Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Имат, но не са толкова капризни като на 30/31.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Пичове, да конкретизирам с две думи ефекта.При набрана позиция и сваляне на пантографа се получава дъгата,което е нежелателно.Заради опасност от прегаряне на контактния проводник.На всички 42,43,44 и 45 серия локомотиви ще се получат тези дъги-т.е. не зависи от серията.За предпазване от подобни ефекти има минимално напреженова защита,която следи за напрежението в конт. мрежа и при напрежение под 19.5KV изключва ГВП.На клипа дъгата се получава,защото макар и свален пантографа през дъгата локомотива е под напрежение и при постепенното му сваляне напрежението бавно пада докато достигне 19.5KV.И тогава изключва ГВП.На 61 серия подобни дъги няма да видите,защото там при сваляне на пантографа се образува един сигнал NUL,който веднага сваля процента тяга и пантографа се сваля без товар.А пък аз щях с две думи да обясня :roll:
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

borislaviv написа:Пичове, да конкретизирам с две думи ефекта.При набрана позиция и сваляне на пантографа се получава дъгата,което е нежелателно.Заради опасност от прегаряне на контактния проводник.На всички 42,43,44 и 45 серия локомотиви ще се получат тези дъги-т.е. не зависи от серията.За предпазване от подобни ефекти има минимално напреженова защита,която следи за напрежението в конт. мрежа и при напрежение под 19.5KV изключва ГВП.На клипа дъгата се получава,защото макар и свален пантографа през дъгата локомотива е под напрежение и при постепенното му сваляне напрежението бавно пада докато достигне 19.5KV.И тогава изключва ГВП.На 61 серия подобни дъги няма да видите,защото там при сваляне на пантографа се образува един сигнал NUL,който веднага сваля процента тяга и пантографа се сваля без товар.А пък аз щях с две думи да обясня :roll:
Като цяло си прав, но с малки изключения.
При понижаване на напрежението в контактна мрежа под 17,5 kV, (не 19,5) ГВП ще изключи само, ако АТП е на позиция.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

44 109.7 написа:
borislaviv написа:Пичове, да конкретизирам с две думи ефекта.При набрана позиция и сваляне на пантографа се получава дъгата,което е нежелателно.Заради опасност от прегаряне на контактния проводник.На всички 42,43,44 и 45 серия локомотиви ще се получат тези дъги-т.е. не зависи от серията.За предпазване от подобни ефекти има минимално напреженова защита,която следи за напрежението в конт. мрежа и при напрежение под 19.5KV изключва ГВП.На клипа дъгата се получава,защото макар и свален пантографа през дъгата локомотива е под напрежение и при постепенното му сваляне напрежението бавно пада докато достигне 19.5KV.И тогава изключва ГВП.На 61 серия подобни дъги няма да видите,защото там при сваляне на пантографа се образува един сигнал NUL,който веднага сваля процента тяга и пантографа се сваля без товар.А пък аз щях с две думи да обясня :roll:
Като цяло си прав, но с малки изключения.
При понижаване на напрежението в контактна мрежа под 17,5 kV, (не 19,5) ГВП ще изключи само, ако АТП е на позиция.
Е естествено,то в противен случай,не можеш вдигна пантографа.
Мнения: 9
Регистриран на: Нед Сеп 27, 2009 7:50 pm
Местоположение: Радомир

Мнение от ewipito »

borislaviv написа:
44 109.7 написа:
borislaviv написа:Пичове, да конкретизирам с две думи ефекта.При набрана позиция и сваляне на пантографа се получава дъгата,което е нежелателно.Заради опасност от прегаряне на контактния проводник.На всички 42,43,44 и 45 серия локомотиви ще се получат тези дъги-т.е. не зависи от серията.За предпазване от подобни ефекти има минимално напреженова защита,която следи за напрежението в конт. мрежа и при напрежение под 19.5KV изключва ГВП.На клипа дъгата се получава,защото макар и свален пантографа през дъгата локомотива е под напрежение и при постепенното му сваляне напрежението бавно пада докато достигне 19.5KV.И тогава изключва ГВП.На 61 серия подобни дъги няма да видите,защото там при сваляне на пантографа се образува един сигнал NUL,който веднага сваля процента тяга и пантографа се сваля без товар.А пък аз щях с две думи да обясня :roll:
Като цяло си прав, но с малки изключения.
При понижаване на напрежението в контактна мрежа под 17,5 kV, (не 19,5) ГВП ще изключи само, ако АТП е на позиция.
Е естествено,то в противен случай,не можеш вдигна пантографа.
Не знам при колко Kv изключва ГВП, но ако тока е по-малко от 17 Kv може да се вдигне пантагрофа, но мисля че и тогава ще изключи. Поправете ме ако бъркам. :)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ако НАПРЕЖЕНИЕТО е по-малко от 17 kV естествено пантографа може да се вдигне, все пак при вдигането напрежението е нула. Ще изключи винаги, когато се набере позиция и напрежението е под 17 kV.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

bdz46 написа:Ако НАПРЕЖЕНИЕТО е по-малко от 17 kV естествено пантографа може да се вдигне, все пак при вдигането напрежението е нула. Ще изключи винаги, когато се набере позиция и напрежението е под 17 kV.
Правилно :)
Мнения: 34
Регистриран на: Пет Юни 06, 2008 7:01 pm
Местоположение: София

Мнение от stoqn_bdz »

bdz46 написа:Номиналното е 25 с толеранс от 22 до 28 или нещо подобно.
Нормалното се поддържа на 27,5, за да е близко до максималното и да се поема по-голям товар, защото старите подстанции нямат автоматични регулатори на напрежението.
Толерансът е от 19 до 27.5 kV.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Дъгов разряд при 345 kV.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация