Днес 10.12 малко инфо и от мен
ТСВ за Гюргево с 80 - 0359 - 2 на CFR и един вагон тип EX DB
90101 с 44 068 и състав един купеен 47 10 Х 8 и един безкупеен
90102 една 47 10 Х6 два безкупейни с 44 123
На Хитрино изолиран 87010
40111 с 43547
20152 с 32 037.4/038.2
ТСВ за Гюргево с 80 - 0359 - 2 на CFR и един вагон тип EX DB
90101 с 44 068 и състав един купеен 47 10 Х 8 и един безкупеен
90102 една 47 10 Х6 два безкупейни с 44 123
На Хитрино изолиран 87010
40111 с 43547
20152 с 32 037.4/038.2
Последно промяна от kgeorgiev на Пет Дек 10, 2010 8:46 pm, променено общо 2 пъти.
Инфо от днешния студен 10-ти декември.
За първи път да хвана едновременно двата Уикенда , готвещи се за потегляне от централна гара София , ето ги и тях:
8691 , теглен от 45157-5;
2691 , теглен от 44141-0.
Както от снимките се вижда и двата са с бистра , като Северният Weekend беше с увеличен състав от 5 вагона - дряновска 44-ка (001) , бистрото и три първокласни 63-ки.Аз се качих в другия Weekend и закачах тръгването му.
До ПО нищо особено , след Огняново ни вкараха по необичаен път и така до Стамболийски.Влакът закова на 6-ти коловоз с една минута закъснение.
30013-1+30014-9 обслужваше 80101 , а 31005-6+31006-4 беше на 10113 / 10116.
Ето че се появи и 07124-1 , готов да поеме скромната композиция на 18208 , съставена от две 17-ки.
За финал - гледка , която си заслужава да се види - коледната елха в чакалнята на центр. Пловдив , създаваща празнично настроение.
За първи път да хвана едновременно двата Уикенда , готвещи се за потегляне от централна гара София , ето ги и тях:
8691 , теглен от 45157-5;
2691 , теглен от 44141-0.
Както от снимките се вижда и двата са с бистра , като Северният Weekend беше с увеличен състав от 5 вагона - дряновска 44-ка (001) , бистрото и три първокласни 63-ки.Аз се качих в другия Weekend и закачах тръгването му.
До ПО нищо особено , след Огняново ни вкараха по необичаен път и така до Стамболийски.Влакът закова на 6-ти коловоз с една минута закъснение.
30013-1+30014-9 обслужваше 80101 , а 31005-6+31006-4 беше на 10113 / 10116.
Ето че се появи и 07124-1 , готов да поеме скромната композиция на 18208 , съставена от две 17-ки.
За финал - гледка , която си заслужава да се види - коледната елха в чакалнята на центр. Пловдив , създаваща празнично настроение.

Вчера излъчвайки репортаж за футболистите на ЦСКА, пътуващи с вл.363 до Сандански поради пропадналия път в Кресненското дефиле и невъзможността да пътуват с автобус до там, видях, че и в чакалнята на гара Сф са сложили голяма елха. Утре съм там и ще я снимам. : )
Иначе днес:
20110 с 45 173 до М навреме и без забележки
2611 на Рм в 08:51 ч. с 44 109 начело и 5 вагонен състав
20610 потегли в 11:15 ч. от М с разнообразен състав и с 45 166 + 45 172 начело
20101 с 32 081-082
70101 с 45 177 + 45 194
462 навреме с 44 105
4611 с 2 мин аванс с 44 067 начело
2613 с тънката 44 134 и +5' на М, без фургон, но пък с бюфет
20132 с 32 119/120
Иначе днес:
20110 с 45 173 до М навреме и без забележки
2611 на Рм в 08:51 ч. с 44 109 начело и 5 вагонен състав
20610 потегли в 11:15 ч. от М с разнообразен състав и с 45 166 + 45 172 начело
20101 с 32 081-082
70101 с 45 177 + 45 194
462 навреме с 44 105
4611 с 2 мин аванс с 44 067 начело
2613 с тънката 44 134 и +5' на М, без фургон, но пък с бюфет
20132 с 32 119/120
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
А така, за простолюдието не може с 36х, за футболистите може.Nikss написа:Вчера излъчвайки репортаж за футболистите на ЦСКА, пътуващи с вл.363 до Сандански поради пропадналия път в Кресненското дефиле и невъзможността да пътуват с автобус до там...

Хората могат да обикалят с автобус през Гоце Делчев, могат и на ПВ и БВ да се возят, другите - хоп - на МБВ, дето бил само за международно съобщение.
Ето че се появи и 07124-1 , готов да поеме скромната композиция на 18208 , съставена от две 17-ки.
Депо Пловдив да не са го закъсали откъм 2143, щото вече щъкат по 9 та и 4 та
а пък традицинно техните влаци с 43 са със 17
Депо Пловдив да не са го закъсали откъм 2143, щото вече щъкат по 9 та и 4 та

Ванчо , тази двойка влакове (18208 / 18209) от миналата зима е със 17-ки.Снимката е от 7-ми февруари 2010 г.
Информация
Модератори