Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

borislaviv написа:
amon написа:Машините се обират за части а не за друго (въпреки, че е имало и такива случаи), защото в депото няма нищо. За всичките машини на депото в склада има ДВА тиристора TR955-200-12, и ако влезе нещо за СИ кво правиме :?: .
Те точно за 42-077, няма да влязат в употреба.Нали не е модернизирана?
Няма да влязат в употреба, просто колегата даде пример защо се обират другите ЕЛ в Подуяне.

Що се касае до 42 077.8, в склада в Пд има бая контактори и куп други механични ел. апарати, които се използват при 42-ра серия, освен това, тук ще е по - добра логистиката откъм доставката на материали и части и ще е по - оптимален контрола по извършваното възстановяване. Що се касае до опазването, с една централна заповед, 45 163 излита от 5-то хале и на нейно място влиза 42 077.8, която предварително ще се развърже в голямото хале и на временни талиги ще се закара в 5-то, където спокойно може да се работи по оборудването и коша.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Според мен Марио мечтае на глас. То няма нищо лошо в това де, и на мен ми се случва. но в тези времена, в които едвам закърпват положението за минимални всекидневни нужди от лок и вагони,точно сега да тръгнат да възстановяват лок...
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Той е възтановен на 90 %, само едни бандажи му се набиват.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Чета , чета и все не мога да разбера защо толкова се впрягате локомотивът не е взет за нещо атрактивно а просто това е последната сламка с която БДЖ ще се опитат да вържат графика за оборота на локомотивите :lol: :lol: :lol: :wink: :wink:
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Точно за атракция ще бъде взет.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:Според мен Марио мечтае на глас. То няма нищо лошо в това де, и на мен ми се случва. но в тези времена, в които едвам закърпват положението за минимални всекидневни нужди от лок и вагони,точно сега да тръгнат да възстановяват лок...
А ти говориш на изуст!

Локомотива ще се възстанови, тъй като и без това е определен в приоритетната листа на музейните локомотиви, по която в момента работят и върху 03-12 в Горна Оряховица.

Ако нямаше да се възстановява, никой нямаше да дава зян пари за бензин на служебни коли, разходи по командировки и да се чака на пожар доклада на двамата гламасаци, дето се вряха по контакторни шкафове, групи и трансформатор. На 7-ми Април ще се види кога, как и какво ще се прави и кога ще се транспортира локомотива към Подуяне, както и ще се уточни кой или кои ще го придружават.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

disell написа:Чета , чета и все не мога да разбера защо толкова се впрягате локомотивът не е взет за нещо атрактивно а просто това е последната сламка с която БДЖ ще се опитат да вържат графика за оборота на локомотивите :lol: :lol: :lol: :wink: :wink:
Че то локомотиви има достатъчно, какво има да връзват? А и в заповедта за възстановяване пише ''за атракционни пътувания''.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

"Спящата Красавица" скоро ще се пробуди!

Ако не ни мине котка пътя, идната седмица спотърите да се оглеждат по 2-ра и 4-та линия за заоблена червена машина, от която се подава младеж с очила и бяла тениска(регата Съединение) 8)

Посоката е София :wink:
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

lok45111 написа:.....спотърите да се оглеждат по 2-ра и 4-та линия за заоблена червена машина.....8)

Посоката е София :wink:
Днес на поста в депо ГО имаше индивид с подобни характеристики но май не е този за който се пише в съобщението :wink:
42.081
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Определено не е този :lol:

Живи и здрави, идната седмица ще се транспортира 42 077.8 към София. В състава на товарни влакове.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Все още се чака заповедта за докарване на локомотива в София, след чието получаване, аз и още идин или двама души, определени от "БДЖІТПС/Локомотиви/"ЕООД, ще заминат за Русе да приемат и придружат до София машината.

Особени опасения от страна на софийския екип обаче се таят във връзка с организираните извънредни събрания в дИпо РусИ, на които зам-началника по експлоатация(и не само той) са промивали мозъците на събралите се там с цел да създават изкуствено напрежение, в следствие на което в частни разговори се носят мълви, че дошлите да вземат машината ще бъдат "любезно" посрещнати с "ниско прелитащи калодки, чукове, манели и други тежки предмети", както и с ръкопашен бой.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Правилно ще направят... Машината няма работа да стъпва в софииско.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:Правилно ще направят... Машината няма работа да стъпва в софииско.
Това го говоря от както се заговори за това алтаво решение.
Ако русенци не успеят да прогонят нашествениците с калодки, ние в Пд ще организираме отбранителен рубеж за да прогоним 42 077 от депото. С калодки, с камене, с дърве, с квото можем. :lol:

Обръщение към русенци - Колеги, братя и сестри! Отбранявайте 42 077 с цената на всичко! Ние не я искаме при нас!
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Дидо,

твойте бръщолевици по темата дойдоха в повече и ще те помоля ако не искаш да питаш "Къде ми е мнението?", да внимаваш какво пишеш!

Що се касае до 077, напротив, има място в София, поради много причини, които не е нужно да се изброяват на ниво "форум". СКамо ще спомена, че логистиката ще е отчайваща ако се прави възстановителен ремонт в Русе, а и там няма такива мераци. По - сигурно убиване на машината е ще да гние още N години в Долапите докато се разпадне напълно или да бъде дадена на музея в Русе, където смъртта и е също сигурна.

Когато се прокарваше идеята за възстановяване на 42 077 са взети впредвид всички особености на серията, както и това дали ще е рентабилно да се прави тук в Сф. Имайки впредвид, че всички необходими елементи могат да бъдат изработени от фирми, които често отстояват на не повече от 2-3 км от депо Подуяне, по - добра логистика от това здраве му кажи. За ползата от базирането на музейната машина тук няма да опявам пак, защото очевадно понякога някой не иска да разбере или разбира, но му се иска да не съм правият.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

В Долапите машината щеше да си стои още N години без да мръдне в това състояние.
В Подуяне има огромен риск да бъде унищожена безвъзвратно, както се е случвало многократно и се случва и сега и никакви заповеди не биха я спасили. Когато това стане, единствените виновни ще са тези, които предлагат докарването и тук.
Много е неприятно, когато последната машина от една историческа серия се излага на такъв риск само заради болни непремислени мераци.
Разберете, че ако наистина ви е грижа за машината (тя не е поредната играчка!), тя не бива да стъпва в София и без да се замисля бих се включил активно в прогонването и обратно в Русе или ГО.

А "възстановяването" на машината е най-обикновен ГПР, като на всяка друга машина, обаче в Пд от години не е правен такъв на 42 и 43.
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация