43.309 написа:Във връзка с разтоварване на релси на 168км 500м по 1-ва линия.На 07,08,09.05.07 се отменят следните влакове:
10241 в участъка Пловдив-Първомай
10145 в участъка Пловдив-Първомай
10242 в участъка Първомай-Пловдив
10144 в участъка Първомай-Пловдив
Пътниците ще се превозват с автобуси

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Аха, чешката фирма случайно да се казва "ZS - BRNO" и случайно е ремонтирала Ресен - Леричери по 2-ра линия. Ако е така, то определено говориме за качество и кратки срокове.43.309 написа:Незнам,а преди тази фирма с какво се е занимавала?Като се разрових из интернет се оказа че чешка фирма от Брно има 11 % от акциите.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Юридически лица, притежаващи над 5 над сто от акциите с право на
глас: - „Коридор” АД ЖС – Бърно – Чехия. притежава 11 % .
http://trans-stroi.free.bg/zanas.htm
глас: - „Коридор” АД ЖС – Бърно – Чехия. притежава 11 % .
http://trans-stroi.free.bg/zanas.htm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
"Трансстрой-АМ АД " май беше със седалище във Варна.
Ако не бъркам фирмата,тя извърши ремонта на ескалаторите на Централна гара София и ремонта на Централна гара Пловдив преди известно време.Ако е така,тая фирма работи яваш-яваш - бавничко и не си дава много зор.Но с оглед външния натиск за по-бързото завършване на участъка,може и да се поразмърдат.
Ако не бъркам фирмата,тя извърши ремонта на ескалаторите на Централна гара София и ремонта на Централна гара Пловдив преди известно време.Ако е така,тая фирма работи яваш-яваш - бавничко и не си дава много зор.Но с оглед външния натиск за по-бързото завършване на участъка,може и да се поразмърдат.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
http://trans-stroi.free.bg/
Това е адреса на фирмата в Интернет.
Това е адреса на фирмата в Интернет.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Добре че чорбаджии са им ТЕРНА.Иначе не за 21 месеца,ами за 21 години нямаше да се завърши.Наблюденията ми върху техни обекти са,че работят качествено.Ама работят много бавно.Справка - почти 2 години вършеха ремонта на Централна гара Пловдив.Работа,която беше за не повече от 3-4 месеца.Иначе с тия темпове на работа май наистина ще се спази крайния срок.
От доста време се чудя - какъв ТПС ще пуснат по електрифицираната вече линия?Дали ЕМВ или композиции?

От доста време се чудя - какъв ТПС ще пуснат по електрифицираната вече линия?Дали ЕМВ или композиции?

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Иска ни се електрически DESIRO.
Ама само ни се иска.
При бъдещата електрификация се появяват няколко проблема:
1.Недостиг на ел. локомотиви - депо СФ най-добре знаят какво е,няма да го обяснявам,по форума се изписаха безброй страници;бъдете сигурни,че ще стане същото и при нас.
2.Недостиг на електрички - сега покриват горе - долу влаковете - за Ст.Загора,Асеновград,Хисар и крайградския от Стамболийски се намират,но нека не забравяме,че "чирпанската хубост" и 82203/82212 все още са композиции.
3.Излишък на локомотиви серия 06-00 и 07-00.Ако линията се електрифицира до Свиленград,ние горе - долу ще се оправим някак си,но депо ДГ не знам какво ще правят.За товарачки ще се оставят някой и друг дизел,но останалите принудително ще минават в изолация,понеже няма да има никаква работа за тях и това ме плаши.
4.Излишък на ДМВ DESIRO.На демонстрационното пътуване при пристигането на 10-00-ката на Пзк тогавашния министър Ники Василев държа реч на гарата пред събралите се хора,общински съветници и областен управител.Министърът посочи участъците,по които ще се движат новите мотриси и един от тях бе Пловдив - Димитровград - Свиленград.Някой от журналистите зададе следния въпрос: "При пускането на дизеловите мотриси по тази линия,ще отпадне ли възможността за бъдещата електрификация на участъка?".Министърът отговори уклончиво,че мотрисите временно решавали един сложен проблем,свързан с недостига на финансови средства и капитали,както и неясната (тогава) процедура по търга за фирма изпълнител.
Ето,мисля си аз,това време наближата и "сложния" проблем ще бъде решен в обозримо бъдеще.А след това какво ще се случи с големия брой 10-00-ки,които ще се освободят от депата ПО и ДГ?Ако все пак това стане,предлагам рационално решение - да се открият няколко закрити за пътн.превози второстепенни линии като Ямбол - Елхово, Н.Загора - Симеоновград, Ч.бряг - Зл.Панега,Алдомировци - Бели брег и др. и дизеловите мотриси да се пуснат там.
Чакам мненията на форумната аудитория по 4-те проблема ( аз открих толкова,сигурно има и още,но утре имам изпит и нямам време за повече разсъждения
).

При бъдещата електрификация се появяват няколко проблема:
1.Недостиг на ел. локомотиви - депо СФ най-добре знаят какво е,няма да го обяснявам,по форума се изписаха безброй страници;бъдете сигурни,че ще стане същото и при нас.
2.Недостиг на електрички - сега покриват горе - долу влаковете - за Ст.Загора,Асеновград,Хисар и крайградския от Стамболийски се намират,но нека не забравяме,че "чирпанската хубост" и 82203/82212 все още са композиции.
3.Излишък на локомотиви серия 06-00 и 07-00.Ако линията се електрифицира до Свиленград,ние горе - долу ще се оправим някак си,но депо ДГ не знам какво ще правят.За товарачки ще се оставят някой и друг дизел,но останалите принудително ще минават в изолация,понеже няма да има никаква работа за тях и това ме плаши.
4.Излишък на ДМВ DESIRO.На демонстрационното пътуване при пристигането на 10-00-ката на Пзк тогавашния министър Ники Василев държа реч на гарата пред събралите се хора,общински съветници и областен управител.Министърът посочи участъците,по които ще се движат новите мотриси и един от тях бе Пловдив - Димитровград - Свиленград.Някой от журналистите зададе следния въпрос: "При пускането на дизеловите мотриси по тази линия,ще отпадне ли възможността за бъдещата електрификация на участъка?".Министърът отговори уклончиво,че мотрисите временно решавали един сложен проблем,свързан с недостига на финансови средства и капитали,както и неясната (тогава) процедура по търга за фирма изпълнител.
Ето,мисля си аз,това време наближата и "сложния" проблем ще бъде решен в обозримо бъдеще.А след това какво ще се случи с големия брой 10-00-ки,които ще се освободят от депата ПО и ДГ?Ако все пак това стане,предлагам рационално решение - да се открият няколко закрити за пътн.превози второстепенни линии като Ямбол - Елхово, Н.Загора - Симеоновград, Ч.бряг - Зл.Панега,Алдомировци - Бели брег и др. и дизеловите мотриси да се пуснат там.
Чакам мненията на форумната аудитория по 4-те проблема ( аз открих толкова,сигурно има и още,но утре имам изпит и нямам време за повече разсъждения

Информация
Модератори