Страница 3 от 3

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 9:01 am
от VESO
Само бистрото липсва. :)

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 9:06 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Само бистрото липсва. :)
По - интересно е какво дири 61 008.9 като втора на 5611 :roll: ДАли машината в ГнТ не е дала фира?

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 9:22 am
от 43.309
По-вероятно патето на 50110.

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 9:35 am
от rexkos
Точно. 61 007 е оставила 50110 на Благоевград и пратиха 61 008 (ала "Бърза помощ") втора на 5611.

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 10:12 am
от БДЖ
rexkos написа:Точно. 61 007 е оставила 50110 на Благоевград и пратиха 61 008 (ала "Бърза помощ") втора на 5611.
А знае ли се каква е причината на 50110 да се пращат вагони (визирам последните два дни) ? :roll:

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 10:15 am
от Mario Evstatiev
БДЖ написа:
rexkos написа:Точно. 61 007 е оставила 50110 на Благоевград и пратиха 61 008 (ала "Бърза помощ") втора на 5611.
А знае ли се каква е причината на 50110 да се пращат вагони (визирам последните два дни) ? :roll:
Проста: Няма ЕМВ :lol:

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 10:58 am
от VESO
50111 / 50110 ползва композицията на "Хебър"-а 1650 , естествено без фургона.

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 1:08 pm
от dido73
rexkos написа:Точно. 61 007 е оставила 50110 на Благоевград и пратиха 61 008 (ала "Бърза помощ") втора на 5611.
Какво е станало с 61 007

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 6:47 pm
от Mario Evstatiev
dido73 написа:
rexkos написа:Точно. 61 007 е оставила 50110 на Благоевград и пратиха 61 008 (ала "Бърза помощ") втора на 5611.
Какво е станало с 61 007
Днес го остави пак, този път довлечена от 44 089. Машината има проблем с работата на 1-ви ДВ, поради което изгуби и тягата и се наложи влачене в студено състояние. Още заранта пък при изключване на ГВП, падна капака на командната му част и същия сега се намира в кабината, като влезе в ремонт да го сложат майсторите.

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 7:00 pm
от Naskoni
На мен пък ми е интересно дали с 61 серия може да се спазва разписанието на 50111/50110? Защото с последния график се понатегна доста този чифт, ако си спомняте.

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 7:33 pm
от dido73
lok45111 написа:Днес го остави пак, този път довлечена от 44 089. Машината има проблем с работата на 1-ви ДВ, поради което изгуби и тягата и се наложи влачене в студено състояние. Още заранта пък при изключване на ГВП, падна капака на командната му част и същия сега се намира в кабината, като влезе в ремонт да го сложат майсторите.
Ъ, кво ще рече "има проблем с 1 ДВ"? Много отвеяно ми звучи. :-k Какъв е проблема? И каква защита е задействала за да изгуби тягата. Тягата се губи при задействане на защита.

Публикувано на: Съб Юни 05, 2010 9:40 pm
от Mario Evstatiev
Защита от липса на вентилация задействаше.