Страница 3 от 3

Публикувано на: Пон Окт 25, 2010 6:11 pm
от LALich
tenata написа:...............Дъбово-Кръстец, Плачковци -Кръстец защото там няма радио канал звуковите сигнали не се чуват (при по дългите влакове над 300м ) няма покритие на GSM а до колкото ми е известно аварините колонки по целия участък не работят ( за някай съм се уверил сам...) и при авария на пътя помощ се вика като ходиш пеш до най близката гара (препоръчвасе носенето не уръжие за смозащита от диви животни:вълци, чакали...)
Ако на локомотивите радиостанциите са на 11 канал ,то те си осъществяват връзка между тях.(Деж. ръководители там нямат ВДРВ)

Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 2:49 pm
от Тената
LALich написа:
tenata написа:...............Дъбово-Кръстец, Плачковци -Кръстец защото там няма радио канал звуковите сигнали не се чуват (при по дългите влакове над 300м ) няма покритие на GSM а до колкото ми е известно аварините колонки по целия участък не работят ( за някай съм се уверил сам...) и при авария на пътя помощ се вика като ходиш пеш до най близката гара (препоръчвасе носенето не уръжие за смозащита от диви животни:вълци, чакали...)
Ако на локомотивите радиостанциите са на 11 канал ,то те си осъществяват връзка между тях.(Деж. ръководители там нямат ВДРВ)

:lol: това го знам но пропуснах да го спомена :lol: мерси за допълването.

Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 2:50 pm
от Тената
bdz46 написа:Има и работещи колонки между Дбв и Крс.

може не споря но не съм попадал на работеща при нужда.

Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 3:09 pm
от 42 072.9
Както се казва - дано да не се налага.

Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 3:30 pm
от Тената
42 072.9 написа:Както се казва - дано да не се налага.

за съжаление на мен ми се налага няколко пъти при това и съм ходил пеша до най блиската гара.

Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 4:12 pm
от Tramway
tenata написа:за съжаление на мен ми се налага няколко пъти при това и съм ходил пеша до най блиската гара.
Ако искаш подели какво ти са е случвало и къде.

Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 4:16 pm
от Тената
не ми се расказва иде реч за чупене на пантографи по 2 за блъскане в скали за дереалиране и сякакви гадости дето не обичам да говоря за негативни неща иначе се там на това проклето място ДБВ-КРС-ПА.

Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 4:56 pm
от Tramway
tenata написа:не ми се расказва иде реч за чупене на пантографи по 2 за блъскане в скали за дереалиране и сякакви гадости дето не обичам да говоря за негативни неща иначе се там на това проклето място ДБВ-КРС-ПА.
Чупенето на пантографи беше любимо занимание на 12-ти и 19-ти тунел. Сега след ремонта нещата са много по-добре, предполагам ще се съгласиш.

Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 5:04 pm
от Тената
да бяха много ниски сега след ремонта тази зима не съм ходил нататак минавълсъм но все по тъмно и нямах вазможност да разгледам по упстойно иначе гледам сички намаления от ДБВ до КРС са разместени. Аз се кефя на 11-тия вътре може да си заредиш спирачката при спускане и да си земеш въздох при искачване.