Страница 3 от 5
Публикувано на: Съб Ное 26, 2011 10:42 am
от bdz46
RAILWAYSTATION написа:ръководството на бдж няма как да изпълни заканите си, тъй като не е възможно да уволни всички налични служители.
Това щеше да е вярно, ако стачкуващите бяха поне 90% от служителите. 24-часова стачка е незаконна и при стачкуващи 3-5 % въпросът ще бъде решен много бързо.
Публикувано на: Съб Ное 26, 2011 1:44 pm
от loko_moto
Подкрепям тези които стачкуват.Нека стачката да стане 24 часова и отново безсрочна да ги видим тогава.Или ще го има БДЖ и всичко в него ще е прозрачно и чисто или хич да го няма БДЖ.Аз като данъкоплатец нямам намерение да наливам в каца без дъно която да бъде източвана отвсякъде.
Публикувано на: Съб Ное 26, 2011 2:57 pm
от RAILWAYSTATION
100% трябва да стачкуват безсрочно по 24 часа нека да видим как тогава ръководството на бдж ще им обясни, че стачката е незаконна и как ще ги уволни. Ако не бяха предупредили разбирам да е незаконна, но те хем предупредиха, хем се наплашиха

Публикувано на: Съб Ное 26, 2011 7:25 pm
от Nikss
Публикувано на: Съб Ное 26, 2011 7:39 pm
от 42 072.9
Ако стачката през '98-ма си беше изпълнила целта много неща нямаше да са същите. Пролетната стачка тази година чии интереси обслужи, какви бяха лъжите, че предстояло подписване на ново КТД с по-добри условия и т.н. и т.н. Кого спасиха пролетта? Защо сега стачкуват гаровите работници, превозните бригади, маневристи и всякакви други ЖП работници, а машинистите са в много по-малък процент? Умишлено или неумишлено железницата се води към фалита, за да обслужи нечии интереси.
Публикувано на: Съб Ное 26, 2011 10:20 pm
от SaiLeR
Стачката като гледам си е чисто синдикална.Да бяха почнали поне преговори относно опикания ГДВ, че ще има резачка за влаковете ще има.Ама за повечето влаци са изчислени пълни глупости.
Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 10:29 am
от Nikss
ГДВ е повече от отврат... с това тяхното дебелоглаво малоумие е въпрос на дни след влизането на ГДВ железницата да бъде окончателно затрита.

Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 10:51 am
от bdz46
Ами нали това е идеята.
Обърнете внимание, че ръководството по никакъв начин не показва притеснение от стачните действия. Бърборят си там, как било лошо, щяло да доведе до фалит, ала бала, защото се очаква да са загрижени, но склонност към преговори и решаване на проблема няма. По-скоро подготвят хората, че стачката ще е виновна за фалита.
Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 11:29 am
от Mario Evstatiev
Върхушката, ръководеща БДЖ има изгода от това, стачката да продължи повече, за да се даде тя като причина за още повече влошеното финансово състояние на компанията, да не се изплатят заплати, да се клекне пред кредиторите, а от там и да се обяви предизвестената процедура по несъстоятелност, с която да бъде сложен край на над стогодишната история на Българските Държавни Железници. Стачката стана ясно, че е лишена от мотив още в първите и часове, когато мнозина от излезлите обявиха, че не знаят за какво протестират, както и след като синдикатите не споменаха нищо за подобряване условия на труд, запазване на социалните придобивки на железничарите, оптимизиране на заплащането на труда им след като от тях ще се очаква по-голям обем извършена работа предвид съкращенията. Казионно всички синдикалисти обявяваха по медиите, че стачкуват против съкращенията на около 2500 служители и спирането на 138 пътнически влака с новия график за движение от 10-ти Декември. Във всички онези по-запознати люде обаче изниква въпроса относно това как тези 138 влака се оказват нерентабилни, като този въпрос особено занимава мнозината машинисти, карали тези влакове и знаещи какви навалици има в тях. Тук съответно нещата стават прозрачни - синдикатите защитават корумпираните кондуктори, които с години са се хранели от тези влакове и сега, когато дойде време за ревизия се оказа, че нямало приход. Искрено съжалявам господата превозняци и техните синдикални лидери, но това не е стачка на загрижени за бъдещето на железницата хора - това е стачка за запазване на хранилката на онези, превърнали кондукторската професия в благодатен начин за припечелване на гърба на държавата и на хората, които ще останат без транспорт. Тук вината естествено е и на самите пътници, които по закон са длъжни да изискват документ срещу дадените левчета на ръка, в противен случай стават съучастници в алъш-вериша, който доведе железницата до упадъка, който наблюдаваме.
Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 11:34 am
от sunman
Много,прави са синдикатите.А който не помни:
-няма нов колективен трудов догово
-правя се реформи,в разрез с постигнатао договореност преди
Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 11:39 am
от Mario Evstatiev
Към sunman:
Синдикатите може да са прави, че трябва да има преговори, но не са прави с това, че повеждат хората на слабо организиран и със съмнителен ефект протест. Още повече, че ако стачката бъде обявена за незаконна от съда, всички стачкували са заплашени от уволнения и съдебни процеси. Тогава синдикатите ли ще ги защитят!? Според мен, ако ще се прави национална стачка, то трябваше да се организира нова процедура, с нови искания, да се проведе предупредителен протест, след което ако новите искания не бъдат изпълнени да се премине към истинска стачка - абсолютно 24 часово преустановяване на влаковото движение до изпълняване на исканията. Така се правят стачки в Европа. А факта, че локомотивния персонал не стачкува или стачкуват единици е ясно показателен чия е тази стачка - на синдикатите и кондукторята.
Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 12:50 pm
от bdz46
Престанете с тази 24-часова стачка! Това е незаконно, ние не сме Гърция, там могат и 25-часови стачки да правят, тук не може.
24-часово спиране може да има само при спонтанно повсеместно стачкуване на поне 80% от служителите, което не е реалистично.
Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 1:01 pm
от RAILWAYSTATION
тогава няма да се сърдите, че ви съкращават като не може да се обедините една стачка да направите

Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 1:02 pm
от sunman
lok45111 написа:Към sunman:
Синдикатите може да са прави, че трябва да има преговори,.
Какви преговори,те онези нещастници,били месия.Трябва да сте единни,защото ,ако победите,вие ще сте добре.Трябва да сте единни,никакви компромиси.Сами виждате компетентността им с новото разписание.
Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 3:15 pm
от 42 072.9
На събранието през месец Март, синдикалистите се опитаха да ни надъхат с новия значително по-добър КТД, който щели да подпишат ... само ако стачката се получи. Е тя се реализира тогава, но подписване нямаше. И на мен ми беше интересно от къде ще намерят пари за 700лв основна заплата на лок.маш. 3-ти клас. Имаше и интересна идея да се заплаща престоя на почиващите бригади, нещо като командировъчни.
По всичко си личи, че фирмата е водена от управление и синдикати към сигурна гибел.