Публикувано на: Нед Май 09, 2010 5:28 pm
Браво Петко страхотни снимки
, сега ги качи и в www.railfaneurope.net и ще обереш точките.



Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Вътре в завода са, до единствения останал 219. Вероятно чакат нарязванеVESO написа:И една камара европейци да искат разяснения по е-maila.![]()
Като гледам , машината стои на мястото , където преди беше 171 008 - 6 с един червен вагон с надписи LSD по него.Инттересно , къде ли са ги преместили.
Благодаря за оценката, радвам се че снимките са ви харесали. Между другото, в една наша много известна железопътна галерия ги отхвърлиха поради недобро качество (според тях!!!) и отбелязании дата и час...............disell написа:Браво Петко страхотни снимки![]()
![]()
, сега ги качи и в www.railfaneurope.net и ще обереш точките.
Жалко за електровоза. Изобщо движил ли се е у нас , като изключим идването му в Пирдоп (от къде ли е минал и никой да не го види) и прибутването му в завода? Чудно тогава защо от LSD са го взели.Petko Ivanov написа:Вътре в завода са, до единствения останал 219. Вероятно чакат нарязванеVESO написа:И една камара европейци да искат разяснения по е-maila.![]()
Като гледам , машината стои на мястото , където преди беше 171 008 - 6 с един червен вагон с надписи LSD по него.Инттересно , къде ли са ги преместили.
Да , да знаем я тая галерия то за тях трябва да си професионален фотограф а не като нас любител .Petko Ivanov написа:Благодаря за оценката, радвам се че снимките са ви харесали. Между другото, в една наша много известна железопътна галерия ги отхвърлиха поради недобро качество (според тях!!!) и отбелязании дата и час...............disell написа:Браво Петко страхотни снимки![]()
![]()
, сега ги качи и в www.railfaneurope.net и ще обереш точките.
За баласт бе Веско , не се ли сетиVESO написа:....Чудно тогава защо от LSD са го взели.
Към форума тук има галерия, която е с достатъчно либерален режим и подход особено към високо информативните или художествени кадри. Откъм качване сме независими, тъй, че който иска от вас да се пробва.disell написа:Да , да знаем я тая галерия то за тях трябва да си професионален фотограф а не като нас любител .Petko Ivanov написа:Благодаря за оценката, радвам се че снимките са ви харесали. Между другото, в една наша много известна железопътна галерия ги отхвърлиха поради недобро качество (според тях!!!) и отбелязании дата и час...............disell написа:Браво Петко страхотни снимки![]()
![]()
, сега ги качи и в www.railfaneurope.net и ще обереш точките.
А това са златни патици, стига да се упретнеш може на година по два пъти най малко да жънеш, и то чисто злато, но като им е толкова акъла да ги нарежат поне в тази област сме първи в света!.Petko Ivanov написа:Доколкото знам, 6 или 8 локомотива 171 (ex DR251) са закупени от LSD. Може би са искали с тях да си карат влаковете като превозвач, а след това да са се отказали след като са преценили състоянието на локомотивите, произведени 1964-1965 гМежду другото, това са единствените DR и DB локомотиви за работа с честота на захранващото напрежение 50Hz, както е при нас. Нормално в Германия е 16 2/3 Hz.
Сигурно ще нарежат 171 008 и 219 ката, поне аз такава информация имам