
Модератор
Разписанията на 7681 и 7682 са отлично синхронизирани. Хубавото е,че си помислил за връзки във възловите гари Бойчиновци и Брусарци. Спиранията също са добре премерени и няма излишни такива. 7681 е особено прагматичен като час на заминаване , защото от Видин така или иначе няма никакъв влак след 7625.
Светкавичен отговор за проектното разписание до Видин :
Разгледахме внимателно поставения от Вас въпрос, свързан с пътуването на хората от Северозападна България към морските курорти на страната.
Желаем да Ви заявим, че в настоящия момент не разполагаме с допълнителен ресурс от подвижен състав и не можем да удоволетворим направените предложения.
В съществуващата транспортна схема от гара Мездра имате следните връзки:
1. Влак №7631 с влак №2611, заминаващ в 08.25 ч. и пристига в гара Варна на 14.03 ч.
2. Влак №70101 с влак №2613, заминаващ в 11.38 ч. и пристига в гара Варна на 17.40 ч.
3. Влак №7623 с влак №2671, *заминаващ в16.45 ч. и пристига в гара Варна на 22.05 ч.
*Влак №2671 се движи само в ден петък.
Благодарим Ви за положения труд да разработите разписания за назначаване на допълнителни влакове. Искаме да ви уверим, че при възможност ще вземем предвид направените от Вас предложения.
Надеждата умира последна. Може пък в някой хубав ден Видинчани да имат директна връзка с морето

Разгледахме внимателно поставения от Вас въпрос, свързан с пътуването на хората от Северозападна България към морските курорти на страната.
Желаем да Ви заявим, че в настоящия момент не разполагаме с допълнителен ресурс от подвижен състав и не можем да удоволетворим направените предложения.
В съществуващата транспортна схема от гара Мездра имате следните връзки:
1. Влак №7631 с влак №2611, заминаващ в 08.25 ч. и пристига в гара Варна на 14.03 ч.
2. Влак №70101 с влак №2613, заминаващ в 11.38 ч. и пристига в гара Варна на 17.40 ч.
3. Влак №7623 с влак №2671, *заминаващ в16.45 ч. и пристига в гара Варна на 22.05 ч.
*Влак №2671 се движи само в ден петък.
Благодарим Ви за положения труд да разработите разписания за назначаване на допълнителни влакове. Искаме да ви уверим, че при възможност ще вземем предвид направените от Вас предложения.
Надеждата умира последна. Може пък в някой хубав ден Видинчани да имат директна връзка с морето

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

дано някой ден да ни огрее този така удобен влак 

имаplastikat написа:А защо да няма такъв и до Бургас?Да не би за Варна да има повече пътници ,отколкото за Бургас?![]()
7621 прави връзка с 8613
7631 също прави връзка с 8613
7625 прави връзка с 8627

Модератор
Става дума за директни вагони Варна - Видин, които да се секат в Мездра от състава на 2626 и оттам да продължават пътуването си като самостоятелна композиция. В случая Бургас се явява доста далечко от Северозападна България. Съществува някакъв вариант като например 8686 - 7620, но при него има доста сериозен престой в София, който значително увеличава времепътуването.
Целта е удобно директно нощно и бързо пътуване. Защото всички знаем че лятото на море масово се ходи с нощните влакове, затова си мисля че и от Видин би следвало да има директен нощен влак. За Бургас вече доста се удължава времето и то от нощен направо ще си отиде към дневен влак
До Варна се стига по-бързо. А и принципно на север се ходи по северното на юг към южното, та те така 


О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Тези дни , подтикнат от създаване на втора връзка на Добрич и Кардам със столицата направих разписание на два дневни влака с директни вагони , прикачани и разкачани в Повеляново.Спазил съм обходите на досегашни влакове , които и в момента се движат там.Предложението ми е следното:
БВ 2632 Кардам - 8:26 , Ген. Тошево - 8:44 , Равнец - 8:53 , Ген. Колево - 9:00 , Добрич север - 9:25 (разминаване с 28102) , Добрич - 9:35-9:45 , Вълчи дол - 10:26 , Суворово - 10:38 , Девня - 10:53 , Повеляново - 11:04.
След пристигането на влака , вагоните ще се изтеглят в гърловината от локомотива и ще бъдат набутвани на опашката на 2612.Самият бръз влак ще тръгва по - рано от Варна и ще спира на Повеляново както следва: БВ 2612 Варна - 10:50 , Белослав - 11:07 , Повеляново - 11:12 - 11:21 , Синдел - 11:29 и оттам по досегашното си разписание.
На връщане БВ 2613 ще вози диретни вагони за Добрич и Кардам както следва - София - 10:05 , Повеляново - 17:14-17:18 , Белослав - 17:24 , Варна - 17:43 (след Пвя ще се движи само с 3 минути по - късно). През това време отзад на композицията ще идва дизеловия локомотив и със следното разписание влакът ще продължава към Кардам.
БВ 2631 Повеляново - 17:37 , Девня - 17:46 , Суворово - 18:01 , Вълчи дол - 18:13 , Дончево - 18:48 (разминаване с 28105*) , Добрич - 18:58-19:05 , Добрич север - 19:16 , Ген. Колево - 19:37 , Равнец - 19:44 , Ген. Тошево - 20:06 , Кардам - 20:25.
Всички вагони без спалния ще се прибират обратно към София , а оттам ще идва друга композиция (и без това 2636 стои цял ден в столицата).Това ще позволи въртенето на два състава , а и дизеловият локомотив няма да бездейства цял ден в Кардам.От една страна , ще се разтоварят композициите на 2613 и 2612 , които в някои дни са пълни , а от друга 3-те седящи вагона от Кардам няма да утежнят с много целият състав. Но несъмнено една дневна връзка между София и тази част на Североизточна България би била от голяма полза.
Как мисли форума?
(*) обходът Вълчи дол - Добрич (без спиране) е 40 минути , но аз съм заложил 45 , поради разминаването на 2631 с мотрисата на Дончево.По същия начин съм увеличл обхода и между Ген. Колево и Добрич север на 2632.
БВ 2632 Кардам - 8:26 , Ген. Тошево - 8:44 , Равнец - 8:53 , Ген. Колево - 9:00 , Добрич север - 9:25 (разминаване с 28102) , Добрич - 9:35-9:45 , Вълчи дол - 10:26 , Суворово - 10:38 , Девня - 10:53 , Повеляново - 11:04.
След пристигането на влака , вагоните ще се изтеглят в гърловината от локомотива и ще бъдат набутвани на опашката на 2612.Самият бръз влак ще тръгва по - рано от Варна и ще спира на Повеляново както следва: БВ 2612 Варна - 10:50 , Белослав - 11:07 , Повеляново - 11:12 - 11:21 , Синдел - 11:29 и оттам по досегашното си разписание.
На връщане БВ 2613 ще вози диретни вагони за Добрич и Кардам както следва - София - 10:05 , Повеляново - 17:14-17:18 , Белослав - 17:24 , Варна - 17:43 (след Пвя ще се движи само с 3 минути по - късно). През това време отзад на композицията ще идва дизеловия локомотив и със следното разписание влакът ще продължава към Кардам.
БВ 2631 Повеляново - 17:37 , Девня - 17:46 , Суворово - 18:01 , Вълчи дол - 18:13 , Дончево - 18:48 (разминаване с 28105*) , Добрич - 18:58-19:05 , Добрич север - 19:16 , Ген. Колево - 19:37 , Равнец - 19:44 , Ген. Тошево - 20:06 , Кардам - 20:25.
Всички вагони без спалния ще се прибират обратно към София , а оттам ще идва друга композиция (и без това 2636 стои цял ден в столицата).Това ще позволи въртенето на два състава , а и дизеловият локомотив няма да бездейства цял ден в Кардам.От една страна , ще се разтоварят композициите на 2613 и 2612 , които в някои дни са пълни , а от друга 3-те седящи вагона от Кардам няма да утежнят с много целият състав. Но несъмнено една дневна връзка между София и тази част на Североизточна България би била от голяма полза.
Как мисли форума?
(*) обходът Вълчи дол - Добрич (без спиране) е 40 минути , но аз съм заложил 45 , поради разминаването на 2631 с мотрисата на Дончево.По същия начин съм увеличл обхода и между Ген. Колево и Добрич север на 2632.
Последно промяна от VESO на Пет Юни 10, 2011 3:12 pm, променено общо 1 път.

Модератор
Разписанията, които е направил Весо ми напомнят за един отминал период в началото на 90-те години, когато за кратко се движеше експрес "Добруджа" като дневен вариант за връзка между столицата и тази отдалечена част на Североизточна България. Поздравявам Весо за интелигентната транспортна схема схема, която е оформил. Безспорен факт е,че има много пътуващи между Добрич и София,а съществуват само два прилични дневни варианта за предвижване - 28201/2610 и 28103/2614. И както правилно беше отразил един пропуск съфорумеца Чавдар 71- пълна гпупост е това,че 2611 не спира в Повеляново за връзка с 28104.
Ами наистина е добре освен вечерния да има и един дневен влак, обаче не е ли по-добре да е само до Добрич, а пък които желае по нататък да си хваща пътника ?
Защото по мое мнение, не съм пътувал с кардамеца, каквото има да пътува по тази релация на 90-95 % е до Добрич.И ако при нощния влак е допустимо макар и полупразен да отива до Кардам, то в случай, че се създаде дневен такъв според мен не е оправдано да се търкалят примерно три вагона полупразни до Кардам, при условие, че си има алтернатива.
Защото по мое мнение, не съм пътувал с кардамеца, каквото има да пътува по тази релация на 90-95 % е до Добрич.И ако при нощния влак е допустимо макар и полупразен да отива до Кардам, то в случай, че се създаде дневен такъв според мен не е оправдано да се търкалят примерно три вагона полупразни до Кардам, при условие, че си има алтернатива.

2611 не спира на Повеляново за връзка с 28104, защото връзката се прави с 20165 още тук на Шумен- хората са го измислили. Не мислите ли обаче, че ще е добре да се пусне още един дневен влак от и към Силистра, например какво ще кажете да се удължи маршрута на пътническия влак Самуил-Исперих до Силистра, схемата си остава 2613-90106, съответно обратният влак Исперих-Самуил ще е с удължен маршрут Силистра-Каспичан и там ще прави връзка с 2614 а един такъв влак може да направи на Самуил и връзка за Русе. Хубаво ще е и да се пусне и в Източните Родопи още един влак например Димитровград-Кърджали, защото това са областни градове, където жп-транспорта е много нарядко или какво ще кажете например един бъдещ нощен бърз влак Видин-Варна и обратно да вози директни вагони за Силистра, които да се прикачат-откачат на Каспичан и така ще се свързват с влак двата края на българския участък на река Дунав
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
И аз мислех да го направя само до Добрич , но нямам алтернатива.Композицията на предложения от мен 2632 идва от Кардам , тъй като ползва състава на 2637 , а той е именно до граничния град , а не до Добрич.Аналогично на връщане 2631 ще бъде до Кардам , за да поеме сегашния 2636.dobo написа:Ами наистина е добре освен вечерния да има и един дневен влак, обаче не е ли по-добре да е само до Добрич, а пък които желае по нататък да си хваща пътника ?
..
Личното ми мнение е , че 2637 и 2636 следва да са до и от Добрич , но погледнато от друга страна , по този начин се създава нощна връзка на селищата от Добрич на север със столицата.Това явно е и бил мотивът на графистите при съставянето на графика за тази линия.

Модератор
2637/2636 от години се движат по традиционно възприетата от графистите схема, в която от Кардам до Добрич се движат като КПВ, а от Добрич са със статут на бързи влакове. Предложението да пътуват само до/от Добрич може да се осъществи само и единствено, ако 28204/28201 се удължат съответно от/до Кардам, за да се запази нормалната транспортна схема на обслужване на региона - т.е. три влака с начална/крайна гара Кардам в различни часови пояси на денонощието.
Информация
Модератори