Това вдигане на обходите по разписание естествено е недомислено. София - Подуене се взима за 6 мин, а при добро желание може и за 5, но го дават 8 мин по книжката.
Те хубаво го намалиха на 15км/ч, но поне да беше само по стрелките, а коловозите да са си без намаление. В телеграмата за намаляване на скоростта обаче изрично пишеше "цялата гара София".
Те хубаво го намалиха на 15км/ч, но поне да беше само по стрелките, а коловозите да са си без намаление. В телеграмата за намаляване на скоростта обаче изрично пишеше "цялата гара София".
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Лок серия 52 нямат регистриращ скоростомер и дори да стане нещо, няма как да се докаже с каква скорост се е движил. Стрелките няма изгледи се сменят скоро, а дори и да сложат нови стрелки за 300км/ч скоростта ще си остане 25км/ч, защото така е по правилник. По същата причина скоростта е 25 на Пловдив, където всичкия железен път е нов.

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Ето линк към спечелилия проект за реконструкция и модернизация на гарата:
http://www.architectonika.com/content/view/23/33/
На мен лично много ми харесва.Направо се влюбих в него.

http://www.architectonika.com/content/view/23/33/
На мен лично много ми харесва.Направо се влюбих в него.



Администратор
Дано наистина успеят за две години да го направят (или поне приемното сдание и пероните, за административните сгради могат да не бързат толкова).Гарата просто спешно се нуждае от този ремонт.
Много ми харесва и енергийната ефективност на проектираната сграда, това определено би стопило разходите на НК"ЖИ".
Много ми харесва и енергийната ефективност на проектираната сграда, това определено би стопило разходите на НК"ЖИ".

Мнения: 44
Регистриран на: Вто Сеп 25, 2007 5:02 pm
Информация
Модератори