
Администратор
Христос возкресе!
Тази сутрин времето на Централна гара София беше ясно и топло за сезона. На 1-ви коловоз беше композиран УБВ 8601, който за мое учудване беше с две 46-ци. 46 208 и 46 235 се бяха подготвили да дръпнат влака от общо 7 вагона към Бургас. Междувременно дойде машината за нашия влак и аз се запътих към него. Когато стигнах забелязах, че това е русенската 44 108. Машината беше доста поддържана. Ускоряваше добре, не създаваше проблеми. Ето снимки от кабината за управление и машинното:
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... C_0050.JPG
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... 37%7E0.JPG
В Кулата и сложих по една поставка за химилак или молив, която се вижда на снимката от кабината. Тези поставки са много удобни, защото не ти се налага да си търсиш химикалката из кабината:_)
На гара Пею Яворов спряхме по изменено разписание за среща с МБВ 360, който в състава си включваше служебен вагон на ОСЕ(на снимката), в който пътуваше и наша делегация от НК "ЖИ". След това надолу влакът вървеше по разписанието си. Нямаше извънредни спирания и особености. На гара Сандански, нашият влак престоя по изчакване на време с две минути повече. До Кулата влакът беше абсолютно на време и нямаше проблеми. След като се откачихме на Кулата от влака, на наше място дойде гръцкия дизелов локомотив 220 - 008, който щеше да отвози влака до Солун. Случайно забелязах нещо много излагащо гърците по машината. На това дередже бяха калодките на машината, което олицетворява гръцкото нехайство. Язък им за дизелите! В Кулата направих разходка до пункта за съхранение на ЕМВ, където видях 32 081/082 и 32 107/108. В Кулата престояхме, разходихме се из селото, след което стана време за тръгване. БВ 5611 дойде навреме с 44 084 и ние прикачихме вагона му, за да поемеме обратно към СФ вече като БВ 5610. На гара Сандански имаше доста пътници, като нататък се качиха още и до Благоевград влакът се напълни. На гара Дупница срещнахме БВ 363 с ЕЛ 44 089. В състава на влака отново беше служебния вагон на ОСЕ. На гара Радомир имаше състав от ПВ Кю - РД и два локомотива серия 55. До София влакът вървя на време без особености. Пристигнахме на 1-ви коловоз точно в 21:07, след което машината дадохме в депо. Там бяха 10 029/030 и 10 031/032 за екипировка.
Тази сутрин времето на Централна гара София беше ясно и топло за сезона. На 1-ви коловоз беше композиран УБВ 8601, който за мое учудване беше с две 46-ци. 46 208 и 46 235 се бяха подготвили да дръпнат влака от общо 7 вагона към Бургас. Междувременно дойде машината за нашия влак и аз се запътих към него. Когато стигнах забелязах, че това е русенската 44 108. Машината беше доста поддържана. Ускоряваше добре, не създаваше проблеми. Ето снимки от кабината за управление и машинното:
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... C_0050.JPG
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... 37%7E0.JPG
В Кулата и сложих по една поставка за химилак или молив, която се вижда на снимката от кабината. Тези поставки са много удобни, защото не ти се налага да си търсиш химикалката из кабината:_)
На гара Пею Яворов спряхме по изменено разписание за среща с МБВ 360, който в състава си включваше служебен вагон на ОСЕ(на снимката), в който пътуваше и наша делегация от НК "ЖИ". След това надолу влакът вървеше по разписанието си. Нямаше извънредни спирания и особености. На гара Сандански, нашият влак престоя по изчакване на време с две минути повече. До Кулата влакът беше абсолютно на време и нямаше проблеми. След като се откачихме на Кулата от влака, на наше място дойде гръцкия дизелов локомотив 220 - 008, който щеше да отвози влака до Солун. Случайно забелязах нещо много излагащо гърците по машината. На това дередже бяха калодките на машината, което олицетворява гръцкото нехайство. Язък им за дизелите! В Кулата направих разходка до пункта за съхранение на ЕМВ, където видях 32 081/082 и 32 107/108. В Кулата престояхме, разходихме се из селото, след което стана време за тръгване. БВ 5611 дойде навреме с 44 084 и ние прикачихме вагона му, за да поемеме обратно към СФ вече като БВ 5610. На гара Сандански имаше доста пътници, като нататък се качиха още и до Благоевград влакът се напълни. На гара Дупница срещнахме БВ 363 с ЕЛ 44 089. В състава на влака отново беше служебния вагон на ОСЕ. На гара Радомир имаше състав от ПВ Кю - РД и два локомотива серия 55. До София влакът вървя на време без особености. Пристигнахме на 1-ви коловоз точно в 21:07, след което машината дадохме в депо. Там бяха 10 029/030 и 10 031/032 за екипировка.
64.19

Здравейте!Днес направих нещо като траенспотинг но не точно,ходих на село и разгледах части от линията Драгоман - Станянци!В окаяно състояние е липсват болтове и какво ли още не,не знам как минават товарачките от там.Жалко че нямах снимало за да запечатам тези не много приятни гледки.Навръщане на Драгоман забелязах (от пътя
) 42 184 си седеше кротко и сигурно е чакала някоя товарачка за Димитровград ЮЖ.Между Алдомировци и Сливница към 13:35 премина международния влак със същия състав с който го видяхме с Марио в петък.
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... C_0033.JPG
Този път обаче беше с 44 ххх и беше вдигнал преден пантограф което много ме учуди
.На Сливница както обикновено си седеше маневрения локомотив (така и не запомних коя серия беше,но е една от най-масовите серии маневрени локомотиви в Чехия).Преди Костинброд забелязах доста голям товарен влак от закрити вагони "Rils" която се теглеше и буташе едновременно от две 06-тици в двата края на влака
.След гара Волуяк посока София забелязах още един ТВ но не можак да видя локомотива,ТВ се размина с ПВ от Перник съставен от локомотив серия 61 и 2 вагона
.
Това беше от мен за днес!
И Марио хубави снимки си направил вчера!

http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... C_0033.JPG
Този път обаче беше с 44 ххх и беше вдигнал преден пантограф което много ме учуди



Това беше от мен за днес!
И Марио хубави снимки си направил вчера!


Администратор
Здравейте от мен :_)
Днес обстановката в депо Подуяне беше спокойна. Нощната смяна си отиваше и застъпихме ние от дневната. Когато отидох в ел. цеха сутринта забелязах ЕЛ 44 110, който беше вкаран за случаен ремонт, тъй като имаше скъсана подвеска на централното окачване. След като си взех кафе отидох до спирката на Средния район да чакам ПВ 30121, който се обслужване от ЕМВ 33 005/006. В депото пък чакаше ЕМВ 32 139/140, която след обяд замина за ПВ 50223. Към 10:30 влезе машината от ДТВ 30532, която беше 46 030. Пред експлоатацията в депото се бяха строили 45 162, 44 087 и 55 095. До струга се намираше 44 143, която е спряна за капитален ремонт. С изненада забелязах през отворените врати на цеха на "Кончар", че 46 221 е с пантографи "ШКОДА". Успях да вляза, но не ми разрешиха да снимам и се уверих, че последната е почти готова и се очаква до месец - месец и половина да излезе. Тя ще е първата модернизирана в "БДЖ - Кончар" машина от този тип. След обяда отидох да чакам ПВ 10113, който се обслужваше от ЕМВ 32 099/100. Когато отивах към експлоатацията следобяда забелязах, че пред цех "ЕМВ" е изкаран прикачния вагон 32 297 от състава на ЕМВ 32 097/098, която е среден ремонт. С това завърши и днешния трейнспотинг
Днес обстановката в депо Подуяне беше спокойна. Нощната смяна си отиваше и застъпихме ние от дневната. Когато отидох в ел. цеха сутринта забелязах ЕЛ 44 110, който беше вкаран за случаен ремонт, тъй като имаше скъсана подвеска на централното окачване. След като си взех кафе отидох до спирката на Средния район да чакам ПВ 30121, който се обслужване от ЕМВ 33 005/006. В депото пък чакаше ЕМВ 32 139/140, която след обяд замина за ПВ 50223. Към 10:30 влезе машината от ДТВ 30532, която беше 46 030. Пред експлоатацията в депото се бяха строили 45 162, 44 087 и 55 095. До струга се намираше 44 143, която е спряна за капитален ремонт. С изненада забелязах през отворените врати на цеха на "Кончар", че 46 221 е с пантографи "ШКОДА". Успях да вляза, но не ми разрешиха да снимам и се уверих, че последната е почти готова и се очаква до месец - месец и половина да излезе. Тя ще е първата модернизирана в "БДЖ - Кончар" машина от този тип. След обяда отидох да чакам ПВ 10113, който се обслужваше от ЕМВ 32 099/100. Когато отивах към експлоатацията следобяда забелязах, че пред цех "ЕМВ" е изкаран прикачния вагон 32 297 от състава на ЕМВ 32 097/098, която е среден ремонт. С това завърши и днешния трейнспотинг

64.19

Доколкото могат да бъдат закритиbdz46 написа:Колко закрити бяха тези вагони? Rils вагоните са четириосни платформи, закрити с някакъв брезент (сваляемо покривало).KRAKOMOBILA написа:Преди Костинброд забелязах доста голям товарен влак от закрити вагони "Rils" която се теглеше и буташе едновременно от две 06-тици в двата края на влака

Вагон тип Rils

Администратор
Здравейте,
днес обстановката в депо Подуяне беше спокойна. Когато отивах към "БДЖ - Кончар", където имах уговорено посещение, пред Експлоатацията забелязах, че кротко си стоят 45 162 и 55 095. За моя изненада до тях беше и 44 108, с която бях онзи ден за Кулата. Вече беше 8:00 часа, когато се появи директора на "Кончар" и заедно влязохме в производствения цех. Там кипеше усилена работа по 46 211, като в машинното помещение всички модули бяха монтирани, остава още малко кабелаж и локомотива ще е готов. Кабините за управление са почти готови. Както се вижда от снимката се работи по изтеглянето на кабелаж за пултовете, след което ще се сглобят същите и ще се изпитат. Както вчера споменах, на двете 46 200 са монтирани пантографи "ШКОДА", които стоят доста добре на новите локомотиви. 46 221 е другата синьо - жълта машина в цеха, която е в по - начален стадий на работа. Покривите са за 46 211, а тези на 46 221 още не са готови. Освен това в "БДЖ - Кончар" се работи и по 444 - 021, 022 и 023, които са на базата на трите 441, дошли тук за модернизация. Забелязах, че се работи по кошовете и талигите им, но за тях още не са дошли модулите. 444 - 021 е в бояджийския цех и скоро ще я видиме с новата сръбска ливеря. От ТАЗИ снимка се вижда в дъното на цеха кошът на 444 - 022, по която още работят шлосерите. След визитата ми в "БДЖ - Кончар" се отправих отново към нашия ел. цех, където беше 44 090 за ремонт по механичната част. Освен нея, в цеха бяха обичайните машини, като ми направи впечатление, че 45 198 е почти готова от ГПР.
днес обстановката в депо Подуяне беше спокойна. Когато отивах към "БДЖ - Кончар", където имах уговорено посещение, пред Експлоатацията забелязах, че кротко си стоят 45 162 и 55 095. За моя изненада до тях беше и 44 108, с която бях онзи ден за Кулата. Вече беше 8:00 часа, когато се появи директора на "Кончар" и заедно влязохме в производствения цех. Там кипеше усилена работа по 46 211, като в машинното помещение всички модули бяха монтирани, остава още малко кабелаж и локомотива ще е готов. Кабините за управление са почти готови. Както се вижда от снимката се работи по изтеглянето на кабелаж за пултовете, след което ще се сглобят същите и ще се изпитат. Както вчера споменах, на двете 46 200 са монтирани пантографи "ШКОДА", които стоят доста добре на новите локомотиви. 46 221 е другата синьо - жълта машина в цеха, която е в по - начален стадий на работа. Покривите са за 46 211, а тези на 46 221 още не са готови. Освен това в "БДЖ - Кончар" се работи и по 444 - 021, 022 и 023, които са на базата на трите 441, дошли тук за модернизация. Забелязах, че се работи по кошовете и талигите им, но за тях още не са дошли модулите. 444 - 021 е в бояджийския цех и скоро ще я видиме с новата сръбска ливеря. От ТАЗИ снимка се вижда в дъното на цеха кошът на 444 - 022, по която още работят шлосерите. След визитата ми в "БДЖ - Кончар" се отправих отново към нашия ел. цех, където беше 44 090 за ремонт по механичната част. Освен нея, в цеха бяха обичайните машини, като ми направи впечатление, че 45 198 е почти готова от ГПР.
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
lok45111 написа: 44 090 за ремонт по механичната част.
44090 e вкарана за бандажи.

Администратор
Следобедният трейнспотинг започна с 44 070, която влезе в депо от БВ 4612, за да се сменят локомотивните бригади и след това с новата бригада ще излезе за БВ 4613. Колегата от Русе имаше желание да го снимам за Интернет, за да показва снимката
Е, колега, желанието ти е изпълнено!
След тази машина се появи и 46 002, която влезе в депо от товарен влак. Пред експлоатацията беше 44 072. След нея продължих с "Кончар"
Кошът на 444 - 021 беше изкаран навън на слънце за радост на фотографското ми око
. Забележете как са написали НОМЕРА НА МАШИНАТА до надбуферния фар. Другата и "сестричка" 441 - 310 беше в песъкоструйния цех и очакваше да го обработят. Машинното помещение изглежда като след ураган - нямаше нищо в него. По традиция се отбих в ел. цеха, където се беше появила 43 542, за някакъв ремонт най - вероятно. При ЕМВ обстановката беше спокойна. 32 077/078 беше току - що измита, когато я прикачиха с 32 117/118, за да обслужат ПВ 20223 за Лакатник. Вижте ТОЗИ надпис на пулта на 32 117
. ПВ 10115 беше отново с една ЕМВ. Както вчера, така и днес за него се "разписа" 32 099/100. Малко след него от Подуяне - разпределителна видях отново 44 072 начело на МДТВ за Драгоман, съставен изцяло от хладилни вагони. Явно хладилните превози се възраждат, което е много хубаво. С това приключи днешният трейнспотинг.


След тази машина се появи и 46 002, която влезе в депо от товарен влак. Пред експлоатацията беше 44 072. След нея продължих с "Кончар"



64.19

Администратор
Вчера предприех едно пътуване с БВ 7625 до Бойчиновци и от там с ПВ 71213 до Монтана. От София влакът замина навреме, в състава си имаше предимно 11 купейни вагони с по шест места в купе и два стари сини вагона серия 47. На гара Враца забелязах и успях да снимам ЕМВ 32 049/050, която обслужваше новоназначените пътнически влакове Мездра - Враца и обратно. На гара БОйчиновци пристигнахме на време. Там беше ЕМВ 32 103/104, която обслужваше влаковете по местния клон. Двата директни вагона от вл. 7625 ги сякоха и на тях прикачиха електровоз 45 175 и след около пет минути потеглихме към Монтана.
Тази сутрин се върнах към София по много сложна схема. От Монтана тръгнах с ПВ 71206, който се обслужваше отново от 32 103/104. Гарата в Монтана е пренаселена с разни капанчета и аз отидох да си взема кафе, след което се качих във влака. На Бойчиновци се качих на ПВ 70204 до Мездра. С надеждата да видя отново 32 049/050 застанах на прозореца на Враца, но за моя изненада днес местните чифтета се обслужваха от Горнооряховската 32 029/030. След като и направих снимка се качих отново в 70204 и продължих за Мездра. Там на ПВ 70203 беше ЕМВ 32 089/090. На Мездра изчаках да дойде БВ 4612 от Русе, който беше обявен с 5 минути закъснение. МБВ 4664 беше закъснял със 70 мин, а БВ 2611 за Варна само с 10 минути. По едно време 4612 се зададе с русенската хубавица 44 103, която не успях да снимам, тъй като ми свършиха батериите. Влакът до София навакса закъснението си. На Илиянци забелязах 42 184 да се прегарира на челото на един товарен влак. В София видях ЕЛ 43 529 да стои на екипировката. Това е като цяло от двудневното ми пътуване, очаквайте скоро още.
Тази сутрин се върнах към София по много сложна схема. От Монтана тръгнах с ПВ 71206, който се обслужваше отново от 32 103/104. Гарата в Монтана е пренаселена с разни капанчета и аз отидох да си взема кафе, след което се качих във влака. На Бойчиновци се качих на ПВ 70204 до Мездра. С надеждата да видя отново 32 049/050 застанах на прозореца на Враца, но за моя изненада днес местните чифтета се обслужваха от Горнооряховската 32 029/030. След като и направих снимка се качих отново в 70204 и продължих за Мездра. Там на ПВ 70203 беше ЕМВ 32 089/090. На Мездра изчаках да дойде БВ 4612 от Русе, който беше обявен с 5 минути закъснение. МБВ 4664 беше закъснял със 70 мин, а БВ 2611 за Варна само с 10 минути. По едно време 4612 се зададе с русенската хубавица 44 103, която не успях да снимам, тъй като ми свършиха батериите. Влакът до София навакса закъснението си. На Илиянци забелязах 42 184 да се прегарира на челото на един товарен влак. В София видях ЕЛ 43 529 да стои на екипировката. Това е като цяло от двудневното ми пътуване, очаквайте скоро още.
64.19

Администратор
Както казах ще има още
Следобедният ми трейнспотигн започна с ето ТАЗИ красива снимка. След това пристигна ПВ 10115 с ЕМВ 32 123/124 и 32 117/118. Аз чаках ПВ 10114, който беше малко закъснял. След ПВ 10115 мина ТОЗИ товарен влак, съставен от цистерни на "ПЛЕВЕНСКИ ЦИМЕНТ". Ето, че и заветният 10114 се зададе с ЕМВ 32 121/122 начело(и пом.маш. 2043
). С този влак отидох на Централна гара, където успях да заснема съставът на ПВ 50225. Беше съставен от общо 8 вагона, шест от които бяха от типа "Кокошарник". Докато се мотаех по гарата, която беше пълна с полиция, дойде и електровозът за МБВ 382, който беше 44 109. След като го заснех се упътих към депо София. Щях да умра от кеф, когато на Екипировката видях ТАЗИ красавица. След една седмица преследване ми падна в ръцете и направих следните снимки:
Вижте кабината!
И тези фабрични табели!
Работното място на помощник - машиниста
Пулт за управление
Централна част на пулта
Задна стена във втора кабина
Освен това установих, че са запазени междинните преддверия зад кабините със свичките им врати. Обаче са напълнени с чарколяци. От едната страна е зарядното, а от другата апаратурата на радиостанцията и някъв хладилник. С тази красива гледка завърши днешният ми трейнспотинг, който даде добри резултати.

Следобедният ми трейнспотигн започна с ето ТАЗИ красива снимка. След това пристигна ПВ 10115 с ЕМВ 32 123/124 и 32 117/118. Аз чаках ПВ 10114, който беше малко закъснял. След ПВ 10115 мина ТОЗИ товарен влак, съставен от цистерни на "ПЛЕВЕНСКИ ЦИМЕНТ". Ето, че и заветният 10114 се зададе с ЕМВ 32 121/122 начело(и пом.маш. 2043

Вижте кабината!
И тези фабрични табели!
Работното място на помощник - машиниста
Пулт за управление
Централна част на пулта
Задна стена във втора кабина
Освен това установих, че са запазени междинните преддверия зад кабините със свичките им врати. Обаче са напълнени с чарколяци. От едната страна е зарядното, а от другата апаратурата на радиостанцията и някъв хладилник. С тази красива гледка завърши днешният ми трейнспотинг, който даде добри резултати.
64.19

Администратор
Някои я видяха. Стажанта ми днеска бая намаза с ИСТИНСКАТА КРАСАВИЦА 42 184KRAKOMOBILA написа:ИСКАМ ДА ВИДЯ 184 или 081 на живо

64.19
Информация
Модератори