Страница 3 от 16
Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 9:40 pm
от 42 072.9
Всеки ден една от тях ходи до Бс и обратно веднага.
Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 9:56 pm
от Mario Evstatiev
44 001.6 върти сега доста километри. Едната машина е спряна, а другата пък хвана баш летния сезон. Извънредния за 3622, 3621 за 8626 или 8686, голямо юркане пада.
Публикувано на: Съб Авг 02, 2008 9:18 am
от 43.309
44.001 кара 8627-3622 всекидневно,но последните няколко дни се загуби от хоризонта.
Публикувано на: Съб Авг 02, 2008 11:17 am
от lok43r
ТП е.
Публикувано на: Съб Авг 02, 2008 8:12 pm
от 44142
Лок е ТП, но при ГПР-то нещо не са доизкосурили ЦБ и има луфтове в камъка на ЦБ и на 2-те талиги. Лок. е на крикове и ще си отремонтират ЦБ.
Публикувано на: Пет Авг 08, 2008 8:15 pm
от 44142
44002 от днес е в движение след извършено ГПР.
Публикувано на: Сря Авг 13, 2008 4:33 pm
от Labros
На 10.08 беше начело на 1621 и се представи отлично.На По пристигна 5 мин. преди време.
Публикувано на: Пон Фев 02, 2009 8:39 am
от Mario Evstatiev
На 44 002.4 някой сериозно да обърне внимание на прозореца - страна машинист в 1-ва кабина. Не се затваря и е счупен застопоряващият му палец. Резултата - духа та ще те отвее. Освен това кабината е адски неплътна, калорифера топли колкото за него си, климатика също го няма. 2-ра кабина е същата трагедия!!! Работи се с два ката шуби и грейки!
Публикувано на: Пон Фев 02, 2009 2:10 pm
от dido73
Марио, обръщай се към Кочинар къмпани. Климатици ние в Пд не можем да поправяме. Знаеш, че за таквиз устройства нямаме ноу-хау (схеми, обяснения и т.н.). Ел. оборудването също не поправяме поради същите причини. ГПР-ейците може би поправят ел. оборудване, ако оправят климатиците ще е чудесно.
Публикувано на: Пон Фев 02, 2009 3:47 pm
от lok43r
lok45111 написа:На 44 002.4 някой сериозно да обърне внимание на прозореца - страна машинист в 1-ва кабина. Не се затваря и е счупен застопоряващият му палец. Резултата - духа та ще те отвее. Освен това кабината е адски неплътна, калорифера топли колкото за него си, климатика също го няма. 2-ра кабина е същата трагедия!!! Работи се с два ката шуби и грейки!
Toчно тука това написаното едва ли някой ще го прочете и ще вземе мерки. Прекрасно знаеш на какво дередже е експлоатацията и ремонта в софийското депо та да очакваш нещо да се предприеме. Пък и си има канален ред по който това се прави.
Публикувано на: Сря Фев 04, 2009 8:34 pm
от amon
За съжаление и ние не можем да ремонтираме нищо по тях. Говори се че щяло да има курс за техниците от ремонта, но като гледам едва ли ще стане.
Публикувано на: Пон Сеп 07, 2009 12:29 pm
от Ghost
lok45111 написа:На 44 002.4 някой сериозно да обърне внимание на прозореца - страна машинист в 1-ва кабина. Не се затваря и е счупен застопоряващият му палец. Резултата - духа та ще те отвее. Освен това кабината е адски неплътна, калорифера топли колкото за него си, климатика също го няма. 2-ра кабина е същата трагедия!!! Работи се с два ката шуби и грейки!
Бих добавил, че в кабините на 44 002 е меко казано мокро. В първа кабина тече от климатика. Във втора тече от плафона над пом. машиниста и от някъде капе над нерегистриращия скоростомер.

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 5:06 am
от Mario Evstatiev
Ghost, прави си наистина за състоянието на 44 002.4, след удара машината тече отвсякъде като лейка и се пълни едната плафониера с вода. Теча там е вероятно от антената на RFT, която вероятно не е уплътнена качествено при последния голям планов ремонт. Теча при скоростомера е от свързването на "бомбето" с останалата част на покрива и също се дължи на проблемно уплътнение.
ДА не говорим, че самата машина изобщо е адски неплътна, особено 2-ра кабина, където имаш чувството, че вентилаторите са вътре при теб.
Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 12:27 pm
от Nikss
Нормално за удряна машина... определено са си оставили пръстите... отвън са я догодили уж, но отвътре... все едно машинното е отворено... но така е - сигурно като си на повезка с нея и усещаш как на краката ти вее от останалите дупчици около надбуферните фарове...

ама така е - гледа се да се приберат парите, пък майната им на тия ахмаци... дай да им оберем парите до шушка и пак да дойдат после при нас...

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 1:39 pm
от 44142
Кабините на 44002 са плътни. Едната кабина тече само като е пуснат климатика. Интересно е защо като се монтираха климатици не се подписа договор с някоя фирма за тяхната подръжка. Вече на някои лок са не използваеми.