Страница 3 от 6
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 12:00 pm
от VESO
rexkos написа:
За усещането на по-висок адреналин "препоръчвам" междугарието Стара Загора - Калояновец.

Не питай там какви танци играят вагоните на "Сл.бряг".

Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 12:02 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Не питай там какви танци играят вагоните на "Сл.бряг".

Точно за това говорихме. Май ограничението се вдигна без да се извърши необходимата модернизация на талигите и определено има сериозна предпоставка за аварии.
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 1:22 pm
от VESO
Аз се чудя на едно нещо - ако се свалят талиги от спрените вагони серия 97 , които се намират на входа на СФ откъм Пд и се монтират на няколко 63-ки , ще има ли ефект?
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 1:36 pm
от 42 072.9
Плъзгалките трябва да се подновяват след износване.
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 3:58 pm
от 07
VESO написа:rexkos написа:
За усещането на по-висок адреналин "препоръчвам" междугарието Стара Загора - Калояновец.

Не питай там какви танци играят вагоните на "Сл.бряг".

Днеска пътувах със 8601, паднах се във "-С" вагона (май първия опит за инвалиден вагон на базата на 63ка), навсякъде при над 100 имаше отвратителни вибрации, дори и след Зимница!
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 4:00 pm
от Mario Evstatiev
Общо взето познатата история, която преживях аз. Що се касае до слагане на талиги GP-200 от спрените вагони серия 22-97, не мисля, че ще е рентабилно. Тези талиги пък изострят реборди, тъй, че оставам за варианта, да се извърши модернизация на буксовия възел.
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 4:02 pm
от 07
Или час по скоро да се възстановят достатъчно на брой вагони серия 74, поне за зимата стават, и ще има 3-4 месеца на разположение да се намери решение за 63ките!
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 7:23 pm
от VESO
Лично аз съм признал вагоните серия 74 за най - ефективни при студено време.Отоплението им е безпогрешно и досега колкото пъти съм пътувал с тях през зимата , никога не съм мръзнал.
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 7:26 pm
от Labros
Май се избърза малко с премахването на ограничението на 63-ките. Типично по нашенски се случва- взима се решение без предварително изчистване на проблемите или пък проблема се замазва за кратко време, докато не се обади отново.
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 7:34 pm
от VESO
Добре , аз съм забелязал , че на вагоните серия 63 пише , че са сертифицирани за 140 км/ч .Как са ги одобрявали тогава , или може би дефектите са се появили по - късно?
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 7:40 pm
от Mario Evstatiev
Дефектите се появиха, след като някой наш "умник" измени конструкцията на буксовото водене за да не износват бандажи.
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 7:56 pm
от Labros
Бай Ганьо си остава бай Ганьо- и във фрак, и в костюм с цилиндър.
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 8:41 pm
от ProFoRManCe
Веско,напълно те подкрепям за вагони 74 и аз много пъти съм пътувал през зимата отоплението е без грешка , удобни са за спане лично ги предпочитам каде каде повече от 63-ките ! Те някакси не ми допадат

За мен 74-ките си остават Дъ Бест.
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 9:01 pm
от VESO
Същото донякъде може да се каже и за серия 47 - пътувал съм от Пловдив до Варна с нощния 8637 и въпреки минусовите температури навън , в купето беше приятно.Същото не мога да кажа за серия 50 - при едно мое пътуване с 2612 през зимата , отоплението ту се включваше , то спираше и докато стигнем до София , успя да ми протече дори и носа.Серия 63 , въпреки че са климатизирани , не могат да се похвалят особено през зимата.
Едни от най - стабилните отопления , на които съм случвал имат и теснопътните вагони.
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 9:39 pm
от Nikss
Тук вече зависи на какви вагони се попадне... аз съм попадал на такава 47-ца в състава на
2636,че се налагаше на всеки 5 мин да се излиза от купето,та да се охладя... просто не се търпеше... мой съученик,пътувал миналата зима с
2608 за Сф също каза,че едва изтраял до Сф... относно вибрациите на вагони серия 63 наскоро /21.09.2008 г./ пътувах за Сф с
2608 и при 120-125 km/h не се усещаха вибрации... обаче навръщане баба ми пътува в 4-ти вагон на
БВ 2613 (вагона беше варненски серия 2974) и при над 120 km/h е имала усещането,че вагона без малко е щял да дерайлира... но пък не при всички 74-ки е така... аз например от русенските съм много доволен... там вибрации не се усещат... а иначе наистина отоплението на 74 е железно отвсякъде.
