Страница 3 от 14

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 1:16 pm
от VESO
Какво и има на 088?От кога не е в движение,когато с форума проведохме неодавна разходката до Червен бряг,тя бе начело на 2611.
42148-7 ще се използва за рез.части за останалите 421XX-X в депо ВА - 143 , 150 , 160 и 179.Доста интересно за 171.За нея не знаех,че не е в движение. :shock:
Хубави снимки си направил,можеш ли да кажеш кои варненски 07-00-ци са в редовна експлоатация.Имал съм преки впечатления от 090,а от доста време не съм я срещал.073 , 081 и 084,които си видял би следвало по мои изчисления да се движат.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 1:24 pm
от 42 072.9
На 088 и правят някакъв ремонт по ходовата част.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 2:37 pm
от Labros
А дали се знае горе-долу 44 171 кога ще замине за Чехия?

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 4:58 pm
от 44142
То не се знае дали изобщо ще заминава. Не забравяй, че мъдрите глави от Вазов не знаят какво искат. Последното което дочух е, че Кончар искат да правят КР на червените маш но понеже имаме машини в излишък и се чудим какво да ги правим наще пасуват.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 7:00 pm
от 42 072.9
Става въпрос за 44 071 :)
Чуват се много работи, че чехите ще взимат ЖПЗ и са обещали да направят четири машини докрая на годината....чува се, че "Кончар" ще правят "модернизация" на Р-ките пред депо Подуяне, но всичко досега не е официално потвърдено- не мисля, че повече е нужно да се разводнява темата, защото този въпрос "витае в облаците".

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 7:01 pm
от 44142
Последното е не за модернизация на 43р в Кончар а КР.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:01 pm
от VESO
Интересно ми е дали "Кончар" ще вземат още 44-00-ки за модернизация,както направиха с 001 и 002.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:02 pm
от 42 072.9
Времето ще покаже, но в София има спешна нужда от ремонт на машините.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:03 pm
от bdz46
44 001 и 002 са сравнително сполучливи прототипи, но необходимостта от подобна модернизация на 44 е съмнителна. А и положението с машините в момента изисква бързо решение - капитален ремонт.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:14 pm
от lok43r
Дори капиталния ремонт не може да реши проблемите в момента т.к. за него са необходими поне 4 месеца в условията на БДЖ. Най-фрапиращо е престъпното бездействие и пасивност на всички ръководни кадри в отдел Локомотиви. Истинската криза тепърва предстои и съм сигурен че ще започне да се отразява върху движението бързите влакове още от август месец.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:16 pm
от 42 072.9
Очаква се рекордно голям брой на "Optima Express" как ще се осигуряват машини никой незнае.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:20 pm
от lok43r
Не само че не знае но и не се интересува съответно нищо не се предприема. Да речем че утре хипотетично на някой му светне лампата колкото и добро желание да има са необходими поне 6 месеца докато се почувства осезаемо подобряване на положението.
По мои сметки предстои да се спрат за ремонт локомотиви: 44 087, 44 090, 44 098, 44 100, 44 144, 45 149, 45 152. На фона на всичко това от депо Подуяне единствената машина излязла от ремонт от началото на годината е 44 095. С тези темпове до 2 години в депо Сф няма да остане и един електровоз в движение.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:24 pm
от 42 072.9
Според тези сметки отписахме депото, интересно ми е до къде може да стигнат машините.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:29 pm
от lok43r
Особено интересно е и абсолютно безотговорното поведение на машинните диспечери. Обвръзките на влаковете също са недакватни - дупничани например идват до Сф за 5621 и 5625 изолирана машина а после се чудят откъде да осигурят машина за товарните влакове. Да не говорим че в едни депа се зариват с машини а в други се чудят как да вържат графика в Дупница примерно работят поне 10 машини.

Публикувано на: Сря Апр 11, 2007 9:48 am
от lok43r
Понеже виждам че темата "Локомотиви в Изолация" е заключена незнайно защо пускам тук сведение от депо М за 09.04.2007 г.
Лок в изолация: 45 159, 172, 45 174, 45 180, 45 199. Хубаво е че напредват значително с 45 158.
Ето една снимка на влак 7623
http://bahn.hit.bg/45176.jpg