
Може би за да може дежурният да се увери в цялостта на влака?

Правилно! За да е сигурен дежурния,че е изолиран локомотив, иначе може да помисли че от влака е останал само локомотива.Въпреки че и тази теория търпи критики.rexkos написа:Честно казано тук ме хванахте в незнание (честно си го признавам).
Може би за да може дежурният да се увери в цялостта на влака?
Виж лок серия 42 или 43 - има едни дебели метални пръти които съврзват талигата със рамата - един такъв прът се нарича тяга.... за асинхорнен и правотоков двигател виж уикипедияGeorgi Dimitrov написа:Здравейте и поздравления за хубавия форум.Имам 2 въпроса и ще съм много благодарен ако получа отговор: Какво означава лок. да скъса тяга(поправете ме ако задавам въпроса грешно) и втория въпрос ми е каква е разликата от асинхронните и постоянно токовите двигатели. Благодаря!