
Мнения: 17
Регистриран на: Сря Яну 03, 2007 8:47 pm
Вчера във влак 40104, между Дъбово и Горна Оряховица населеността беше около 100%,а между Трявна и Велико Търново над 100%. Състава на влака беше 3 вагона 47-ма серия+фургон.
Отново вчера влак 2612 от Горна Оряховица до Плевен-населеност около 50%, на Плевен се напълни доста, но с хора прибиращи се от работа, повечето слезнаха на Дъбниците и на Телиш, до София пак населеност около 50%. Състава беше 5 вагона-първокласен 50-та или 40-та серия, 3 74-та серия и 1 50-та второкласен.
Отново вчера влак 2612 от Горна Оряховица до Плевен-населеност около 50%, на Плевен се напълни доста, но с хора прибиращи се от работа, повечето слезнаха на Дъбниците и на Телиш, до София пак населеност около 50%. Състава беше 5 вагона-първокласен 50-та или 40-та серия, 3 74-та серия и 1 50-та второкласен.
Като говорим за населеност, и аз да споделя нещо!
Влакът 2654 Варна - Плевен всеки делничен ден без петък тръгва от Варна с населеност не повече от 25 %, като започва да се пълни едва на Шумен. Но за сметка на това обратният 2655 почти всяка сутрин идва на Шумен почти пълен!
От друга страна БВ 3661 Бургас - Каспичан почти винаги е кажи речи празен от Карнобат до Шумен.


От друга страна БВ 3661 Бургас - Каспичан почти винаги е кажи речи празен от Карнобат до Шумен.
Спомням си веднъж , когато засякох 2654 (тогава 254), случката стана на Левски , където бях слязъл от Янтрата и чаках локалния влак за Свищов (тогава обслужван със 07-00-ца + фургон и 4 вагона). Малко преди идването на бързия , на гарата пристигна електричка от Шумен , от която слязоха не повече от 20-тина души.Само след 15-тина минути 2654 (254) закова на коловоза и от влака слязоха огромен брой хора , повечето студенти , които идваха от Шумен (този ден беше кандидатстудентски изпит в местния университет) и се качиха в пътническия влак за Свищов ( в стопанската академия "Ценов" изпитът бе следващия ден).Аз тръгнах към композицията , на която бяха прикачили вече 07-00-цата и от вагона забелязах как бързия влак потегляше почти празен за Плевен.В купетата имаше по един или двама пътници , а пърокласният вагон бе празен.Впрочем и сега е така - за крайната гара остават много малко души.
Отново интересна история, разказана от Веско. Между впрочем БВ 2655/2654 винаги са били най-удобните влакове за ходене във Варна (имам предвид ако ходенето във варна не е свързано с започване на работа сутрин) и връщане оттам за шуменци. Особено през летния сезон, когато много хора отиват по северното Черноморие, БВ 2654 е просто идеаален вариант за връщане у дома. А пък сега както занете дори БВ 2655/2654 станаха по-бързи и от УБВ-та!



Сега видях нещо интересно.При задаване на информация от електронното разписание на БДЖ е отразено , че 2655 не спира на Каспичан.Възможно ли е това , или се касае за печатна грешка.Връщащият се 2654 спира. 

Последно промяна от VESO на Съб Дек 15, 2007 1:19 am, променено общо 1 път.
На Белослав спира - посочен е час 11:26 - 11:28.Впрочем ето доказателството.
Според мен би било добре да спира на Каспичан.Ще обира доста пътници.
Според мен би било добре да спира на Каспичан.Ще обира доста пътници.

Модератор
2655 спира извънредно на Белослав,предполагам заради поредните прозорци в графика на движение.Същото се отнася и за Езерово.Ако зададете УБВ 8605/8606 ще видите,че те също спират на Белослав,което не вярно по същество.VESO написа:На Белослав спира - посочен е час 11:26 - 11:28.Впрочем ето доказателството.
Според мен би било добре да спира на Каспичан.Ще обира доста пътници.

Напълно нормално.Когато тази година на първи януари се връщах с този влак , във вагоните серия 63 нямаше свободни места и отидох в 18 метровия вагон за превоз на инвалиди.Там пък беше толкова пълно , че хората в багажното помещение бяха сложили чантите и саковете си на пода и седнали отгоре.Аз се опрях в коридора между вратата на тоалетната и прозореца.

Като гледам тази събота и неделя за 2613 и 4613 нямаше никакви места... за 2613 се намираха, обаче 4613 още от 10:00 (т.е. почти 3 часа преди 4612 да пристигне) нямаше никакви места за него.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 3:33 pm, променено общо 1 път.

Информация
Модератори