Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Снимката направо е потресаваща. :shock: Да бяха сложили отпред поне електровоз да тегли мотрисата.Така ще спестят парите за нафтата на дизела.
Тази гледка беше рецидив през изминалата зима. Редовно Вакарелската 55-тица докарваше някое издишало ЕМВ, което я дало РЗС, я се запалило. Проблемът не е в това какво кара строшената секция, а защо не се стегнат тези секции да не се трошат. В ГО се справят, за Пловдив също чувам, че добре им вървят секциите. Проблемът май е само в София и Бургас, където май всичко се скапва от калпава поддръжка и нямане на части най - вече.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Значи положението при нас е доста добро-през зимата не сме имали нито едно издишащо ЕМВ и нито един оставен влак.Напоследък взе да се изпитва остра нужда от мотриси,но това се поражда най-вече поради "ЕГН"-то на 32-00-ките. :) Пловдивските електрички са в добро състояние,понеже всички ремонти им се правят в Ст.Загора и за сега няма почти никакви оплаквания.За външния им вид,който е доста свеж също може да се коментира,но истина е,че мотрисите са пощадени от всякакви графити,драскулки и др.подобни.Поне засега....
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Абсолютно си прав. Виж, графитите са най - малкият проблем на нашите ЕМВ. Има други проблеми като непрекъснатите кражби на реактори, циганските атаки по тях, липсата на части и не на последно място слабата механична част и разбитите автосцепки. Друг много важен момент е регулирането на РУ така, че двете половинки да са в синхрон, което при софийските ЕМВ липсва... При нас всяка половинка е "със собствено мнение" и се получава едно придърпване и блъскане, та свят да ти се завие...
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

dido73 написа:lok45111: По - добри са от "Дезиро" в зимни условия. Проблемът с РЗС-тата е заради калпавия ремонт на ТД. Защо ЕМВ 32 на Го не дават ядове?!?!?!?! "Дезиро"-то в Силистра ходи до първия паднал сняг, щом падне снега, веднага тръгва Бай Седмак(07 111)

ЭР25 - ЗА СКРАП :!:

Това е единствения коментар, който мога да дам за ЕМВ серия 32.
Мисля че всички са съгласни с мен.
Виж бе Марио... не става въпрос само за пустите РЗС-та. Системата на управление е допотопна. Това не е техника за 21-ви век, където хората работят с напълно управляеми изправители, супер модерни инвертори и т.н. Тази техника е ретро, как не го разбра?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

dido73 написа:Виж бе Марио... не става въпрос само за пустите РЗС-та. Системата на управление е допотопна. Това не е техника за 21-ви век, където хората работят с напълно управляеми изправители, супер модерни инвертори и т.н. Тази техника е ретро, как не го разбра?
Тази техника може да е ретро, но все още върви и изкарва пари на железницата. Мисля, че с една разумна поддръжка преди години, сега ЕМВ 32 щеше още да са хубави и нямаше да ужасяват пътниците и машинистите. Не знам имаш ли наблюдения от секциите на ГО, ПО и ВА, но те са коренно различни и отвън и отвътре. Депо ГО особено си поддържа ЕМВ в образцов вид и много рядко ще видиш оставен влак от тяхна секция. За чистотата да не говориме, защото няма смисъл. Техните са като операционна зала.
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Всички знаем на какво дередже са, много машинисти отказват влакове заради едни или други проблеми....въпреки всичко машините някак си се движат. Ние можем да дадем хиляди решения на проблема с тях, но ще бъде глас в пустиня. Остава да се надяваме за така ценните ЕМВ на SIEMENS и много хора да реват, че ЕМВ 32-ра серия са еди-какви си.

Ще кажа, че всеки, който е имал и има допир с 32-ра серия трябва да има едно елементарно уважение към тях, защото 36 години не са малко последните, от които в неистови мъки.
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

ЕДИНСТВЕНО СА УДОБНИ ЗА НАЙ-КРАТЪК ПРЕЗОЗ ОТ ВТУ [СП СМИРНЕНСКИ ] ДО ЦЕНТРАЛНА ГАРА АКО ДОЙДЕ НА ВРЕМЕ. :cry:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

София-Банкя и Пловдив-Асеновград са също показателни примери.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Е зависи. Като изключиме многобройните драсканици и гаменски "подписи" по тях са си много добри. Например ако се сложи салонно оборудване като това на сръбските ЕМВ 412, тогава и 32/33 ще стават за нещо по - добро.
64.19
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm

Мнение от aizi »

От техническа гледна точка,мискя че 32 са дали и дават всичко от себе си.Да не забравяме обаче,че са предназначени за хора.Нямат необходимия комфорт и удобства.Кърпенето не решава проблемите.Новия подвижен състав е за предпочитане ,особено ако се вземе под внимание фирмата производител.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

В случая с ЕМВ меродавна е подръжката, а такава в депо Пд липсва. Днес например 32 115 втора на 20223 престоя 5 мин. на сп. Кумарица защото се оказа че нещо в ЕМВ гори. В крайна сметка едната половинка на ЕМВ бе изолирана и пътуването продължи.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тази 32 115/116 е правила подобни сеири и на Вакарел, за което БДЖ съобщи в сайта си. Явно има някакъв скрит дефект или във вентилационните канали на ДВУ са натикали вата, която е изработена от силон и като се загрее от жегата тлеи и пушляви.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Тая 32 115/116 е много зле горката.Веднъж пътувах с нея и бях много разочарован от нея.Имаш чувството, че всеки момент ще се разпадне. :cry:
Един вагон, ама пълен! (4627)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

rexkos написа:Тая 32 115/116 е много зле горката.Веднъж пътувах с нея и бях много разочарован от нея.Имаш чувството, че всеки момент ще се разпадне. :cry:
Би ли ми посочил една неблъскаща и не скърцаща софийска ЕМВ 32 :?: Ще се радвам да я видя с очите си и да я усетя. Успех обаче в намирането на такава. Повечето софийски ЕМВ тъй като правят много километри са в състояние "пред разпадане" :lol:
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Такива за съжаление нямаме.Специално 32 115/116 говоря защото най-много време съм пътувал с нея-2 часа.А с останалите между 10 и 30 минути. :lol: 33 обаче са добре. 8) :)
Един вагон, ама пълен! (4627)
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически мотрисни влакове"”

Информация