Христос возкресе!
Тази сутрин времето на Централна гара София беше ясно и топло за сезона. На 1-ви коловоз беше композиран УБВ 8601, който за мое учудване беше с две 46-ци.
46 208 и 46 235 се бяха подготвили да дръпнат влака от общо 7 вагона към Бургас. Междувременно дойде машината за нашия влак и аз се запътих към него. Когато стигнах забелязах, че това е русенската
44 108. Машината беше доста поддържана. Ускоряваше добре, не създаваше проблеми. Ето снимки от кабината за управление и машинното:
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... C_0050.JPG
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... 37%7E0.JPG
В Кулата и сложих по една поставка за химилак или молив, която се вижда на снимката от кабината. Тези поставки са много удобни, защото не ти се налага да си търсиш химикалката из кабината:_)
На гара Пею Яворов спряхме по изменено разписание за среща с
МБВ 360, който в състава си включваше служебен вагон на ОСЕ(на снимката), в който пътуваше и наша делегация от НК "ЖИ". След това надолу влакът вървеше по разписанието си. Нямаше извънредни спирания и особености. На гара Сандански,
нашият влак престоя по изчакване на време с две минути повече. До Кулата влакът беше абсолютно на време и нямаше проблеми. След като се откачихме на Кулата от влака, на наше място дойде гръцкия дизелов локомотив
220 - 008, който щеше да отвози влака до Солун. Случайно забелязах нещо много излагащо гърците по машината.
На това дередже бяха калодките на машината, което олицетворява гръцкото нехайство. Язък им за дизелите! В Кулата направих разходка до пункта за съхранение на ЕМВ, където видях
32 081/082 и
32 107/108. В Кулата престояхме, разходихме се из селото, след което стана време за тръгване. БВ 5611 дойде навреме с
44 084 и ние прикачихме вагона му, за да поемеме обратно към СФ вече като БВ 5610. На
гара Сандански имаше доста пътници, като нататък се качиха още и до Благоевград влакът се напълни. На гара Дупница срещнахме БВ 363 с ЕЛ
44 089. В състава на влака отново беше
служебния вагон на ОСЕ. На гара Радомир имаше състав от ПВ Кю - РД и два локомотива
серия 55. До София влакът вървя на време без особености. Пристигнахме на 1-ви коловоз точно в 21:07, след което машината дадохме в депо. Там бяха
10 029/030 и
10 031/032 за екипировка.