Страница 3 от 13
Публикувано на: Съб Апр 21, 2007 8:39 am
от igorhinov
По повод неотразените изменения съм убеден, че такива има. Добрата новина е, че веригите не са толкова сложни и смятам, че не е никакъв проблем да се прозвънят.
Наистина от І - ви модул се долавя механичен шум. Нищо чудно да е разхлабена перка.
Публикувано на: Съб Апр 21, 2007 9:01 pm
от Mario Evstatiev
igorhinov написа:Наистина от І - ви модул се долавя механичен шум. Нищо чудно да е разхлабена перка.
Да, или е разхлабена перка или някой лагер си е заминал, но се надявам да не е фатално и скоро 40-1020-7 да запее. Относно схемите, не са сложни, но като не се знае кой къде какво е пипал е много кофти и изисква доста работа. Аз ще помогна с каквото може, но поне да се знае, че ще се оправи. Този, който е експлоатирал 40-1020-7 хич не я е пазил.
БЖК
Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 1:39 pm
от choveka_vlak
Днес сутринта, снимах 1013 на БЖК в депо Пловдив, но в бързината за да не Ви бавя в инфото, ще Ви предложа снимка на 06-цата, защото 13-ската още не съм я свалил, моля да ме извините, но локомотивите са модернизирани!!!,

, забелязах те ли разликите?....
Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 2:40 pm
от 44-134
аз поне забелязвам само прожектора и климатиците сложени отгоре
БЖК
Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 4:17 pm
от choveka_vlak
Има още съществени разлики Колега, гледай!,!,!,

лок. серия 46- на БЖК
Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 5:16 pm
от choveka_vlak
Ето снимка от днес,

, съжалявам за качесвото но всекимо според джоба!,.
Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 6:20 pm
от bdz46
Ляв пулт.
лок. серия 46- на БЖК
Публикувано на: Пон Апр 23, 2007 7:57 pm
от choveka_vlak
Благодаря, колега!!!, набито, или "информирано"- око

Лок 40-000 на БЖК
Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 9:52 pm
от igorhinov
Вярно, модернизирани са. 40.1013 е с 5 инвертора. Системата за управление е компютърна ICOL - 5 на SOFTRONIC Craiova. Запазен е превключвателят на степени, но управлението на сервомотора и набирането и свалянето на позиции е електронизирано, като са премахнати всички блок - контакти с изключение на два. Групите вентилация са както на 46.200 т.е. в авариен режим двете талиги са на 50% вентилация. Тяговите двигатели се изолират един по един от кабините, а не от машинното. Има функция за измерване на изолационното съпротивление на отделните вериги.
Публикувано на: Чет Апр 26, 2007 6:28 am
от Mario Evstatiev
Да, значи и 40-1013 е като 40-0817. Между другото ще вмъкна, че тези локомотиви с левия пулт(40-1001 и 40-1013) са закупени от GFR на старо от Сърбия и са модернизирани. Някъде имаше снимки на партида от 5 сръбски локомотива серия 461 как заминава за Румъния. И 5-те машини бяха в окаяно състояние, но явно румънеца добре се е справил.
Публикувано на: Пет Апр 27, 2007 7:31 am
от igorhinov
Не. 40.0817 е с един инвертор и запазена трифазна система, но с по-модерно изпълнение. Компютърната система е ICOL -1. 40.1013 е като 40.1001.
Публикувано на: Пет Май 11, 2007 8:44 pm
от VESO
Понеже огледах
локомотива на БЖК под номер 40 01817-3 искам да попитам нещо.За какво са монтирани допълнително фарове до буферите?Не му стигат 2-та нормални,че и двата горе,ами са поставени и още една двойка.

Публикувано на: Пет Май 11, 2007 10:05 pm
от Mario Evstatiev
Ще ти кажа от личен опит, че най - долните фарове светят по - добре от прожекторите. Като цяло иначе машината е много послушна и върви яко!
Публикувано на: Пет Май 25, 2007 8:35 am
от igorhinov
Водят се фарове за мъгла.
Публикувано на: Пет Май 25, 2007 8:44 am
от Mario Evstatiev
igorhinov написа:Водят се фарове за мъгла.
Предполагах, че може да са с тази цел. Въобще 0817 е супер готина машина.