Жалко , толкова ми се искаше да видя новите вагони в движение.Дано Марио успее да задвижи нещата с посещението на ВЗ "Интерком".Иска ми се да видя наживо такъв вагон.
В статията не се казва какво ще се прави със завареното положение - мисля , че около седем - осем 63-ки чакат за модернизиране с извадено всичко по тях.С тях какво ще се случи?
В статията не се казва какво ще се прави със завареното положение - мисля , че около седем - осем 63-ки чакат за модернизиране с извадено всичко по тях.С тях какво ще се случи?

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Тия луди ли са или на такива се правят? Не може току така да спират работата на цял завод... вярно, че 63-ките са с дефекти, но така пък хептен никакъв шанс не им даваме (не знам тук стандартна ревизия ли извършват или частична модернизация както се спомена по-горе). Освен смяната на тапицерията в салоните и т.н. по талигите пипа ли се нещо или само се боядисват? Сменят ли се пружини, амортисьори и т.н.? Защото ако не то не само, че ще има вибрации, ами недай си Боже ще се разпаднат по време на движение...
Освен това не само 63-ки ходят на ревизии в Дв... софийски, плевенски 74-ки (може би и варненски - не знам), горнооряховски 47-ци (тези сините с новата тапицерия отвътре), 40-ки и 50-ки досега не съм виждал, но и тези от другите серии не са хептен малко и не бива така безпардонно да се отрязват и пари за рециклиране и да се предприема спиране на работата... какво му е толкова нецелесъобразното да се рециклират вагоните питам аз? Като са такива богаташи що не извадят от джоба си пари за 300 чисто нови вагона, а? Ама няма да го направят много ясно... айде всеки да си гледа работата и където не разбира да не се меша...








Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Има разлика между ремонт и рециклиране. Плановите ремонти си продължават, рециклирането НЕ. Чужди компании за същата цена биха предложили ако не чисто нови вагони то, много по-качествено рециклиране дори за 200км/ч. Безперспективно е рециклирането на вагони за 140км/ч, които даже и с толкова не могат да се движат заради проблеми с талигата.


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm


Администратор
Орязват с 30% заплатите в НК "ЖИ"
Марио Евстатиев
С 30% за срок от три месеца да бъдат намалени възнагражденията на всички работещи в НК "ЖИ" е приел Изпълнителния директор на компанията Антон Гинев. Причината за тази мярка е драстичния спад на приходите на компанията и огромните финансови загуби в следствие на Световната икономическа криза. С намаляването на заплатите в НК "ЖИ" ще се спестят около 9 млн. лв. които ще ес използват за преодоляване ефекта от кризата. След 1-ви Януари 2010 г., 30-те процента ще бъдат върнати на работниците заедно с лихвите по тях.
Във връзка с тази мярка, НК "ЖИ" е изпратила писмо до банките и кредитните институции за преразглеждане на погасителните планове на всички кредити, отпуснати на работещи в НК "ЖИ".
Друга антикризисна мярка е затварянето на 13 нерентабилни линии, която за сега е в процес на обсъждане. Сред основните набелязани за закриване участъци са Вакарел - Чукурово, Калотина - Станянци, Дупница - Бобов дол и др.
Марио Евстатиев
С 30% за срок от три месеца да бъдат намалени възнагражденията на всички работещи в НК "ЖИ" е приел Изпълнителния директор на компанията Антон Гинев. Причината за тази мярка е драстичния спад на приходите на компанията и огромните финансови загуби в следствие на Световната икономическа криза. С намаляването на заплатите в НК "ЖИ" ще се спестят около 9 млн. лв. които ще ес използват за преодоляване ефекта от кризата. След 1-ви Януари 2010 г., 30-те процента ще бъдат върнати на работниците заедно с лихвите по тях.
Във връзка с тази мярка, НК "ЖИ" е изпратила писмо до банките и кредитните институции за преразглеждане на погасителните планове на всички кредити, отпуснати на работещи в НК "ЖИ".
Друга антикризисна мярка е затварянето на 13 нерентабилни линии, която за сега е в процес на обсъждане. Сред основните набелязани за закриване участъци са Вакарел - Чукурово, Калотина - Станянци, Дупница - Бобов дол и др.
64.19


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Освен Дупница- Бобовдол, другите два посочени линии са само за ТВ. А как без товарни превози ще се печелят пари...? Сега пък ги измислиха 13 "нерентабилни линии". Абе да вземат всичко да закрият, една линия да не остане.
Не стига, че хората не взимат заплати, ами сега и щели да ги намаляват. Те пък големите пари... Разбирам един работник в ремонта или машинист да взима 900-1000 лв., че да ги намалят с 30%.
Не стига, че хората не взимат заплати, ами сега и щели да ги намаляват. Те пък големите пари... Разбирам един работник в ремонта или машинист да взима 900-1000 лв., че да ги намалят с 30%.
На 01.09.2009 бързия влак Русе - Варна/Бургас натрупа около 90 мин закъснение като престоя на гара Хитрино. Причината беше инцидент с 90102 който ударил жена в района на спирка Каменяк. На Хитрино чакаше и международния от Русия за Варна. При тръгването на влака се чу сирената на 90101 който влизаше в момента когато Влакът потеляше. Бургаския влак от Каспичан до Мътница се движеше по неправилния път защото се извършваше работа по контактната мрежа