Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Жалко , толкова ми се искаше да видя новите вагони в движение.Дано Марио успее да задвижи нещата с посещението на ВЗ "Интерком".Иска ми се да видя наживо такъв вагон.
В статията не се казва какво ще се прави със завареното положение - мисля , че около седем - осем 63-ки чакат за модернизиране с извадено всичко по тях.С тях какво ще се случи?
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Да ти имам и 63-ките. Да вземат да ги нарежат, а не заради некърност при рециклирането и ремонта да дават дефекти и да се ограничат пак до 100 км/ч. Това си е чиста проба хвърляне на парите в тоалетната.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тия луди ли са или на такива се правят? Не може току така да спират работата на цял завод... вярно, че 63-ките са с дефекти, но така пък хептен никакъв шанс не им даваме (не знам тук стандартна ревизия ли извършват или частична модернизация както се спомена по-горе). Освен смяната на тапицерията в салоните и т.н. по талигите пипа ли се нещо или само се боядисват? Сменят ли се пружини, амортисьори и т.н.? Защото ако не то не само, че ще има вибрации, ами недай си Боже ще се разпаднат по време на движение... :shock: :? Освен това не само 63-ки ходят на ревизии в Дв... софийски, плевенски 74-ки (може би и варненски - не знам), горнооряховски 47-ци (тези сините с новата тапицерия отвътре), 40-ки и 50-ки досега не съм виждал, но и тези от другите серии не са хептен малко и не бива така безпардонно да се отрязват и пари за рециклиране и да се предприема спиране на работата... какво му е толкова нецелесъобразното да се рециклират вагоните питам аз? Като са такива богаташи що не извадят от джоба си пари за 300 чисто нови вагона, а? Ама няма да го направят много ясно... айде всеки да си гледа работата и където не разбира да не се меша... :D :evil: :lol: :twisted: :arrow:
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Спира се рециклирането, А НЕ РЕМОНТА на вагони!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Нали точно това и попитах - какво ще стане с вагоните , които са започнати да се рециклират и са в определен стадий.Връщане назад няма , напред също не става , понеже е спрян процеса.Тогава....?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тогава пращаме тоя дето е разпоредил да се спрат парите за рециклиране и самият процес да довърши започнатият ремонт/ревизия. :twisted:
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Има разлика между ремонт и рециклиране. Плановите ремонти си продължават, рециклирането НЕ. Чужди компании за същата цена биха предложили ако не чисто нови вагони то, много по-качествено рециклиране дори за 200км/ч. Безперспективно е рециклирането на вагони за 140км/ч, които даже и с толкова не могат да се движат заради проблеми с талигата.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Щом е така да попитам тогава новото дружество "Булвагон" за украса ли ще стои? :evil:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

43.309 написа:Безперспективно е рециклирането на вагони за 140км/ч, които даже и с толкова не могат да се движат заради проблеми с талигата.
Точно това имах в предвид. Чини ми се, че за пореден път ставаме свидетели на "приятелска" фирма как печели държавни парици.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Май май нещо такова се получава... да видим все пак какво ще стане оттук нататък... :? :arrow:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А още при започването на такива проекти е трябвало да се постави условие - вагоните да са за скорост , по - висока от тази , с която са се движили до момента.Иначе се губи основната идея на модернизацията.Но някой явно е мислил колко пари да си сложи в джоба.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Орязват с 30% заплатите в НК "ЖИ"

Марио Евстатиев

С 30% за срок от три месеца да бъдат намалени възнагражденията на всички работещи в НК "ЖИ" е приел Изпълнителния директор на компанията Антон Гинев. Причината за тази мярка е драстичния спад на приходите на компанията и огромните финансови загуби в следствие на Световната икономическа криза. С намаляването на заплатите в НК "ЖИ" ще се спестят около 9 млн. лв. които ще ес използват за преодоляване ефекта от кризата. След 1-ви Януари 2010 г., 30-те процента ще бъдат върнати на работниците заедно с лихвите по тях.

Във връзка с тази мярка, НК "ЖИ" е изпратила писмо до банките и кредитните институции за преразглеждане на погасителните планове на всички кредити, отпуснати на работещи в НК "ЖИ".

Друга антикризисна мярка е затварянето на 13 нерентабилни линии, която за сега е в процес на обсъждане. Сред основните набелязани за закриване участъци са Вакарел - Чукурово, Калотина - Станянци, Дупница - Бобов дол и др.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Пак си гонят интереса за 12-те линии... какво толкова им пречат не мога да разбера... не наливат и стотинка за поддръжка, пък иначе губещи.. :roll:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Освен Дупница- Бобовдол, другите два посочени линии са само за ТВ. А как без товарни превози ще се печелят пари...? Сега пък ги измислиха 13 "нерентабилни линии". Абе да вземат всичко да закрият, една линия да не остане.
Не стига, че хората не взимат заплати, ами сега и щели да ги намаляват. Те пък големите пари... Разбирам един работник в ремонта или машинист да взима 900-1000 лв., че да ги намалят с 30%.
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ
На 01.09.2009 бързия влак Русе - Варна/Бургас натрупа около 90 мин закъснение като престоя на гара Хитрино. Причината беше инцидент с 90102 който ударил жена в района на спирка Каменяк. На Хитрино чакаше и международния от Русия за Варна. При тръгването на влака се чу сирената на 90101 който влизаше в момента когато Влакът потеляше. Бургаския влак от Каспичан до Мътница се движеше по неправилния път защото се извършваше работа по контактната мрежа
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”