Страница 3 от 39

Публикувано на: Пет Сеп 21, 2007 4:52 pm
от Mario Evstatiev
Ето чертеж на ЕМВ серия 31 на БДЖ. Чертежа е окончателен заводски!

Изображение

Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 3:10 pm
от Mario Evstatiev
И макет на ЕМВ серия 30

Изображение

Изображение

Изображение

Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 3:22 pm
от VESO
Серия 30-00 ли ще бъдат новите ел.мотриси DESIRO?

Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 3:26 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Серия 30-00 ли ще бъдат новите ел.мотриси DESIRO?
Серия 30 000 ще бъдат 3 вагонните ЕМВ, а серия 31 000 ще бъдат 4 вагонните ЕМВ. В момента в Крефелд е готова 30 001/002 и до максимум два месеца ще дойде в София.

Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 3:36 pm
от RWman
Дано поне за коледните празници пристигнат, па и да ги пуснат в движение :D Би било много хубав "подърък" от страна на БДЖ. :)

Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 3:37 pm
от Mario Evstatiev
RWman написа:Дано поне за коледните празници пристигнат, па и да ги пуснат в движение :D Би било много хубав "подърък" от страна на БДЖ. :)
До Коледа със сигурност ще щъкат поне два ЕМВ...

Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 5:15 pm
от pavel
Надявам се да отидат на мястото си - като КПВ до Банкя, Драгоман и т.н, а не да пускат "специални висококачествени" експресни трамвайчета до Варна и Бургас.

Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 5:34 pm
от Labros
Нищо чудно да ги пуснат по тези дестинации.Помним как беше с дизеловите мотриси.Все пак БДЖ трябва да се изфука наляво и надясно с новата придобивка.

Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 6:40 pm
от Nikss
Ако по Коледа пуснат 20101 с нова мотриса задължително ще се повозя на нея. :twisted: Между другото на снимката на макета на ЕМВ 30 серия забелязвам,че пантографа не е на междинния вагон,а на единия от командните.

Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 6:46 pm
от Mario Evstatiev
Пантографите на ЕМВ серия 30 и 31 се намират на "А" команден вагон. Мотрисите са съоръжени с вакуумен прекъсвач BVAC-M97.2и един асиметричен пантограф, производство на SIEMENS. Високоволтовият увод е изпълнен с изолиран входящ кабел, монтиран между двойната стена на вагона. Уводният изолатор е изпълнен с токов трансформатор, а за нуждите на ел. измерването на напрежението в контактната мрежа е монтиран напреженов измервателен трансформатор SECHERON.

Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 7:24 pm
от VESO
pavel написа:Надявам се да отидат на мястото си - като КПВ до Банкя, Драгоман и т.н, а не да пускат "специални висококачествени" експресни трамвайчета до Варна и Бургас.....
Да не пропускаме и локалните влакове за Асеновград , Хисар , Карлово и Ямбол.Време е вече и "чирпанската хубост" да се поеме от нова ел.мотриса. :D

Публикувано на: Вто Окт 02, 2007 7:25 pm
от Mario Evstatiev
Чакайте да дойдат пък после ще им редите влакове. Сега най - важното е да дойдат, да се пуснат в редовна експлоатация, да се запознаем отбилоз за какво става дума, пък влакове ще им се намерят.

Публикувано на: Сря Окт 03, 2007 9:45 am
от Tramway
lok45111 написа:Чакайте да дойдат пък после ще им редите влакове. Сега най - важното е да дойдат, да се пуснат в редовна експлоатация, да се запознаем отбилоз за какво става дума, пък влакове ще им се намерят.
Като дойдат първо ще отлежат в Илиянци за сертификация, после курсове за машинисти, после проби... Тъй че не за Коледа, ами за Великден да тръгнат, пак ще е добре.

Публикувано на: Сря Окт 03, 2007 1:43 pm
от aizi
5 за горна 5 за пловдив и 15 за софия.
това последно бяха решили.

Публикувано на: Сря Окт 03, 2007 8:41 pm
от Mario Evstatiev
aizi написа:5 за горна 5 за пловдив и 15 за софия.
това последно бяха решили.
И така ще си остане. Въпроса е друг. Нека да дойдат и да им се намери служба. Определено обаче не ми се мисли с ихтиманския контингент пътници...