Страница 3 от 24

Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 10:24 pm
от 42 072.9
По принцип знам, че тръгват от Варна поемат 2637 от Синдел и на Кардам се прикачат на ТВ и обратно. Ако стоят на Синдел явно ги сменят, но за това незнам.

Публикувано на: Вто Яну 09, 2007 4:46 pm
от 44142
Днес между РП СЕСТРИМО-КОСТЕНЕЦ се е скъсал товарен влак в следствие на което е закъснял вл 8610 понеже е тръгнал от белово преди да се скъса товарния. Сутринта на БС колегите с 46229 на вл 8610 нещо са се заблудили и са качили задната талига на последния ваг на баластовата призма. 1621 днес беше с 46235. Лок се представи много добре но заради алкатела имаше 5 непредвидени спирания.

Публикувано на: Вто Яну 09, 2007 4:53 pm
от VESO
Понеже имах работа,не успях да видя 1621.Утре пак ли ще е с нея?

Публикувано на: Вто Яну 09, 2007 4:54 pm
от 44142
46235 и утре ще бъде на 1621. Лошото е че маш са ограничени до 110км.

Публикувано на: Вто Яну 09, 2007 4:56 pm
от VESO
Което означава,че през Прослав ще преминава със 100. :idea:

Публикувано на: Вто Яну 09, 2007 4:57 pm
от 44142
110.

Публикувано на: Вто Яну 09, 2007 5:51 pm
от 44 058
Относно дигнатат талига. 1 Трябвало е влака да не се пуска 2 Трябвало е вагоните да бъдат на 3м а при закачането влака той е мръднал най-много с 1м!!! От Бургас си измиват ръцете, като казват, че лок. бригада е пиана! На Карнобат ги чака поличия и алкохолната пробата е отрицателна! А има възможност при маневрата да е станало това. Тъй като нач. влакове и т.н. са бургазлии може да са си "плюли" в устата и да изкарат лок. бригада виновна!

Публикувано на: Вто Яну 09, 2007 5:55 pm
от 44142
най вероятно си прав.

Публикувано на: Вто Яну 09, 2007 6:07 pm
от 44 058
На баластрата има следи от талигата, влака трябва да бъде на 3м. При прекачването той мърда най-много 1м и изведнъж влакът се озовава в/у нея. Тоова се води като катастрофа и при всички положения лок. бригада ще отнесе всичко. :( Какво мислите Вие по този въпрос?


Admin: Отворете нова тема във раздела, където трябва! Не се отделяйте от тематиката на заглавието.

Публикувано на: Вто Яну 09, 2007 7:57 pm
от 44142
Забравих да напиша, че 44099 вече е в движение. Днес беше на ТВ посока СФ. 4640 замина с 44094.

Ремонти

Публикувано на: Сря Яну 10, 2007 1:35 am
от dido73
10.01.2007г.

Сл.Р
  • 44-098 е влезнала за случаен ремонт. Скъсана ос на МЗК. Във Варна е свалено МЗК-то и машината се е върнала на 3ТД. Излиза днес.
ТП
  • 44-096 без особени повреди.
:!: 61-001 се зачислява към депо Го. Там ще я възстановяват и експлоатират. Предполагам днес ще замине.

Публикувано на: Сря Яну 10, 2007 5:22 am
от 44142
доста интересна информация за 61001.

Публикувано на: Сря Яну 10, 2007 3:38 pm
от 42 072.9
Днес БВ 8626 беше с лок 44 078, УБВ 1602 се обслужи от лок 45 156, лок 44 058 и 44 063 бяха влакове в участъка ЕП-СП, лок 07 016 обслужи ЛТВ от По до Сп, лок 43 309 сутринта докара УБВ 8604, БВ 1621/1620 беше отново със лок 46 235, лок 46 229 беше начело на ТВ посока Сф и най-вероятно ще върне УБВ 8603.

Публикувано на: Сря Яну 10, 2007 7:37 pm
от rexkos
42 072.9 написа:УБВ 1602 се обслужи от лок 45 156
Странно, защо не е бил с По машина? Вярно е, че в По има недостиг на локомотиви, но откъде се е намерила софийска машина, при положение, че в София положението с електровозите е къде къде по-зле?

Публикувано на: Сря Яну 10, 2007 8:05 pm
от 42 072.9
Най-често това става поради, това че софииска бригада взима пловдивската машина за влакове и не идват навреме, или се е развалила и са дали софииска...случаи много :)
Също така да добавя че УБВ 8601 тази сутрин отпраши към Бс със ... червена машина начело и ги бяха пуснали по път 2 интересно ми е колко са карали по неправилния път.