Страница 3 от 4
Публикувано на: Вто Май 04, 2010 11:11 pm
от VESO
Сигурно само по него е било възможно.

Може ситуацията да е като при гара Бобов дол - толкова коловози , но само на 2-ри и 3-ти може да дойде композиция и да се завърти машина.
Публикувано на: Сря Май 05, 2010 9:46 am
от Mario Evstatiev
Не знам как точно стоят нещата с прегарирането на влака, тъй, че отговор тук не мога да дам.
Иначе да продължа с някои подробности: Оказа се, че в групата на PTG е и нашият английски съфорумец Danien(Dan43004), който се запозна както с мен, така и с някои представители на форума - Главния модератор и Saruman. Момчето се оказа много точно и изключително запалено по серия 87, в кабината на която успя и да се снима за спомен.
Ето го и Daniel в кабината на локомотив серия 87
Друго интересно и положително в това пътуване беше отзивчивостта на всички представители на БЖК и БДЖ и оказаното пълно съдействие на туристите. По гарите също срещахме съдействие, което за България чак ме учуди.
Допълнителната изненада, която БЛФ спретна на групата беше организирането и посещението в някои гари на канцеларията на дежурния ръководител и разглеждане на ОИ. Изнесоха се кратки опознавателни беседи, които много допаднаха на английските ни гости, които направиха снимки и видео. Интерес за тях представляваше ЕЦ-1 на гара Велико Търново, която гледаха със зяпнали уста. Тук моя чуждестранен приятел Garret си направи снимка на пулта на ЕЦ-1:
Ето го и него, готов да обяви заминаването на влака
Една снимка от лекцията пред английски гости в гара Шумен:
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... Shumen.jpg
Освен тези две гари, посетена бе и гара Царева Ливада, където също проявиха интерес към тамошното МРЦ.
Публикувано на: Сря Май 05, 2010 11:40 am
от pavkata_zaraboy86
Макар и със закъснение, и аз се включвам с впечатления и няколко снимки от атракционното пътуване (в частност от фотопаузата на гара Казанлък на 1 май 2010 г.)
Както вече Марио спомена, от английска страна туроператор е бил отново PTG, а от българска страна - фирмата
AcrossEurope. Това го научих след разговор на гара Казналък с ексурзоводката, която придружаваше групата през 3-те дни. Радващото в случая е, че в този тясно специализиран сегмент от пазара се появява още една фирма, която реализира пътуване съвместно с БЖК и БДЖ. Дано скоро видим и оживена конкуренция между няколко фирми дори за едно пътуване на чужденци с влак!
Сега е ред на малко фотоматериал от 1 май на гара Казанлък..
Гара Казанлък ни посрещна отново образцова и слънчева:
http://www.foto.bg/data/7385/P11001541.JPG
Ръководител-движение посреща влака на БЖК, влизащ в гарата:
http://www.foto.bg/data/7385/P11001503.JPG
http://www.foto.bg/data/7385/P11001512.JPG
Самата атракционна композиция отблизо (*за жалост слънцето не беше с нас..)
http://www.foto.bg/data/7385/P1100152.JPG
Снимка на моя милост, покатерена на локомотива отпред
http://www.foto.bg/data/7385/P11001611.JPG
И за финал снимка на предоволния в този ден администратор в кабината на 87 020-4
http://www.foto.bg/data/7385/P11001622.JPG
Публикувано на: Сря Май 05, 2010 11:58 am
от stankos
Публикувано на: Сря Май 05, 2010 3:36 pm
от stani_46001
Страхотни снимки сте качили всички на този атракционен влак и на красивите му машини. Личи си, че е било невероятно преживяване. И аз, на живо, тук и в Синдел се докоснах до звука на машините и вида на влака. Дано, за напред има още много подобни влакове!
Публикувано на: Пет Май 07, 2010 12:18 am
от VESO
Фотографът Phil Wormald вече е качил
снимките си от пътуването.
Публикувано на: Пет Май 07, 2010 8:35 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Фотографът Phil Wormald вече е качил
снимките си от пътуването.
Хахахах
Хванали са ме папарашки как прехвърляме стола на гара Пирдоп.
?
Публикувано на: Пет Май 07, 2010 9:00 am
от фена
На предпоследната снимка се вижда една ласкава Шкодичка, която можеби скоро щи заприпка Коя е мистериозната дамата ?
Re: ?
Публикувано на: Пет Май 07, 2010 9:07 am
от Mario Evstatiev
фена написа:На предпоследната снимка се вижда една ласкава Шкодичка, която можеби скоро щи заприпка Коя е мистериозната дамата ?
Това е 44 130-3, която е в Кончар.
В рамките на екскурзията, групата е посетила и Кончарското хале в Подуяне.
Публикувано на: Пет Май 07, 2010 10:08 am
от NiGhtPiSH
Първо, мерси за поздрава от Saruman.
Второ се радвам, че пътуването е било толкова успешно и, че са подали хубави вагони (Малко издраскани, нооо).
Публикувано на: Пет Май 07, 2010 10:53 am
от gzo
Публикувано на: Пет Май 07, 2010 10:47 pm
от Mario Evstatiev
Вагоните бяха перфектно изчистени и нямаше проблеми от това естество.
Но аз тайно се надявам догодина да правим атракцион с 87-ца и три(а защо не и повече) английски вагони тип М-3

Публикувано на: Пет Май 07, 2010 11:11 pm
от VESO
Марио се вижда от
този клип как маха от задната кабина.

Публикувано на: Съб Май 08, 2010 12:17 am
от 46 242
Може ли да притурите снимчица от служебното разписние на влака (хартийката за машиниста)
Публикувано на: Съб Май 08, 2010 12:22 am
от Mario Evstatiev
46 242 написа:Може ли да притурите снимчица от служебното разписние на влака (хартийката за машиниста)
Имам го на хартиен носител, доста износен(сработен) и ще пробвам утре да я снимам като хората да го кача. Голямо връткане из България беше, голям кеф за душата...