Страница 3 от 3
Публикувано на: Сря Апр 07, 2010 10:16 pm
от bdz46
Имаш ли някакви сведения за цените?
Публикувано на: Сря Апр 07, 2010 10:35 pm
от elektrovoz46
За колко км са тези високоскоростни линии?
Публикувано на: Сря Апр 07, 2010 10:40 pm
от lubo_katastrofata
bdz46 написа:Имаш ли някакви сведения за цените?
Ами за влака Анкара-Ескишехир:
Business Class Ücret -30 TL
Economy Class Ücret -20 TL
Öğrenci (учащ):
Business Class Ücre -24 TL
Economy Class Ücret -16,00 TL
Çocuk (дете):
Business Class Ücret -15 TL
Economy Class Ücret - 10 TL
TL-Türk Lirası (Тюрк Лирасъ)
1 TL = близо 1 лев
Публикувано на: Сря Апр 07, 2010 10:41 pm
от bdz46

Че то е нищо и половина.
Скоростните влакове стигат ли до Истанбул, макар и по старата линия или само до Ескишехир?
Публикувано на: Сря Апр 07, 2010 10:44 pm
от lubo_katastrofata
bdz46 написа:

Че то е нищо и половина.
Скоростните влакове стигат ли до Истанбул, макар и по старата линия или само до Ескишехир?
Е това вече незнам

, но 90 % съм сигурен, че не стигат
Публикувано на: Сря Апр 07, 2010 11:15 pm
от bdz46
Публикувано на: Съб Мар 05, 2011 12:13 am
от disell
На 28.02.2011 г. в завода на
Tülomsas бе представен първия сглобен в Турция локомотив от най-новото поколение
PowerHaul на
GE Transportation.
Това става само 18 месеца след първата доставка на този локомотив за
Freightliner Великобритания от завода в Ърл , Пенсилвания САЩ.
Първия лкомотив в Турция е сглобен с части доставени от Америка, според железопътното издание
" Railway Gazette" договорът между
Tülomsas и
GE Transportation предвижда турската фирма да доставя този вид локомотиви за Европа, Сев.Африка и Близкия Изток.
Публикувано на: Съб Мар 05, 2011 12:14 pm
от dobo
Е*ахти грозника.Малко за дизайн тея не са ли чували.Иначе евала на комшиите.
Публикувано на: Съб Мар 05, 2011 5:02 pm
от disell
Грозен ама нов-новеничък пък ние си караме моргите.
Ето при комшиите всичко работи-заводи за вагони , за локомотиви , подменят инфрата а ние

.......
Публикувано на: Пет Апр 08, 2011 3:17 pm
от 43.309
Шкода спечели конкурса за доставка на 80 броя ЕЛ за TCDD. Първите бройки Е109 ще заминат за Турция, юни 2012 г.
Публикувано на: Пет Апр 08, 2011 5:07 pm
от VESO
Ще ги чакаме да минат през нашата страна.

Публикувано на: Пет Апр 08, 2011 5:57 pm
от disell
Интересно как ШКОДА са успели да спечелят търга ако цената пак е около 6 мил. евро на локомотив при 3,5 мил. за СИМЕНС , БОМБАРДИЕ и АЛСТОМ .
Публикувано на: Пет Апр 08, 2011 6:53 pm
от Mario Evstatiev
Турците не са глупави и знаят на какво да заложат. Явно добре знаят и поговорката, че евтиното в последствие излиза бая по-скъпо. А ШКОДА си е компания с традиция в локомотивостроенето. Дано ние последваме турците.
Публикувано на: Пет Апр 08, 2011 9:51 pm
от turboto
Много зависи от условията по търга и от предложеното. Като цена на лок може Шкода да са по-скъпи, но като последващ сервиз да са предложили нещо по-атрактивно... и отнесено във времето то е натежало... това коя компания е спечелила спрямо някакви базови цени, без да знаем условията и предложенията по конретния търг няма смисъл да го коментираме. Обаче би било много интересно наистина ако от някъде може да се разгледа тази информация. Защото и аз имам подобни спомени за цените цитирани по-горе.