Страница 3 от 5

Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 9:55 am
от Tramway
Електровозите си бяха заминали и само тя остана на влака. Ама не знам как таз спортна бегачка би дръпнала 2000 тона...

Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 2:13 pm
от b_alexandrov
Освен...догодина примерно, начело на същия състав да видим Баба Меца. :) Смятам да се справи... :D

Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 2:13 pm
от Vlado
Tramway написа:Електровозите си бяха заминали и само тя остана на влака. Ама не знам как таз спортна бегачка би дръпнала 2000 тона...
Щяхме да бутнем, ако се беше наложило. Бая народ бяхме? Една дузина конски сили. :lol:

Това в кръга на шегата, разбира се!

А сега сериозно: Емо, какво ще се прави по машината? В смисъл, че локът е доста запазен и дали ще се наложи такова цялостно "разкостване" като на 05.01? Или общо взето козметика за по-добър "търговски" вид?

Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 4:15 pm
от gzo
На мен пък ми стана интересно кой задигна гербовете ?

Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 8:04 pm
от refil
Някой който е задигнал фабричните табелки от 48.04-първият парен локомотив,произведен в България :evil:

Публикувано на: Сря Фев 02, 2011 10:19 am
от Tramway
gzo написа:На мен пък ми стана интересно кой задигна гербовете ?
Гербовете са най-малкия проблем, халал да му е кило и половина бронз. Предполагам, че сте забелязали други, по-важни липси. Макар и с малка стойност и лесно възстановими, е гадно като факт. Туй са е случило когато машината беше тикната в депо Сл, още преди преместването й във Ва.

Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 12:06 am
от Теодор Христов Лулчев
Кога може да се очаква да го пуснат начело на някой влак за нас простосмъртните по почина на 01.23 и 05.01

Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 9:14 am
от disell
Kогато бях в София на 30.03.11 г. и снимах 05.01 минах след това през депото и видях , че вече са отрязали парче от котела на 36.10 за проба , явно нещата вървят по план но тр. да се изчакат резултатите от изпитанията.

Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 9:24 am
от 44142
Пробата е готова. Чака се да минат пътуванията за Банкя и се почва лок.

Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 11:13 am
от Теодор Христов Лулчев
Благодаря, но не разбрах края на изречението "Чака се да минат пътуванията за Банкя и се почва лок."

Като пишете че сте минали през депото, могат ли външни хора да виждат там локомотивите. Питам защото екземплярите в музея в Русе са в критично състояние, а възтановяваните парни локомотиви можем да ги видим само когато и където ги пуснат, но евентуално когато човек разбере и има възможност. Така остават само локомотивите-монументи по гарите (не и в депата).

Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 11:24 am
от Mario Evstatiev
Демек като свършат стажовете, ще има време да се почне работата по 36.01, тъй като докато има стажове, всички специалисти по парни машини в Сф са заети с тези стажове.

Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 2:46 pm
от disell
Теодор Христов Лулчев написа:Благодаря, но не разбрах края на изречението "Чака се да минат пътуванията за Банкя и се почва лок."

Като пишете че сте минали през депото, могат ли външни хора да виждат там локомотивите...
...почва се локомотива...
По-принцип обличаш си едни работни дрехи и ти гарантирам , че никой няма да те пита каквото и да било ако се разхождаш и гледаш в депото.
А ако си с нормални дрехи и ако някой случайно те запита-казваш ,че си машинист или пом.машинист от някое друго депо и просто гледаш или ,че отиваш/връщаш на/от работа.

Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 2:58 pm
от Mario Evstatiev
Най-добрия вариант (и най-безопасен) е желаещия да посети депото за да види парните машини, да отиде в ЦУ на ХОЛДИНГ "БДЖ-ЕАД", Дирекция "Вътрешна сигурност" и да си подаде заявление за издаване на разрешение за достъп и фотографиране за съответното депо. В мотивите описва "разглеждане и фотографиране на парни локомотиви".

Що се касае до 36.10, тя е в дизеловия цех на 4-ти ремонтен канал и към момента още не са почнали да я разглабят.

Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 11:35 pm
от Теодор Христов Лулчев
Благодаря за изчерпателната информация.

Публикувано на: Вто Апр 12, 2011 9:07 am
от Nikolay_Yovchev
lok45111 написа:Най-добрия вариант (и най-безопасен) е желаещия да посети депото за да види парните машини, да отиде в ЦУ на ХОЛДИНГ "БДЖ-ЕАД", Дирекция "Вътрешна сигурност" и да си подаде заявление за издаване на разрешение за достъп и фотографиране за съответното депо. В мотивите описва "разглеждане и фотографиране на парни локомотиви".

Що се касае до 36.10, тя е в дизеловия цех на 4-ти ремонтен канал и към момента още не са почнали да я разглабят.
Благодаря! И мен ме интересуваше това. Искам да вляза и да видя 04-те