Страница 3 от 3

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 1:19 pm
от bdz46
Имат, но не са толкова капризни като на 30/31.

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 3:38 pm
от borislaviv
Пичове, да конкретизирам с две думи ефекта.При набрана позиция и сваляне на пантографа се получава дъгата,което е нежелателно.Заради опасност от прегаряне на контактния проводник.На всички 42,43,44 и 45 серия локомотиви ще се получат тези дъги-т.е. не зависи от серията.За предпазване от подобни ефекти има минимално напреженова защита,която следи за напрежението в конт. мрежа и при напрежение под 19.5KV изключва ГВП.На клипа дъгата се получава,защото макар и свален пантографа през дъгата локомотива е под напрежение и при постепенното му сваляне напрежението бавно пада докато достигне 19.5KV.И тогава изключва ГВП.На 61 серия подобни дъги няма да видите,защото там при сваляне на пантографа се образува един сигнал NUL,който веднага сваля процента тяга и пантографа се сваля без товар.А пък аз щях с две думи да обясня :roll:

Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 8:09 pm
от n0_aLoNe
borislaviv написа:Пичове, да конкретизирам с две думи ефекта.При набрана позиция и сваляне на пантографа се получава дъгата,което е нежелателно.Заради опасност от прегаряне на контактния проводник.На всички 42,43,44 и 45 серия локомотиви ще се получат тези дъги-т.е. не зависи от серията.За предпазване от подобни ефекти има минимално напреженова защита,която следи за напрежението в конт. мрежа и при напрежение под 19.5KV изключва ГВП.На клипа дъгата се получава,защото макар и свален пантографа през дъгата локомотива е под напрежение и при постепенното му сваляне напрежението бавно пада докато достигне 19.5KV.И тогава изключва ГВП.На 61 серия подобни дъги няма да видите,защото там при сваляне на пантографа се образува един сигнал NUL,който веднага сваля процента тяга и пантографа се сваля без товар.А пък аз щях с две думи да обясня :roll:
Като цяло си прав, но с малки изключения.
При понижаване на напрежението в контактна мрежа под 17,5 kV, (не 19,5) ГВП ще изключи само, ако АТП е на позиция.

Публикувано на: Чет Окт 08, 2009 8:12 pm
от borislaviv
44 109.7 написа:
borislaviv написа:Пичове, да конкретизирам с две думи ефекта.При набрана позиция и сваляне на пантографа се получава дъгата,което е нежелателно.Заради опасност от прегаряне на контактния проводник.На всички 42,43,44 и 45 серия локомотиви ще се получат тези дъги-т.е. не зависи от серията.За предпазване от подобни ефекти има минимално напреженова защита,която следи за напрежението в конт. мрежа и при напрежение под 19.5KV изключва ГВП.На клипа дъгата се получава,защото макар и свален пантографа през дъгата локомотива е под напрежение и при постепенното му сваляне напрежението бавно пада докато достигне 19.5KV.И тогава изключва ГВП.На 61 серия подобни дъги няма да видите,защото там при сваляне на пантографа се образува един сигнал NUL,който веднага сваля процента тяга и пантографа се сваля без товар.А пък аз щях с две думи да обясня :roll:
Като цяло си прав, но с малки изключения.
При понижаване на напрежението в контактна мрежа под 17,5 kV, (не 19,5) ГВП ще изключи само, ако АТП е на позиция.
Е естествено,то в противен случай,не можеш вдигна пантографа.

Публикувано на: Съб Окт 10, 2009 7:29 pm
от ewipito
borislaviv написа:
44 109.7 написа:
borislaviv написа:Пичове, да конкретизирам с две думи ефекта.При набрана позиция и сваляне на пантографа се получава дъгата,което е нежелателно.Заради опасност от прегаряне на контактния проводник.На всички 42,43,44 и 45 серия локомотиви ще се получат тези дъги-т.е. не зависи от серията.За предпазване от подобни ефекти има минимално напреженова защита,която следи за напрежението в конт. мрежа и при напрежение под 19.5KV изключва ГВП.На клипа дъгата се получава,защото макар и свален пантографа през дъгата локомотива е под напрежение и при постепенното му сваляне напрежението бавно пада докато достигне 19.5KV.И тогава изключва ГВП.На 61 серия подобни дъги няма да видите,защото там при сваляне на пантографа се образува един сигнал NUL,който веднага сваля процента тяга и пантографа се сваля без товар.А пък аз щях с две думи да обясня :roll:
Като цяло си прав, но с малки изключения.
При понижаване на напрежението в контактна мрежа под 17,5 kV, (не 19,5) ГВП ще изключи само, ако АТП е на позиция.
Е естествено,то в противен случай,не можеш вдигна пантографа.
Не знам при колко Kv изключва ГВП, но ако тока е по-малко от 17 Kv може да се вдигне пантагрофа, но мисля че и тогава ще изключи. Поправете ме ако бъркам. :)

Публикувано на: Съб Окт 10, 2009 8:10 pm
от bdz46
Ако НАПРЕЖЕНИЕТО е по-малко от 17 kV естествено пантографа може да се вдигне, все пак при вдигането напрежението е нула. Ще изключи винаги, когато се набере позиция и напрежението е под 17 kV.

Публикувано на: Пон Окт 12, 2009 7:47 pm
от n0_aLoNe
bdz46 написа:Ако НАПРЕЖЕНИЕТО е по-малко от 17 kV естествено пантографа може да се вдигне, все пак при вдигането напрежението е нула. Ще изключи винаги, когато се набере позиция и напрежението е под 17 kV.
Правилно :)

Публикувано на: Вто Яну 12, 2010 11:24 pm
от stoqn_bdz
bdz46 написа:Номиналното е 25 с толеранс от 22 до 28 или нещо подобно.
Нормалното се поддържа на 27,5, за да е близко до максималното и да се поема по-голям товар, защото старите подстанции нямат автоматични регулатори на напрежението.
Толерансът е от 19 до 27.5 kV.

Публикувано на: Съб Фев 06, 2010 3:48 pm
от n0_aLoNe
Дъгов разряд при 345 kV.