Пичове, да конкретизирам с две думи ефекта.При набрана позиция и сваляне на пантографа се получава дъгата,което е нежелателно.Заради опасност от прегаряне на контактния проводник.На всички 42,43,44 и 45 серия локомотиви ще се получат тези дъги-т.е. не зависи от серията.За предпазване от подобни ефекти има минимално напреженова защита,която следи за напрежението в конт. мрежа и при напрежение под 19.5KV изключва ГВП.На клипа дъгата се получава,защото макар и свален пантографа през дъгата локомотива е под напрежение и при постепенното му сваляне напрежението бавно пада докато достигне 19.5KV.И тогава изключва ГВП.На 61 серия подобни дъги няма да видите,защото там при сваляне на пантографа се образува един сигнал NUL,който веднага сваля процента тяга и пантографа се сваля без товар.А пък аз щях с две думи да обясня 


Техник
Като цяло си прав, но с малки изключения.borislaviv написа:Пичове, да конкретизирам с две думи ефекта.При набрана позиция и сваляне на пантографа се получава дъгата,което е нежелателно.Заради опасност от прегаряне на контактния проводник.На всички 42,43,44 и 45 серия локомотиви ще се получат тези дъги-т.е. не зависи от серията.За предпазване от подобни ефекти има минимално напреженова защита,която следи за напрежението в конт. мрежа и при напрежение под 19.5KV изключва ГВП.На клипа дъгата се получава,защото макар и свален пантографа през дъгата локомотива е под напрежение и при постепенното му сваляне напрежението бавно пада докато достигне 19.5KV.И тогава изключва ГВП.На 61 серия подобни дъги няма да видите,защото там при сваляне на пантографа се образува един сигнал NUL,който веднага сваля процента тяга и пантографа се сваля без товар.А пък аз щях с две думи да обясня
При понижаване на напрежението в контактна мрежа под 17,5 kV, (не 19,5) ГВП ще изключи само, ако АТП е на позиция.
Е естествено,то в противен случай,не можеш вдигна пантографа.44 109.7 написа:Като цяло си прав, но с малки изключения.borislaviv написа:Пичове, да конкретизирам с две думи ефекта.При набрана позиция и сваляне на пантографа се получава дъгата,което е нежелателно.Заради опасност от прегаряне на контактния проводник.На всички 42,43,44 и 45 серия локомотиви ще се получат тези дъги-т.е. не зависи от серията.За предпазване от подобни ефекти има минимално напреженова защита,която следи за напрежението в конт. мрежа и при напрежение под 19.5KV изключва ГВП.На клипа дъгата се получава,защото макар и свален пантографа през дъгата локомотива е под напрежение и при постепенното му сваляне напрежението бавно пада докато достигне 19.5KV.И тогава изключва ГВП.На 61 серия подобни дъги няма да видите,защото там при сваляне на пантографа се образува един сигнал NUL,който веднага сваля процента тяга и пантографа се сваля без товар.А пък аз щях с две думи да обясня
При понижаване на напрежението в контактна мрежа под 17,5 kV, (не 19,5) ГВП ще изключи само, ако АТП е на позиция.

Не знам при колко Kv изключва ГВП, но ако тока е по-малко от 17 Kv може да се вдигне пантагрофа, но мисля че и тогава ще изключи. Поправете ме ако бъркам.borislaviv написа:Е естествено,то в противен случай,не можеш вдигна пантографа.44 109.7 написа:Като цяло си прав, но с малки изключения.borislaviv написа:Пичове, да конкретизирам с две думи ефекта.При набрана позиция и сваляне на пантографа се получава дъгата,което е нежелателно.Заради опасност от прегаряне на контактния проводник.На всички 42,43,44 и 45 серия локомотиви ще се получат тези дъги-т.е. не зависи от серията.За предпазване от подобни ефекти има минимално напреженова защита,която следи за напрежението в конт. мрежа и при напрежение под 19.5KV изключва ГВП.На клипа дъгата се получава,защото макар и свален пантографа през дъгата локомотива е под напрежение и при постепенното му сваляне напрежението бавно пада докато достигне 19.5KV.И тогава изключва ГВП.На 61 серия подобни дъги няма да видите,защото там при сваляне на пантографа се образува един сигнал NUL,който веднага сваля процента тяга и пантографа се сваля без товар.А пък аз щях с две думи да обясня
При понижаване на напрежението в контактна мрежа под 17,5 kV, (не 19,5) ГВП ще изключи само, ако АТП е на позиция.


Техник
Информация
Модератори