Тя си е цяла. Само доколкото разбрах малко е пострадала рамата при удара и за това не е възстановена веднага.VESO написа:А от 011+012 може ли да се използва нещо?

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Забравете някога да видим пак в движение 33009-010. ЕМВ-то е оставено на пройзвола на съдбата. Едната половинка 33010 е в депо СФ и е разграбена от всякъде. Никой не се нае да завари вратите и сандъците. Резултата е погром и нито един останал силов кабелаж.
http://lok45.hit.bg/DSC07936a.JPG
http://lok45.hit.bg/DSC07937a.JPG
Другата половинка 33009 която е в ПД е още по зле. Просто нямам думи.
http://lok45.hit.bg/DSC07936a.JPG
http://lok45.hit.bg/DSC07937a.JPG
Другата половинка 33009 която е в ПД е още по зле. Просто нямам думи.
А каква е съдбата на 33 005/006? Ще я бъде ли? 

Последно промяна от rexkos на Нед Апр 27, 2008 10:39 pm, променено общо 1 път.

Какви ти резервни части... така като я гледам е обрана до шушка...





Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 3:03 pm, променено общо 1 път.

Администратор
За ремонта за 33-та серия има начин. Дори гол кош да остане в "МИН" - Ниш преспокойно могат да я ремонтират и частично модернизират. Като цената за подобен род модернизация с нови салонни седалки, нова сръбска система за управление и нов кабелаж е към 300 000 - 400 000 Евра. А ние имаме точно 6 ЕМВ от серия 33, от които крета едвам едвам една.
64.19


Администратор


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори