да допълня нещо , което забравих - в бистрото 003 имаше завидна населеност - нямаше НИТО ЕДНО свободно място в отделението , двете купета бяха отключени и заети , аз си намерих място в частта , където е бара.За тоалетната е излишно да споменавам - пак вратата не се отваряше и светеше червения бутон за "заето" , без да има някой вътре.
Информация
Модератори