Страница 3 от 94

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 9:12 pm
от Vancho
RAILWAYSTATION написа:Със сегашното си разписание влак 1385 прави конкуренция на автоДруса на Етап Силистра-София, който в Русе е към 2:30, така че си е удобен и за вътрешно съобщение поне за русенци. След Горна има избор или с 1385 или Янтрата или пътника 20110.
Уби рибата, пич :lol: Автодруса на Етап може да отиде до София и да се върне до Плевен докато влакът се дотътри до София. За каква конкуренция говорим изобщо :D Пътувал съм с Ивконито на 1.30 който вече не съществува. Не се пълни особено - в 50 месетен автобус с всякакви удобства като кафенца, телевизори и т.н. пътувахме 4 ч 45 мин по обиколен маршрут заради затворения път при моста на Янтра край БЯЛА. Изпреварвахме всичко по пътя си и бяхме най-бързия участник в движението. Етап са известни с ниските си цени, до София бяха на 15 лв, Букурещ за 11, докато Ованесови са на 20 лв до румънската столица. Не се ли създаде НОРМАЛЕН влак до 130 км ГО-София за конкуренция с рейса и дума не може да става :? Предвид късния час на автодрусите влакът 383 си бе изключително удобен, но като го развалиха с иначе харесваните от мен безкупейни вагони EX DB, в момента е една сбирщина на цигани и отрепки :( Кофти работа, сега с това разписание от догодина е аут

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 9:12 pm
от rexkos
Машината на Чайката е 44 198.

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 9:14 pm
от mitkodiablo
rexkos написа:Машината на Чайката е 44 198.
Влака още ли е там? на съхране!

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 9:15 pm
от 44142
Не е на Съхране а на Столник.

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 9:20 pm
от RAILWAYSTATION
имам предвид, че влак 1385 е удобен за пенсионери и студенти, защото те са с намаление и билета до София излиза 8.60. Освен това дори и да си редовен работещ гражданин може да си извадиш карта за намаление, която обаче няма да струва 1 лев, както е при студентите, а ще е 30 лева. Румънците защо по-скъпо взимат от Букурещ до Русе 56 леи. Почти толкова ми излезе с другия влак от Будапеща за Истанбул от Букурещ до ГО-лямата гара. Така и не можах да разбера защо цената на билета от Букурещ до Русе е колкото от Букурещ до Горна Оряховица в румънски леи. Ованесови имат и двупосочен билет за 30 лева.

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 9:23 pm
от 07
44142 написа: Чайката удари моторист, като същия е избягал.
Да се смеем ли, да плачем ли.... Тоя моторяга дали осъзнава какъв калитко е....

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 9:46 pm
от 46 242
Това звучи като виц! Мотора се заклещи под машината, моториста изпълзя и побягна :lol:

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 9:55 pm
от 07
46 242 написа:Това звучи като виц! Мотора се заклещи под машината, моториста изпълзя и побягна :lol:
Моторягата е излетял настрани при удара, матора се е заклещил след известно влачене....
Макар че Бае-то е разказвал за доста по зрелищна среща на "чайка" със моторджия заобиколил бариери...

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 10:11 pm
от doctors
todor plamenov написа:Влакът се води категория трудово-служебен и пътува до Златица без междинно спиране и без да вози пътници. От Златица после заминава като КПВ 30211 Златица - Карлово.
Благодаря ти много!А знаеш ли колко вагона е или някоя сутрин да отида да видя този от Златица с колко вагона е или от нас от терасата да го видя.Защото през нощта от нас е невъзможно да изброя вагоните - виждат се светлинките от тях - светят вътре - светлените на локомотива и когато си взима ток от мрежата с пантографа - искричка - ако е денем ще видя и локомотив и вагоните.Ама в 3,40 - 4.00 е тъмно доста :)

Между другото - ако си спомням миналата или по-миналата година този влак се движеше като редовен пътнически влак от Карлово до София на 3,25 - прав съм нали?
А сега защо не го пуснат да се движи с междинни спирания - Карлово - Златица - все пак може да има някой пътник да пътува навсякъде - защото в случая той може да пътува като трудово-служебен за 10 човека,а по-добре с пътници :)

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 10:14 pm
от rexkos
Най-вероятно вагоните са от 30115/30114, най-често две exDB-та.

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 10:17 pm
от todor plamenov
Предполагам, че въпросното ТСВ и КПВ 30211 използват състава на заминаващия в 7:45 пътнически влак 30114 Карлово - София. Обичайно този влак се движи в състав от два вагона.

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 10:24 pm
от doctors
todor plamenov написа:Предполагам, че въпросното ТСВ и КПВ 30211 използват състава на заминаващия в 7:45 пътнически влак 30114 Карлово - София. Обичайно този влак се движи в състав от два вагона.
Да и аз от нас ги виждам - когато пристигат и заминават влаковете от Пловдив,София - няма как да виждам само тези от посока Тулово когато идват - няма видимост.Но иначе на всички други им виждам през деня - вагоните - броя,локомотива и т.н.
Но не знаех състава на този влак ТСВ - то иначе за София и от София - влаковете са Електрически или Дизелови мотриски,една електричка ЕМВ 32 - 33 - и няколко влакчета с по две вагончета.
Днес влака от Бургас за София - беше с 5 вагончета - Мернах го когато заминаваше към София - беше излезнал от гарата - от нас го видях - движи се навреме.
Сутрешния за Бургас - София - Бургас тръгващ от София на 7.20 е с 4 вагона.Чайката днес не съм я мернал,но я мяркам в 18,20 - да влиза в гарата или да идва на път към гарата - тя е с 5 вагона.
Пловдивските се обслужват с електрически мотриси Сименс - три и четири вагонни,а последния влак за Пловдив в 19.50 са две електрички скачени.

Не съм слизал на гарата но влака за Сливен до колкото си спомням на 6.05 се обслужва от два вагона едни зелени/сини.Много са зле тези вагони.Сега той тръгва на 5.55 или 6.00 поради ремонт в гара Калофер - но скоро пак ще е на 6.05

Ама за ТСВ - съм останал,че са повече от 2 вагона - 3 или 4 може да са ми се видели,но пък е напълно възможно и да са два - аз по светлините съдя - та затова е възможно и да съм се заблуди.

Публикувано на: Нед Юни 05, 2011 10:33 pm
от todor plamenov
От Карлово за София ПВ 30112 се обслужва от ЕМВ 32-ра серия, която вечер се връща като ПВ 30117. 30114/30115 и 30118/30111 се състоят от локомотив и два вагона на филиално депо Карлово. Локомотивно депо Подуяне обслужва двойката 30113/30116 с ЕМВ "Сименс Дезиро". Крайградските пътнически влакове Тулово - Карлово - Тулово се обслужват от локомотив и вагони на филиално депо Тулово.

Публикувано на: Пон Юни 06, 2011 12:03 pm
от minitek
От вчера 05.06.11г:
:arrow: I ДМ- 55 080
:arrow: II ДМ- 55 109
:arrow: ПВ20161- 43 307
:arrow: БВ2627- 45 205
:arrow: RБВ2610- 44 087
:arrow: БВ8612- 44 130
:arrow: БВ9620- 45 188
:arrow: ТВ20630- 45 196
:arrow: ПВ20163- 44 066
:arrow: КПВ30260- 32 023/024
:arrow: БВ9621- 44 105
:arrow: БВ2614- 44 062
:arrow: RБВ8631/32- 44 070 Интересно ми е защо е боядисана жълта лента като машината е на ГО?
:arrow: ПВ28102/103/104/105- 10 031/032
:arrow: RБВ2611- 44 107
:arrow: ПВ20162- 44 106
:arrow: ПВ20165- 43 513
:arrow: БВ2654- 44 107

Публикувано на: Пон Юни 06, 2011 12:53 pm
от Nikss
minitek написа: :arrow: ТВ (не се сещам за номера)- 45 196
:arrow: RБВ8631/32- 44 070 Интересно ми е защо е боядисана жълта лента като машината е на ГО?
20630.
Защото е командировка в СЗ и там й направиха ГПР-то.