
Администратор

Аз се надявам, че ще бъде възстановен ала някое ТНТМ, но като няма нов ТПС така ще бъде. Освен това лок е само на 27 г., вярно, че в някои от белите държави на тази възраст няма ТПС, в други си ги карат и по на 40 и кусур години, но в нашето положение както няма локомотиви и се чудят всеки ден хората в депата как да вържат графика всяка тягова единица е ценна.
167 ако се понапънат може да бъде възстановена.

А аз на една снимка ми се видя,че в следствие на пожара е провиснал коша под трансформатора,което ще рече че локомотива е неизползваем.Много ми прилича на щетите на 44-071, която си стои в депо Варна вече поне 3 години и е останал само гол кош и климатик. Дано има възможност да се възстанови 45-167, но съм малко песимист.

Администратор
Ако има деформиране на рамата, забрави да се възстанови. Тогава може да влезе в сила метода 06-065/06-121. Тоест, взима се годния кош с талиги на 44 097, оборудва се и се пуска в експлоатация. Ако 097 е бракувана, за да се избегне проблем, коша и става просто "резервна част" и машината си излиза пак с № 45 167.4, такива възстановявания са правени и са позволени законово.borislaviv написа:А аз на една снимка ми се видя,че в следствие на пожара е провиснал коша под трансформатора,което ще рече че локомотива е неизползваем.Много ми прилича на щетите на 44-071, която си стои в депо Варна вече поне 3 години и е останал само гол кош и климатик. Дано има възможност да се възстанови 45-167, но съм малко песимист.
64.19
Мисля, че цялата ситуация е ЦИНИЧНА в рамките на два месеца да изгорят две машини! Трябва да се замислим за качеството на извършваните "ремонти" и "поддръжка".
За такива случаи смятам, че целия персонал на депото към което се числи машината трябва да понесе отговорност за действията си по поддръжка или бездесйствията си.
За такива случаи смятам, че целия персонал на депото към което се числи машината трябва да понесе отговорност за действията си по поддръжка или бездесйствията си.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Ти у ред ли си или си болен?NiGhtPiSH написа:За такива случаи смятам, че целия персонал на депото към което се числи машината трябва да понесе отговорност за действията си по поддръжка или бездесйствията си.

Отговорността е винаги персонална и конкретна

Няма защо и как целия персонал на депото към което се числи машината да понесе отговорност за конкретния пожар в 45-167.
В новия бобинажен цех се прави само козметика на трафове. Не могат да пренавиват! За пренавиване или ремонт на намотките се карат трафовете в няква база на енергото в Илиянци.lok45111 написа:Друг вариант е да се докара повреден траф в цеха за ремонт на трансформатори в Подуяне и да се ремонтира.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Администратор
Целия персонал няма защо да поема отговорност за несвършената работа на един или група хора. Според мен, причината може да се търси и в некачествени материали. В този случай, доставчика на тези материали ще следва да си плати като поп задето заради калпавата му продукция е бастисана цяла машина. В действителност е редно да се упражни контрол над ремонта на отговорните елементи, за да не ставаме за резил. Друг момент е, дали маслото е отговаряло на предписанията за изолационна якост?
64.19


Администратор
Nikss написа:Персоналът на депото си е свършил работата и няма защо да го отнася... в тоя случай причина са некачествените материали както се спомена. Причините за запалване на локомотивите основно са 2 - некачествени материали или неправилна експлоатация от страна на локомотивния персонал.![]()
Некачествени материали по - скоро. Няма защо да се запали от неправилна експлоатация, тъй като локомотива си има предвидени защити. В Сърбия обаче съм виждал от ИДИОТСКА експлоатацияа как замеждиняват контактори и как електровоз изгаря като факла. Но и там причините бяха много - първо незнайно защо никой не беше очистил маслото около трафа и в контакторния шкаф, разположен под нивото на рамата. Второ пак незнайно защо никой не бе видял, че от време на време, преходите окъсяваха директно регулационната намотка на трафа. И така машината си изгоря, а виновник не намериха, въпреки, че в случая е имало ясни индикации за безхаберие...
В нашия случай обаче, нямаме преходи, които субективно да се следят, тъй, че по - вероятно е да са избили маслените уплътнения между трафа и радиатора и от искра да е пламнало маслото. Друг вариант е, причината да се крие в повреда в АТП. Но пожаротехническата експертиза ще каже най - точно защо се е запалила.
64.19


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Ако е от некачествени материали, то причината те да се турят е чисто финансова. Едната възможност е, че парите за качествени материали не достигат и се купуват менте и с лошо качество, а другата е, че някой може би умишлено закупува такива и прибира разликата в джоба си...
Нека да изчакаме заключението на следтвените органи.
Нека да изчакаме заключението на следтвените органи.
Като се почне от началника на депото, мине се през лицата правили поръчка за материалите и се свърши със счетоводителката покрила далаверата. Всички трябва да минат през следствието.... 
Това имах предвид под персонал.

Това имах предвид под персонал.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Надявам се 45-167 да не е предвестник на подобни инциденти с локомотиви на депо Пловдив. Опасенията ми са продиктувани основно от графика за оборота на локомотивите в горецитираното депо. Те просто не влизат в депото. ЕП се прави във Варна, Бургас или Ямбол. При такъв график инциденти като този не се случайни. Много искам да изброя и останалите т.н пловдивски "масларки" ами да не наливаме масло в огъня. 


Да си спомним за 45-167 докато припкаше по родната жп. мрежа и да и пожелаем скорошно възстнановяване. http://railwaymodeling.com/gallery/disp ... h-0-5.html




Информация
Модератори