Това щеше да е вярно, ако стачкуващите бяха поне 90% от служителите. 24-часова стачка е незаконна и при стачкуващи 3-5 % въпросът ще бъде решен много бързо.RAILWAYSTATION написа:ръководството на бдж няма как да изпълни заканите си, тъй като не е възможно да уволни всички налични служители.


100% трябва да стачкуват безсрочно по 24 часа нека да видим как тогава ръководството на бдж ще им обясни, че стачката е незаконна и как ще ги уволни. Ако не бяха предупредили разбирам да е незаконна, но те хем предупредиха, хем се наплашиха 

НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Ако стачката през '98-ма си беше изпълнила целта много неща нямаше да са същите. Пролетната стачка тази година чии интереси обслужи, какви бяха лъжите, че предстояло подписване на ново КТД с по-добри условия и т.н. и т.н. Кого спасиха пролетта? Защо сега стачкуват гаровите работници, превозните бригади, маневристи и всякакви други ЖП работници, а машинистите са в много по-малък процент? Умишлено или неумишлено железницата се води към фалита, за да обслужи нечии интереси.
Стачката като гледам си е чисто синдикална.Да бяха почнали поне преговори относно опикания ГДВ, че ще има резачка за влаковете ще има.Ама за повечето влаци са изчислени пълни глупости.
ПЛОВДИВ » СИНДЕЛ БВ8637
СИНДЕЛ » ГОРНА ОРЯХОВИЦА БВ4641
04:58 08:02
ГОРНА ОРЯХОВИЦА » БЕЛОСЛАВ БВ4640
19:58 23:11
БЕЛОСЛАВ » ПЛОВДИВ БВ8636
23:37 05:30
СИНДЕЛ » ГОРНА ОРЯХОВИЦА БВ4641
04:58 08:02
ГОРНА ОРЯХОВИЦА » БЕЛОСЛАВ БВ4640
19:58 23:11
БЕЛОСЛАВ » ПЛОВДИВ БВ8636
23:37 05:30

Ами нали това е идеята.
Обърнете внимание, че ръководството по никакъв начин не показва притеснение от стачните действия. Бърборят си там, как било лошо, щяло да доведе до фалит, ала бала, защото се очаква да са загрижени, но склонност към преговори и решаване на проблема няма. По-скоро подготвят хората, че стачката ще е виновна за фалита.
Обърнете внимание, че ръководството по никакъв начин не показва притеснение от стачните действия. Бърборят си там, как било лошо, щяло да доведе до фалит, ала бала, защото се очаква да са загрижени, но склонност към преговори и решаване на проблема няма. По-скоро подготвят хората, че стачката ще е виновна за фалита.

Администратор
Върхушката, ръководеща БДЖ има изгода от това, стачката да продължи повече, за да се даде тя като причина за още повече влошеното финансово състояние на компанията, да не се изплатят заплати, да се клекне пред кредиторите, а от там и да се обяви предизвестената процедура по несъстоятелност, с която да бъде сложен край на над стогодишната история на Българските Държавни Железници. Стачката стана ясно, че е лишена от мотив още в първите и часове, когато мнозина от излезлите обявиха, че не знаят за какво протестират, както и след като синдикатите не споменаха нищо за подобряване условия на труд, запазване на социалните придобивки на железничарите, оптимизиране на заплащането на труда им след като от тях ще се очаква по-голям обем извършена работа предвид съкращенията. Казионно всички синдикалисти обявяваха по медиите, че стачкуват против съкращенията на около 2500 служители и спирането на 138 пътнически влака с новия график за движение от 10-ти Декември. Във всички онези по-запознати люде обаче изниква въпроса относно това как тези 138 влака се оказват нерентабилни, като този въпрос особено занимава мнозината машинисти, карали тези влакове и знаещи какви навалици има в тях. Тук съответно нещата стават прозрачни - синдикатите защитават корумпираните кондуктори, които с години са се хранели от тези влакове и сега, когато дойде време за ревизия се оказа, че нямало приход. Искрено съжалявам господата превозняци и техните синдикални лидери, но това не е стачка на загрижени за бъдещето на железницата хора - това е стачка за запазване на хранилката на онези, превърнали кондукторската професия в благодатен начин за припечелване на гърба на държавата и на хората, които ще останат без транспорт. Тук вината естествено е и на самите пътници, които по закон са длъжни да изискват документ срещу дадените левчета на ръка, в противен случай стават съучастници в алъш-вериша, който доведе железницата до упадъка, който наблюдаваме.
64.19


Администратор
Към sunman:
Синдикатите може да са прави, че трябва да има преговори, но не са прави с това, че повеждат хората на слабо организиран и със съмнителен ефект протест. Още повече, че ако стачката бъде обявена за незаконна от съда, всички стачкували са заплашени от уволнения и съдебни процеси. Тогава синдикатите ли ще ги защитят!? Според мен, ако ще се прави национална стачка, то трябваше да се организира нова процедура, с нови искания, да се проведе предупредителен протест, след което ако новите искания не бъдат изпълнени да се премине към истинска стачка - абсолютно 24 часово преустановяване на влаковото движение до изпълняване на исканията. Така се правят стачки в Европа. А факта, че локомотивния персонал не стачкува или стачкуват единици е ясно показателен чия е тази стачка - на синдикатите и кондукторята.
Синдикатите може да са прави, че трябва да има преговори, но не са прави с това, че повеждат хората на слабо организиран и със съмнителен ефект протест. Още повече, че ако стачката бъде обявена за незаконна от съда, всички стачкували са заплашени от уволнения и съдебни процеси. Тогава синдикатите ли ще ги защитят!? Според мен, ако ще се прави национална стачка, то трябваше да се организира нова процедура, с нови искания, да се проведе предупредителен протест, след което ако новите искания не бъдат изпълнени да се премине към истинска стачка - абсолютно 24 часово преустановяване на влаковото движение до изпълняване на исканията. Така се правят стачки в Европа. А факта, че локомотивния персонал не стачкува или стачкуват единици е ясно показателен чия е тази стачка - на синдикатите и кондукторята.
64.19


Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
На събранието през месец Март, синдикалистите се опитаха да ни надъхат с новия значително по-добър КТД, който щели да подпишат ... само ако стачката се получи. Е тя се реализира тогава, но подписване нямаше. И на мен ми беше интересно от къде ще намерят пари за 700лв основна заплата на лок.маш. 3-ти клас. Имаше и интересна идея да се заплаща престоя на почиващите бригади, нещо като командировъчни.
По всичко си личи, че фирмата е водена от управление и синдикати към сигурна гибел.
По всичко си личи, че фирмата е водена от управление и синдикати към сигурна гибел.
Информация
Модератори