Страница 3 от 7

Публикувано на: Съб Мар 12, 2011 8:29 pm
от gu6terov
Nikss написа:Много добре! На последната снимка 007 ли е, че не мога да видя добре :?: :idea: :arrow:
002 е това

Публикувано на: Нед Мар 13, 2011 4:31 pm
от Тената
Nikss написа:Много добре! На последната снимка 007 ли е, че не мога да видя добре :?: :idea: :arrow:

46 002 :D

Публикувано на: Вто Мар 15, 2011 8:04 pm
от Тената
Ето една интересна машинка, заснета от мен през лятото на 2010г. в Русе, ако някой знае информация за нея, моля да е сподели с нас:
Изображение
Изображение
Изображение

Публикувано на: Нед Апр 03, 2011 2:04 pm
от Тената
Ето така помня Хебара заснето от мен в гара Кръстец през април 2009:
Изображение

Публикувано на: Пет Ное 04, 2011 11:26 pm
от Тената
Ето снимка на 43 547 със влак 8612 на гара Септември:
Изображение

Публикувано на: Пет Ное 04, 2011 11:39 pm
от bobara_e_tuk
Тена много ми е чудно защо пускат локомотиви серия 43 на влакове, които по Книжка-Разписание са до 130 това го забелязвам сега на на 8612 бях и жив свидел 8615 да се движи с файтър :roll:

П.П снимката е супер

Публикувано на: Съб Ное 05, 2011 10:45 am
от 44-134
Пуснали са такъв щото такъв е имало. Ако ще и за 300 километра да е по КР няма да седи 3 часа да чака бърза машина при положение че имаш изправен локомотив в депото.

Публикувано на: Съб Ное 05, 2011 11:41 am
от bdz46
43, ама русенска - много по-читава от повечето Софийски и Пловдивски Р-ки.

Публикувано на: Съб Ное 05, 2011 11:57 am
от Тената
bdz46 написа:43, ама русенска - много по-читава от повечето Софийски и Пловдивски Р-ки.
Абсолютно вярно.
Въпреки че влака е за 130 ,а машината за 100км/ч ,влака се движеше точно на време на всякъде!

Публикувано на: Нед Ное 06, 2011 4:34 pm
от Тената
45 196 със влак 8613 на гара Костенец :
Изображение

Публикувано на: Нед Ное 06, 2011 11:42 pm
от gzo
Колеги,
какво точно означават тези табелки с буква П и къде точно се поставят. На снмката на Тената се вижда такава. П като "перон" ли ?

Публикувано на: Нед Ное 06, 2011 11:46 pm
от Saruman
Указател "П". Поставя се на пероните, където спират пътнически влакове и показва мястото, където трябва да се установи челото на влака.

Източник

Публикувано на: Нед Ное 06, 2011 11:55 pm
от VESO
Между другото , "П" се транслитира като "пристигане".Това ми го каза един железничар , когато го попитах защо точно тази буква , а не друга е изрисувана на табелата.А защо самата табела е с такава форма , вече и той не можа да ми обясни.Сигурно има някакъв смисъл.

Публикувано на: Нед Ное 06, 2011 11:59 pm
от bdz46
"Една жена ми каза"...
Колкото железничари попиташ, толкова версии ще получиш.

Публикувано на: Пон Ное 07, 2011 12:01 am
от VESO
И което ме изуми - човекът ми каза и нещо интересно , за което досега не съм се замислял. Пред тази табела трябва да пристигне локомтива.Ако са два локомотива , важи същото.Ако влакът е дълъг и има фургон , табелата при спиране следва да е между фургона и първия вагон , ако има и пощенски вагон , след което фургон , табелата трябвало да остане между последния от двата и първия пътнически вагон.Това се прилагало и когато влакът е с два локомотива , пощенски вагон и два фургона (през 2004-та 8626 се случваше понякога така , когато някоя машина ползваше трасе).Тоест при такива състави табелата трябвало да е между първия пътнически вагон от композицията и останалата и част.При композиция само от пътнически вагони , локомотивът спирал пред "П"-то.Има ли нещо вярно в това?
И още неща ми беше обяснил , но досега не съм наблюдавал такива ситуации.На много гари табели "П" пък изобщо няма.