Страница 3 от 5
Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 1:24 pm
от VESO
Жулиене , трябваше да предложиш ти компромисен вариант , но според мен е нужна скорост по въпросното трасе 110 , но не и 130 км/ч докато дойде време за ремонт.
А малкият "Глъмпер" кой е?

Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 2:19 pm
от 43.309
Стига глупости НЯМА ТАКИВА ТЕЛЕГРАМИ, дето ги сънува 46242, има телеграма калодковите влакове в участъка Пзк-Сп да се движат с 90 км/ч и нищо друго, то не бяха писания не бе чудо!!!
Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 10:44 pm
от 07
lok45111 написа:
Кривата релса ще я оправят ония с оранжевите дрешки дето щъкат около линиите тук - там. Въпроса е обаче защо ЖП секциите не се сетиха да пуснат "глъмперите" да разритат камъните преди да влезе в сила новия ГДВ?
Защото ги бяха оставили без заплати, нямаше пари и за нафта....
Публикувано на: Съб Дек 26, 2009 12:20 pm
от 46 242
VESO написа:Жулиене , трябваше да предложиш ти компромисен вариант , но според мен е нужна скорост по въпросното трасе 110 , но не и 130 км/ч докато дойде време за ремонт.
А малкият "Глъмпер" кой е?

Малките глъмпери да тези дето местят траверсите на ръце, големият е оня дето стои над главите им, вика по тях,че даже и аргасва при нужда. Същият този беше решил че всичко от Го до Асеново става за над 100. Да,ама не.
Публикувано на: Съб Дек 26, 2009 9:12 pm
от Nikss
Щом е решил нека има бре.

Не подрязвайте мераците на човека... щом си обича работата.

Публикувано на: Пон Дек 28, 2009 12:05 am
от 07
На 25.12 пътувах Бургас София с БВЗР 3620 напук на очакваното закъснение влака беше навреме в София! И най интересното - на Сливен също си беше навреме (А Бургас - Сливен 80% си е 100+ по КР).... днес пътувах София-Бургас с 3623 и на Сливен беше с 10 мин. вътре без видима причина, очаквах че до Бургас ще се набутаме още но.... 2-3 минути бяха избити...... Да се смеем ли, да плачем ли......
Публикувано на: Пон Дек 28, 2009 9:49 am
от 43.309
За сметка на 3622 и 3621 които се движат с по 40 мин отгоре поради "новите" скорости. Депо Бс да си правят ИЗВОДА.
Публикувано на: Пон Дек 28, 2009 6:37 pm
от 07
43.309 написа:За сметка на 3622 и 3621 които се движат с по 40 мин отгоре поради "новите" скорости. Депо Бс да си правят ИЗВОДА.
Депо Бс незнам защо къпят влаковете, а и ми е все тая кое депо обслужва влака - щом върви навреме, миналата година се оказа че и 8601 може да бъде навреме (в крайна гара), тази година какво е това разписание - в участъци къде уж е смятано за 115-130 се кара със 100 и се избива закъснение

Публикувано на: Вто Дек 29, 2009 9:13 am
от stankos
Това е поради Специалните Закони на Физиката приети от страна на БДЖ за собствена употреба!

Публикувано на: Съб Яну 02, 2010 6:03 pm
от todor plamenov
stankos написа:Това е поради Специалните Закони на Физиката приети от страна на БДЖ за собствена употреба!

И като вземем предвид,че голяма част от обходите не са изчислени правилно ето Ви ги доста от бързите ни влакове с по минимум десет минути вътре
Публикувано на: Съб Яну 02, 2010 7:01 pm
от Saruman
Има ли още телеграми? То е по-добре да няма де, но ако има моля публикувайте ги.
Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 9:21 pm
от Nikss
todor plamenov написа:stankos написа:Това е поради Специалните Закони на Физиката приети от страна на БДЖ за собствена употреба!

И като вземем предвид,че голяма част от обходите не са изчислени правилно ето Ви ги доста от бързите ни влакове с по минимум десет минути вътре
Някои разтегнати, други пренатегнати... в крайна сметка не е толкова трудно да се спазват мисля аз. Пък и никой не е умрял от по-стабилно каране.

Какво е това да ми се влачат с 10-15 отдолу.

Я ръгай там...

Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 10:17 am
от Mario Evstatiev
Ghost написа:ОТ ДП ''НК ЖИ'' НР.158 ДАТА 08.01.2010 ГОД.
СЧИТАНО ОТ 16.01.2010 Г. СЕ ПРАВЯТ ПРОМЕНИ В ГДВ, В СИЛА ОТ 13.12.2009 Г, КАКТО СЛЕДВА:
***
Дано телеграмата да е от полза за локомотивният персонал.
Всички останали могат спокойно да си изхвърлят пътеводителят, както отдавна направих аз.

А тези с книжки - разписания да правят поредните корекции...
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 11:27 am
от bdz46
Ghost написа:
4. В ГРАФА 1 ДА СЕ ПОПРАВЯТ РАЗСТОЯНИЯТА: КР-СП.КУМАРИЦА - 2,4 КМ И
СП.КУМАРИЦА-ИЛ - 5,5 КМ И В ТАЗИ ВРЪЗКА СЕ КОРИГИРАТ РАЗПИСАНИЯТА ...
Най-после... За има-няма 4 години грешката е оправена.
Публикувано на: Съб Яну 09, 2010 2:09 pm
от disell
А грешното разстояние между сп.Моряк и гара Езерово сигурно ще продължи още напред в светлото бъдеще (не че има много смисъл от нея както и от сп.Химик ама никой не се сеща да ги заличи от всякакви там указатели за гари и спирки и програми с които се правят ГДВ )
