Страница 3 от 19

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 5:28 pm
от disell
Браво Петко страхотни снимки :!: :!: :!: , сега ги качи и в www.railfaneurope.net и ще обереш точките.

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 7:28 pm
от VESO
И една камара европейци да искат разяснения по е-maila. :lol:

Като гледам , машината стои на мястото , където преди беше 171 008 - 6 с един червен вагон с надписи LSD по него.Интересно , къде ли са ги преместили. :?

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 9:13 pm
от Petko Ivanov
VESO написа:И една камара европейци да искат разяснения по е-maila. :lol:

Като гледам , машината стои на мястото , където преди беше 171 008 - 6 с един червен вагон с надписи LSD по него.Инттересно , къде ли са ги преместили. :?
Вътре в завода са, до единствения останал 219. Вероятно чакат нарязване :cry:

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 9:18 pm
от Petko Ivanov
disell написа:Браво Петко страхотни снимки :!: :!: :!: , сега ги качи и в www.railfaneurope.net и ще обереш точките.
Благодаря за оценката, радвам се че снимките са ви харесали. Между другото, в една наша много известна железопътна галерия ги отхвърлиха поради недобро качество (според тях!!!) и отбелязании дата и час...............

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 9:29 pm
от VESO
Petko Ivanov написа:
VESO написа:И една камара европейци да искат разяснения по е-maila. :lol:

Като гледам , машината стои на мястото , където преди беше 171 008 - 6 с един червен вагон с надписи LSD по него.Инттересно , къде ли са ги преместили. :?
Вътре в завода са, до единствения останал 219. Вероятно чакат нарязване :cry:
Жалко за електровоза. Изобщо движил ли се е у нас , като изключим идването му в Пирдоп (от къде ли е минал и никой да не го види) и прибутването му в завода? Чудно тогава защо от LSD са го взели.

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 9:42 pm
от disell
Petko Ivanov написа:
disell написа:Браво Петко страхотни снимки :!: :!: :!: , сега ги качи и в www.railfaneurope.net и ще обереш точките.
Благодаря за оценката, радвам се че снимките са ви харесали. Между другото, в една наша много известна железопътна галерия ги отхвърлиха поради недобро качество (според тях!!!) и отбелязании дата и час...............
Да , да знаем я тая галерия то за тях трябва да си професионален фотограф а не като нас любител .

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 9:43 pm
от disell
VESO написа:....Чудно тогава защо от LSD са го взели.
За баласт бе Веско , не се ли сети :lol: :wink: .

Публикувано на: Нед Май 09, 2010 10:28 pm
от Mario Evstatiev
disell написа:
Petko Ivanov написа:
disell написа:Браво Петко страхотни снимки :!: :!: :!: , сега ги качи и в www.railfaneurope.net и ще обереш точките.
Благодаря за оценката, радвам се че снимките са ви харесали. Между другото, в една наша много известна железопътна галерия ги отхвърлиха поради недобро качество (според тях!!!) и отбелязании дата и час...............
Да , да знаем я тая галерия то за тях трябва да си професионален фотограф а не като нас любител .
Към форума тук има галерия, която е с достатъчно либерален режим и подход особено към високо информативните или художествени кадри. Откъм качване сме независими, тъй, че който иска от вас да се пробва.

Що се касае до 171 и 219-ката, това са машини, които ще е грехота да идат зян. Особено 171-цата, която така и не се разбра с каква цел е докарана у нас и каква съдба и гласят.

Публикувано на: Пон Май 10, 2010 8:49 pm
от Petko Ivanov
Доколкото знам, 6 или 8 локомотива 171 (ex DR251) са закупени от LSD. Може би са искали с тях да си карат влаковете като превозвач, а след това да са се отказали след като са преценили състоянието на локомотивите, произведени 1964-1965 г :?: Между другото, това са единствените DR и DB локомотиви за работа с честота на захранващото напрежение 50Hz, както е при нас. Нормално в Германия е 16 2/3 Hz.
Сигурно ще нарежат 171 008 и 219 ката, поне аз такава информация имам

Публикувано на: Вто Май 11, 2010 9:58 am
от choveka_vlak
Petko Ivanov написа:Доколкото знам, 6 или 8 локомотива 171 (ex DR251) са закупени от LSD. Може би са искали с тях да си карат влаковете като превозвач, а след това да са се отказали след като са преценили състоянието на локомотивите, произведени 1964-1965 г :?: Между другото, това са единствените DR и DB локомотиви за работа с честота на захранващото напрежение 50Hz, както е при нас. Нормално в Германия е 16 2/3 Hz.
Сигурно ще нарежат 171 008 и 219 ката, поне аз такава информация имам
А това са златни патици, стига да се упретнеш може на година по два пъти най малко да жънеш, и то чисто злато, но като им е толкова акъла да ги нарежат поне в тази област сме първи в света!. :evil:

Публикувано на: Вто Май 11, 2010 12:49 pm
от disell
Не само ние сме добри в тази област-DB нарязаха стотици годни за продажба локомотиви втора ръка въпреки ,че за тях имало клиенти и естествено след тази акция германските съответни служби взеха на мушка мениджърското ръководство на компанията и някой от тях даже и го "отнесоха".

Публикувано на: Вто Май 11, 2010 1:44 pm
от pavel
Потвърждавам. Преди време из интернет се появи снимка с огромен брой нарязани, въпреки че скоро преди това са били модернизирани, дизелови локомотиви BR 218 и BR 212. Те се оказват в излишък, тъй като все по-голяма част от пътническите превози по неелектрифицираните линии се поемат от мотрисни влакове - Дезира и Таленти основно. Има търсене за тези напълно годни и с неизтекъл ресурс локомотиви, понеже в Германия действат още сума ти частни железопътни оператори. Но DB не са били склонни да продават подвижен състав на конкурентите си, въпреки че от него биха си донесли немалко приходи. Как няма мениджърите да го "отнесат", сещате се за какви огромни пропуснати ползи става дума. Получава се нещо от сорта на "Я не сакам да съм добре, я сакам Вуте да е по-зле от мене".

Публикувано на: Вто Май 11, 2010 4:57 pm
от TAURI
Глупости, получава се не ми пипайте бизнеса, щото искам да съм монополист в Европа :evil:

Публикувано на: Вто Май 11, 2010 6:57 pm
от Dan43004
Heres a few pictures of the DB Schenker Locos

86013 + 86014 at Pirdop
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757546.html

EA3017 in works
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757555.html

http://dan43004euro.fotopic.net/p64757604.html

EA3019 in works
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757585.html

Dan

Ерес няколко снимки на DB Schenker мотриси
86 013 + 86 014 в Пирдоп
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757546.html

EA3017 на произведения
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757555.html

http://dan43004euro.fotopic.net/p64757604.html

EA3019 на произведения
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757585.html

Dan

Публикувано на: Пон Май 17, 2010 10:49 pm
от benslavovski
на 27 най вероятно ще стартират DB Schenker