Страница 3 от 28
Публикувано на: Съб Юни 24, 2006 11:25 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Снимката направо е потресаваща.

Да бяха сложили отпред поне електровоз да тегли мотрисата.Така ще спестят парите за нафтата на дизела.
Тази гледка беше рецидив през изминалата зима. Редовно Вакарелската 55-тица докарваше някое издишало ЕМВ, което я дало РЗС, я се запалило. Проблемът не е в това какво кара строшената секция, а защо не се стегнат тези секции да не се трошат. В ГО се справят, за Пловдив също чувам, че добре им вървят секциите. Проблемът май е само в София и Бургас, където май всичко се скапва от калпава поддръжка и нямане на части най - вече.
Публикувано на: Съб Юни 24, 2006 11:37 pm
от VESO
Значи положението при нас е доста добро-през зимата не сме имали нито едно издишащо ЕМВ и нито един оставен влак.Напоследък взе да се изпитва остра нужда от мотриси,но това се поражда най-вече поради "ЕГН"-то на 32-00-ките.

Пловдивските електрички са в добро състояние,понеже всички ремонти им се правят в Ст.Загора и за сега няма почти никакви оплаквания.За външния им вид,който е доста свеж също може да се коментира,но истина е,че мотрисите са пощадени от всякакви графити,драскулки и др.подобни.Поне засега....
Публикувано на: Съб Юни 24, 2006 11:43 pm
от Mario Evstatiev
Абсолютно си прав. Виж, графитите са най - малкият проблем на нашите ЕМВ. Има други проблеми като непрекъснатите кражби на реактори, циганските атаки по тях, липсата на части и не на последно място слабата механична част и разбитите автосцепки. Друг много важен момент е регулирането на РУ така, че двете половинки да са в синхрон, което при софийските ЕМВ липсва... При нас всяка половинка е "със собствено мнение" и се получава едно придърпване и блъскане, та свят да ти се завие...
Публикувано на: Пон Юни 26, 2006 6:36 pm
от dido73
dido73 написа:lok45111: По - добри са от "Дезиро" в зимни условия. Проблемът с РЗС-тата е заради калпавия ремонт на ТД. Защо ЕМВ 32 на Го не дават ядове?!?!?!?! "Дезиро"-то в Силистра ходи до първия паднал сняг, щом падне снега, веднага тръгва Бай Седмак(07 111)
ЭР25 - ЗА СКРАП
Това е единствения коментар, който мога да дам за ЕМВ серия 32.
Мисля че всички са съгласни с мен.
Виж бе Марио... не става въпрос само за пустите РЗС-та. Системата на управление е допотопна. Това не е техника за 21-ви век, където хората работят с напълно управляеми изправители, супер модерни инвертори и т.н. Тази техника е ретро, как не го разбра?
Публикувано на: Вто Юни 27, 2006 8:58 am
от Mario Evstatiev
dido73 написа:Виж бе Марио... не става въпрос само за пустите РЗС-та. Системата на управление е допотопна. Това не е техника за 21-ви век, където хората работят с напълно управляеми изправители, супер модерни инвертори и т.н. Тази техника е ретро, как не го разбра?
Тази техника може да е ретро, но все още върви и изкарва пари на железницата. Мисля, че с една разумна поддръжка преди години, сега ЕМВ 32 щеше още да са хубави и нямаше да ужасяват пътниците и машинистите. Не знам имаш ли наблюдения от секциите на ГО, ПО и ВА, но те са коренно различни и отвън и отвътре. Депо ГО особено си поддържа ЕМВ в образцов вид и много рядко ще видиш оставен влак от тяхна секция. За чистотата да не говориме, защото няма смисъл. Техните са като операционна зала.
Публикувано на: Вто Юни 27, 2006 9:50 am
от 42 072.9
Всички знаем на какво дередже са, много машинисти отказват влакове заради едни или други проблеми....въпреки всичко машините някак си се движат. Ние можем да дадем хиляди решения на проблема с тях, но ще бъде глас в пустиня. Остава да се надяваме за така ценните ЕМВ на SIEMENS и много хора да реват, че ЕМВ 32-ра серия са еди-какви си.
Ще кажа, че всеки, който е имал и има допир с 32-ра серия трябва да има едно елементарно уважение към тях, защото 36 години не са малко последните, от които в неистови мъки.
Публикувано на: Пет Юли 21, 2006 11:30 am
от mitko_pz
ЕДИНСТВЕНО СА УДОБНИ ЗА НАЙ-КРАТЪК ПРЕЗОЗ ОТ ВТУ [СП СМИРНЕНСКИ ] ДО ЦЕНТРАЛНА ГАРА АКО ДОЙДЕ НА ВРЕМЕ.

Публикувано на: Съб Юли 22, 2006 6:46 pm
от VESO
София-Банкя и Пловдив-Асеновград са също показателни примери.
Публикувано на: Съб Юли 22, 2006 6:48 pm
от Mario Evstatiev
Е зависи. Като изключиме многобройните драсканици и гаменски "подписи" по тях са си много добри. Например ако се сложи салонно оборудване като това на сръбските ЕМВ 412, тогава и 32/33 ще стават за нещо по - добро.
Публикувано на: Вто Авг 01, 2006 1:21 pm
от aizi
От техническа гледна точка,мискя че 32 са дали и дават всичко от себе си.Да не забравяме обаче,че са предназначени за хора.Нямат необходимия комфорт и удобства.Кърпенето не решава проблемите.Новия подвижен състав е за предпочитане ,особено ако се вземе под внимание фирмата производител.
Публикувано на: Пет Авг 04, 2006 7:05 pm
от lok43r
В случая с ЕМВ меродавна е подръжката, а такава в депо Пд липсва. Днес например 32 115 втора на 20223 престоя 5 мин. на сп. Кумарица защото се оказа че нещо в ЕМВ гори. В крайна сметка едната половинка на ЕМВ бе изолирана и пътуването продължи.
Публикувано на: Пет Авг 04, 2006 7:48 pm
от Mario Evstatiev
Тази 32 115/116 е правила подобни сеири и на Вакарел, за което БДЖ съобщи в сайта си. Явно има някакъв скрит дефект или във вентилационните канали на ДВУ са натикали вата, която е изработена от силон и като се загрее от жегата тлеи и пушляви.
Публикувано на: Пет Авг 04, 2006 7:57 pm
от rexkos
Тая
32 115/116 е много зле горката.Веднъж пътувах с нея и бях много разочарован от нея.Имаш чувството, че всеки момент ще се разпадне.

Публикувано на: Пет Авг 04, 2006 10:21 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Тая
32 115/116 е много зле горката.Веднъж пътувах с нея и бях много разочарован от нея.Имаш чувството, че всеки момент ще се разпадне.

Би ли ми посочил една неблъскаща и не скърцаща софийска ЕМВ 32

Ще се радвам да я видя с очите си и да я усетя. Успех обаче в намирането на такава. Повечето софийски ЕМВ тъй като правят много километри са в състояние
"пред разпадане" 
Публикувано на: Съб Авг 05, 2006 9:23 am
от rexkos
Такива за съжаление нямаме.Специално 32 115/116 говоря защото най-много време съм пътувал с нея-2 часа.А с останалите между 10 и 30 минути.

33 обаче са добре.
