Страница 3 от 6
Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 3:53 pm
от rexkos
Много ми допада тази идея за връщането на двата нощни пътнически влака. Нека обаче 70106 да тръгва от София в 23.15, който дефакто до Мездра ще се движи по трасето на вече спрения 4626, за да извозва късните работници от дефилето. Часът на заминаване на 2627 да бъде изместен в 23.45, като от гара Мездра вече влиза в сегашното си разписание, тъй като се премахват спиранията до Лакатник поради наличието на 70106.
От своя страна 70107 трябва да пристига в София не по-късно от 5.45, иначе го гази 383.

Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 4:05 pm
от Mario Evstatiev
Възможен е и този вариант, при който 70106 да тръгва в 23:15, като съответно ще пристига и по - рано във Видин. 70107 ако се бутне малко по - рано, също може да да се впише на мястото на 20200 добре. Спиранията на 2627 до Лк са ненужни ако се пусне нощния пътник за Видин, поради което и той може да се оптимизира доста.
Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 6:28 pm
от todor plamenov
Много добро предложение от страна на Марио.Ако не се лъжа, Весо от край време лобира за възобновяването на тези нощни пътнически влакове,уникални по рода си,които за съжаление отдавна не се движат вече.Ако не ме лъже паметта за последно присъстваха в ГДВ 2001.Много добре е мотивирано движението на 70106/70107 като особен чар на предложението се придава от идеята за бистрото към състава.Хубаво е,че се изчакват в София късно пристигащите влакове от провинцията,за да се запълни максимално капацитета от желаещи да пътуват през нощта към Враца ,Лом ,Монтана и Видин.Още повече,че не съществува реална алтернатива да тръгнеш сутринта с влак от София за Видин и да пристигнеш по-рано от 12:05 (когато по разписание пристига 7620). Съгласен съм и с идеята,че трябва сериозно да се преосмисли и графика по втора линия.През определени интервали от денонощието там има влакове буквално един след друг ,а после няма такива с часове.
Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 6:39 pm
от Mario Evstatiev
Може да се помисли и е редно дори, за един проектен ГДВ по 7-ма. Има влакове, които трябва да се коригират доста. Освен това между Бр и Вн е редно да има мрежа от пътнически влакове, обслужващи пътниците от/за малките населени места и да се премахнат спиранията на тези места от бързи влакове. Редно е да има и един чифт "ускорени" бързи влакове със спирания само на Вц, Бо, Бр и Вн. Редно е тези влакове да тръгват в удобно време от Сф, съответно Вн, например един такъв влак, тръгващ от Вн в 5:45, и пристигащ в Сф в 10:00 и обратно от Сф в 17:00 и пристигащ във Вн в 21:15.
Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 6:49 pm
от todor plamenov
Движението между Видин и Брусарци на крайградските пътнически влакове трябва да бъде изградено на принципа ,който се движат 70241 и 7621. Пътническият влак да върви пред бързия и така да поема пътниците от малките населени места ,които после ако искат да продължат пътуването си могат да се качат в Брусарци или Бойчиновци . В обратна посока по схемата първо минава бързия,а след него заминава КПВ-то за изозване на пътниците към малките селища.
Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 7:02 pm
от Mario Evstatiev
И още една идея за привличане на пътници от този регион!
В активния летен сезон от 15.06 до 15.09. би било възможно да се създаде директна връзка на дунавския град с Бургас. ЗА целта е удачно да се реализира пътуване на директен кушет вагон както следва:

Вн - Сф на влак 7625 и Сф - Бс на влак 8627

Бс - Сф на влак 8686 и Сф - Вн на влак 7620
Редно е да се обсъди ефективността на подобна оферта и същата да бъде предложена по официален път на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за разглеждане и становище. Ако нещата се наредят добре, още това лято би могло видинлии да се радват на приятна, бърза и удобна връзка с морските ни курорти.
Публикувано на: Съб Дек 19, 2009 7:12 pm
от todor plamenov
Хубава идея.Още по-хубаво ще бъде,ако се намали времепътуването между Видин и София и ако може 7625 да има малко по-късен час на тръгване за столицата.Сякаш 16:08 ч е доста раничко,но явно текущото състояние на инфраструктурата на този етап не го позволява.
Публикувано на: Нед Дек 20, 2009 11:49 pm
от desiroml
lok45111 написа:И още една идея за привличане на пътници от този регион!
В активния летен сезон от 15.06 до 15.09. би било възможно да се създаде директна връзка на дунавския град с Бургас. ЗА целта е удачно да се реализира пътуване на директен кушет вагон както следва:

Вн - Сф на влак 7625 и Сф - Бс на влак 8627

Бс - Сф на влак 8686 и Сф - Вн на влак 7620
Редно е да се обсъди ефективността на подобна оферта и същата да бъде предложена по официален път на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за разглеждане и становище. Ако нещата се наредят добре, още това лято би могло видинлии да се радват на приятна, бърза и удобна връзка с морските ни курорти.
Стига сте планирали Bc, защото БДЖ няма такива. Нека най-накрая да удължат маршрута на 2681/2682 до Видин с директни B за Берковица и Лом. По претъпкан влак няма да има за Бс. А ако е рекъл Господ и WL и Bc ще се напълнят, ако бъдат купени.
Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 12:09 am
от VESO
В момента нямам впечатления , но до преди няколко месеца последният вагон в директната група за Силистра , прикачана към Кардама беше кушет , а не спален вагон. Лично съм виждал , че се водеше серия 40 и означението му бе "Bcme".Значи може би са останали няколко.
Идеята за удължаване маршрута на изънредните нощни влакове от Плевен за Бургас и продължаването им до Мездра и Видин не е лоша идея , само където времепътуването ще бъде доста голямо за пътуващите към морето жители на Северозападна България.Тук нека нашите графисти Ивайло от Костенец и Rexkos изготвят примерни разписания и отговорят на въпроса дали 2682 може например да продължи до Враца , където вагоните му да бъдат прикачани на 7620 и по аналогия 7625 пак до Враца да вози групата на 2681 , която след това да потегля към Плевен и Бургас.
Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 6:38 am
от Mario Evstatiev
Кушети има няколко. За Силистра вече пътува спален вагон, тъй, че това значи още два свободни кушета от този състав. Видин - Бургас е добра дестинация и мисля, че в летния сезон ще има достатъчно желаещи да се качат и да пътуват удобно до морето без прекачвания.
Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 8:35 am
от todor plamenov
Мисля,че предложението на Марио за директен вагон по реалцията Видин - Бургас чрез влаковете 7625/8627 е някакси по-щядящо пътниците от идеята за обвръзка на 7625 и 2682.Вярно,че времепътуването ще бъде общо взето същото и в двата варианта,но да не забравяме,че извънредния влак от Плевен заминава малко след 382, а ако ще се удължава този влак от Мездра доста трудно ще се избегне дублирането с международния за Москва.Може би все пак е хубаво да се помисли и за дневен влак от Северозападна България към Южното Черноморие.
Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 10:33 am
от Saruman
То не се и знае дали в ГДВ 2010 2681/82 ще се движи! В ГДВ 2009/08 не се е движил!
Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 10:52 am
от todor plamenov
Saruman написа:То не се и знае дали в ГДВ 2010 2681/82 ще се движи! В ГДВ 2009/08 не се е движил!
Това вече е въпрос от друго естество,който едва ли е в нашите компетенции.Смятам,че много погрешно се интерпретира понятието извънреден влак в България. Дори смятам,че то изобщо е доста позобравено, както теоретически,така и на практика.През лятото от край време се движат само двойката 8686/8687. Влаковете Плевен - Бургас -Плевен са с крайно нерегламентиран статут и това се видя миналото лято.Моето мнмение е,че е наложително назначаването на допълнителни влакове по празниците и през лятото,но явно непрекъснатите икономии си казват думата.Само че докато БДЖ икономисва, повечето от големите играчи на автобусния пазар се готвят да пускат допълнителни курсове по най-натоварените си дестинации.
Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 10:58 am
от Saruman
Понеже няма 2681/82 не пускат и чифта 42281/82! А с този чифт, ако го има пътниците само лятото могат да правят връзка с 4646/47, например в момента не могат.

Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 11:23 am
от Labros
През лятото от край време се движат само двойката 8686/8687
Това лято се движи само няколко дни.