
По-скоро този вагон според мен е седящ.На него пише VAGON CUSETA.Но като го гледам ми прилича на спален.VESO написа:Браво! Най - после някой да пусне снимка на този BAR.Следващият вагон след бистрото ми се вижда , че е румънски първокласен спален.Такъв веднъж засякох на ГО и бях много изненадан , понеже досега не съм виждал спален вагон първа класа.Нашите , доколкото знам са само второкласни.
Не е обикновен седящ , кушет е.Ето негова снимка , правена от мен на ГО.Точно това ме изненада - досега не бях виждал първокласен такъв.
Тези дни ще потърся малко информация за тези вагони на CFR.
Тези дни ще потърся малко информация за тези вагони на CFR.

Аз първоначално като го загледах си помислих,че е седящ,но после реших,че може да е спален и по-точно кушет.За първи път и аз чувам за 1 класа кушет,но нали знаете-няма невъзможни неща.VESO написа:Не е обикновен седящ , кушет е.Ето негова снимка , правена от мен на ГО.Точно това ме изненада - досега не бях виждал първокласен такъв.
Тези дни ще потърся малко информация за тези вагони на CFR.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информацията , с която успях да се сдобия.Това са модернизирани кушети , който биват два вида - първокласни и второкласни , съответно Acm и Bcm.Водят се серии 59 50 и 44 76 и първоначално са били боядисани в червено (изглеждали са така).
Сега част от тях все още се движат с червения си цвят , повечето обаче са пребоядисани.Друго , което е модернизирано е вътрешния интериор , снимка от едно купе , където се вижда какво представлява вагона отвътре.Снимката е от второкласен вагон , от първокласен не намерих.Вратите на някои от тях са автоматични , с неотварящи се прозорци и с климатици.Този първи тип вагони пътуват в международни направления към Западна Европа , един от влаковете , обслужван с такъв румънски кушет е EN 241 от Venice S.L. до Bucuresti , където спалният вагон е до румънската столица , а кушета (за който тип говорим) пътува до Timisoara.На друга част от тези вагони вратите им не са автоматични , прозорците са като на нашите серия 63 , снимката е от гара Bucuresti N и такъв втори тип ходят с международните влакове до Budapest K.Третият тип вагони са кушети с отварящи се стандартни прозорци , снимка на такъв второкласен , които се използват най - често за вътрешно съобщение.Вагонът , който аз съм заснел на Горна и после сниман от Rexkos е точно такъв , това си личи и от снимките.
Сега нека Nikks каже кой от 3-те типа е видял да минава през Червен бряг , но мисля , че разнозначни отговори няма.Едва ли румънците ще пуснат елитните си кушети през България.
Сега част от тях все още се движат с червения си цвят , повечето обаче са пребоядисани.Друго , което е модернизирано е вътрешния интериор , снимка от едно купе , където се вижда какво представлява вагона отвътре.Снимката е от второкласен вагон , от първокласен не намерих.Вратите на някои от тях са автоматични , с неотварящи се прозорци и с климатици.Този първи тип вагони пътуват в международни направления към Западна Европа , един от влаковете , обслужван с такъв румънски кушет е EN 241 от Venice S.L. до Bucuresti , където спалният вагон е до румънската столица , а кушета (за който тип говорим) пътува до Timisoara.На друга част от тези вагони вратите им не са автоматични , прозорците са като на нашите серия 63 , снимката е от гара Bucuresti N и такъв втори тип ходят с международните влакове до Budapest K.Третият тип вагони са кушети с отварящи се стандартни прозорци , снимка на такъв второкласен , които се използват най - често за вътрешно съобщение.Вагонът , който аз съм заснел на Горна и после сниман от Rexkos е точно такъв , това си личи и от снимките.
Сега нека Nikks каже кой от 3-те типа е видял да минава през Червен бряг , но мисля , че разнозначни отговори няма.Едва ли румънците ще пуснат елитните си кушети през България.
Последно промяна от VESO на Пон Дек 31, 2007 10:23 am, променено общо 2 пъти.

И още нещо.Както почти всеки от форума е забелязвал , у нас посредством международните влакове , идващи от Русе пристига румънски спален вагон , оцветен в синьобяло , като между тези два цвята има една жълта линия (понякога той е заместван от червен).Северните ни съседи имат два типа от тези вагони , първият тип са с автоматични врати и климатици , ето и снимки:
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car ... 01_009.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car ... 28_002.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car ... ld_358.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car ... enezia.jpg
Тези вагони пътуват предимно в Западна Европа , влаковете , на които могат да се видят са споменатия от мен EN 241 от Bucuresti до Venice S.L. , EN 268 ( Bucuresti - München ) , IC 47 (Budapest-Timisoara) , както и международният влак "Dacia" от Bucuresti до Wien.
Вторият тип вагони , са предназначени за страните от Източна Европа , в това число са тези , които идват у нас.Те са без автоматични врати и климатици и купетата вътре не са толкова луксозни , както при спалните от първия тип.Техни снимки:
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car ... mee_10.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car ... Bmee_3.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car ... Bgd_01.jpg
Вагоните са внесени втора ръка от Германия през 1991-ва и 1992-ра , като в периода 2004 - 2005 - та са направени модернизации.Въпреки всичко , от румънският концерн Astra - Arad , извършващ модернизацията са поръчали още 50 вагона от Германия за нуждите на вътрешното и международното съобщение , но поради недоброто финансово състояние на CFR към момента , преговорите още са в начален стадий.
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car ... 01_009.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car ... 28_002.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car ... ld_358.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car ... enezia.jpg
Тези вагони пътуват предимно в Западна Европа , влаковете , на които могат да се видят са споменатия от мен EN 241 от Bucuresti до Venice S.L. , EN 268 ( Bucuresti - München ) , IC 47 (Budapest-Timisoara) , както и международният влак "Dacia" от Bucuresti до Wien.
Вторият тип вагони , са предназначени за страните от Източна Европа , в това число са тези , които идват у нас.Те са без автоматични врати и климатици и купетата вътре не са толкова луксозни , както при спалните от първия тип.Техни снимки:
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car ... mee_10.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car ... Bmee_3.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car ... Bgd_01.jpg
Вагоните са внесени втора ръка от Германия през 1991-ва и 1992-ра , като в периода 2004 - 2005 - та са направени модернизации.Въпреки всичко , от румънският концерн Astra - Arad , извършващ модернизацията са поръчали още 50 вагона от Германия за нуждите на вътрешното и международното съобщение , но поради недоброто финансово състояние на CFR към момента , преговорите още са в начален стадий.
Последно промяна от VESO на Пон Дек 31, 2007 7:59 pm, променено общо 2 пъти.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори