Страница 3 от 5
Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 9:55 am
от Tramway
Електровозите си бяха заминали и само тя остана на влака. Ама не знам как таз спортна бегачка би дръпнала 2000 тона...
Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 2:13 pm
от b_alexandrov
Освен...догодина примерно, начело на същия състав да видим Баба Меца.

Смятам да се справи...

Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 2:13 pm
от Vlado
Tramway написа:Електровозите си бяха заминали и само тя остана на влака. Ама не знам как таз спортна бегачка би дръпнала 2000 тона...
Щяхме да бутнем, ако се беше наложило. Бая народ бяхме? Една дузина конски сили.
Това в кръга на шегата, разбира се!
А сега сериозно: Емо, какво ще се прави по машината? В смисъл, че локът е доста запазен и дали ще се наложи такова цялостно "разкостване" като на 05.01? Или общо взето козметика за по-добър "търговски" вид?
Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 4:15 pm
от gzo
На мен пък ми стана интересно кой задигна гербовете ?
Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 8:04 pm
от refil
Някой който е задигнал фабричните табелки от 48.04-първият парен локомотив,произведен в България

Публикувано на: Сря Фев 02, 2011 10:19 am
от Tramway
gzo написа:На мен пък ми стана интересно кой задигна гербовете ?
Гербовете са най-малкия проблем, халал да му е кило и половина бронз. Предполагам, че сте забелязали други, по-важни липси. Макар и с малка стойност и лесно възстановими, е гадно като факт. Туй са е случило когато машината беше тикната в депо Сл, още преди преместването й във Ва.
Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 12:06 am
от Теодор Христов Лулчев
Кога може да се очаква да го пуснат начело на някой влак за нас простосмъртните по почина на 01.23 и 05.01
Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 9:14 am
от disell
Kогато бях в София на 30.03.11 г. и снимах 05.01 минах след това през депото и видях , че вече са отрязали парче от котела на 36.10 за проба , явно нещата вървят по план но тр. да се изчакат резултатите от изпитанията.
Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 9:24 am
от 44142
Пробата е готова. Чака се да минат пътуванията за Банкя и се почва лок.
Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 11:13 am
от Теодор Христов Лулчев
Благодаря, но не разбрах края на изречението "Чака се да минат пътуванията за Банкя и се почва лок."
Като пишете че сте минали през депото, могат ли външни хора да виждат там локомотивите. Питам защото екземплярите в музея в Русе са в критично състояние, а възтановяваните парни локомотиви можем да ги видим само когато и където ги пуснат, но евентуално когато човек разбере и има възможност. Така остават само локомотивите-монументи по гарите (не и в депата).
Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 11:24 am
от Mario Evstatiev
Демек като свършат стажовете, ще има време да се почне работата по 36.01, тъй като докато има стажове, всички специалисти по парни машини в Сф са заети с тези стажове.
Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 2:46 pm
от disell
Теодор Христов Лулчев написа:Благодаря, но не разбрах края на изречението "Чака се да минат пътуванията за Банкя и се почва лок."
Като пишете че сте минали през депото, могат ли външни хора да виждат там локомотивите...
...почва се локомотива...
По-принцип обличаш си едни работни дрехи и ти гарантирам , че никой няма да те пита каквото и да било ако се разхождаш и гледаш в депото.
А ако си с нормални дрехи и ако някой случайно те запита-казваш ,че си машинист или пом.машинист от някое друго депо и просто гледаш или ,че отиваш/връщаш на/от работа.
Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 2:58 pm
от Mario Evstatiev
Най-добрия вариант (и най-безопасен) е желаещия да посети депото за да види парните машини, да отиде в ЦУ на ХОЛДИНГ "БДЖ-ЕАД", Дирекция "Вътрешна сигурност" и да си подаде заявление за издаване на разрешение за достъп и фотографиране за съответното депо. В мотивите описва "разглеждане и фотографиране на парни локомотиви".
Що се касае до 36.10, тя е в дизеловия цех на 4-ти ремонтен канал и към момента още не са почнали да я разглабят.
Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 11:35 pm
от Теодор Христов Лулчев
Благодаря за изчерпателната информация.
Публикувано на: Вто Апр 12, 2011 9:07 am
от Nikolay_Yovchev
lok45111 написа:Най-добрия вариант (и най-безопасен) е желаещия да посети депото за да види парните машини, да отиде в ЦУ на ХОЛДИНГ "БДЖ-ЕАД", Дирекция "Вътрешна сигурност" и да си подаде заявление за издаване на разрешение за достъп и фотографиране за съответното депо. В мотивите описва "разглеждане и фотографиране на парни локомотиви".
Що се касае до 36.10, тя е в дизеловия цех на 4-ти ремонтен канал и към момента още не са почнали да я разглабят.
Благодаря! И мен ме интересуваше това. Искам да вляза и да видя 04-те