

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
За бистрото отговаря персонала, назначен за съответната дата да го обслужва. Служителите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, поделение "Спални вагони" се въртят на 4 дневки. 4 поредни дни една бригада върти примерно влакове 8601/2 и на 4-тия ден след 8602 правят ревизия, вагона се заключва и на следващия ден го поема другата смяна. Тези купета, за които тук става дума също се водят към бистрото и за това, превозната бригада на влака не би следвало да се разпорежда с тях. Форума все още чака отговора на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД по подадения сигнал.Labros написа:Не ми е ясно само едно- персонала на бистрото отговаря за вагона или...
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор

Администратор
По темата , ето клип от днес , 18-ти ноември.Влакът е 8601 "Сл.Бряг".
http://www.dailymotion.com/video/xb6t12_pb180004_travel
Ръката от него е моята.Накрая от клипа съм заснел част от интериора на вагона , от което по несъмнен и безспорен начин става видно , че действието се развива в бистрото.
http://www.dailymotion.com/video/xb6t12_pb180004_travel
Ръката от него е моята.Накрая от клипа съм заснел част от интериора на вагона , от което по несъмнен и безспорен начин става видно , че действието се развива в бистрото.

В понеделника в 2602 също бяха заключени, даже едното купе с катинар.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Купето с катинар е служебното. То е по принцип отредено за такова и не визира двете купета, предназначени за пътниците. Не знам до кога ще продължават с това заключване, но виждам, че в скоро време ще има сериозни разговори в "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД по въпроса.Labros написа:"Тука има- тука нема" става в тия бистра. Един ден отключено, друг заключено... Другите пък се оляли- чак катанци турили. Сякаш е затворнически влак.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
И сега какво - ако попадна на заключени врати , още един клип ли да правя?
В събота ще проверя другото бистро - ако на Златните се движи само едно , то като пътувам и с двата ускорени , все ще нацеля или 001 или 002.
Колкото до купето "със специално предназначение" , на всеки , който се е качвал в бистрото навярно му е направило впечатление как изглежда първото купе след тоалетната.Често има сложено перде , друг път може да се види това.Снимката я правих , когато с Наско на първи юни пътувахме със "Сл.Бряг" при пускането на бистрото.Втори път надали ще имам възможност да вляза в това купе.

В събота ще проверя другото бистро - ако на Златните се движи само едно , то като пътувам и с двата ускорени , все ще нацеля или 001 или 002.
Колкото до купето "със специално предназначение" , на всеки , който се е качвал в бистрото навярно му е направило впечатление как изглежда първото купе след тоалетната.Често има сложено перде , друг път може да се види това.Снимката я правих , когато с Наско на първи юни пътувахме със "Сл.Бряг" при пускането на бистрото.Втори път надали ще имам възможност да вляза в това купе.

Последно промяна от VESO на Вто Яну 05, 2010 11:36 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Веско, посоченото от теб купе е служебно. Първоначално имаше идея да е купе за бизнес - клиенти, но след това някой се отказа от идеята, тъй като и без това на всички ни е ясно, че преуспяващ бизнесмен няма да пътува с влак.
Заключването на останалите две купета, които са предназначени за пътници е НЕПРАВОМЕРНО и за това нещо колко ли пъти вече има разправии! Зависи от ситуацията, може да попаднеш на нахакана кондукторка, която изпада в паника кой и защо е отключил купетата, като тя ги била заключила! Смях в залата!
Заключването на останалите две купета, които са предназначени за пътници е НЕПРАВОМЕРНО и за това нещо колко ли пъти вече има разправии! Зависи от ситуацията, може да попаднеш на нахакана кондукторка, която изпада в паника кой и защо е отключил купетата, като тя ги била заключила! Смях в залата!
Последно промяна от Mario Evstatiev на Вто Яну 05, 2010 11:48 pm, променено общо 1 път.
64.19

Администратор
Днес в пощата на Администрацията на Форум "Локомотиви" се получи чакания отговор по въпроса със заключените купета на вагоните "бистро". С оглед на удебеления и маркиран с червено текст от писмото, колегите от форума, пътуващи с тези вагони да следят за спазване на инструкцията за двете купета и своевременно да сезират Администрацията на Форума и "БДЖ Пътнически превози" ЕООД. Видеофайлове също ще са добре дошли.
Уважаеми господин Евстатиев,
Позволете да Ви информирам за отговора на колегите от "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, даден по повод Вашето писмо.
Вагоните от тип "бистро", които са включени към съставите на бързите
влакове със задължителна резервация "Слънчев бряг" и "Златни пясъци", представляват едно допълнително удобство при пътуване и повишават качеството на предлаганата услуга за превоз на пътници, която "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД извършва.
Основната цел на вагоните от тип "бистро", е да се предложи на клиентите възможност за консумация на храни и напитки по време на тяхното пътуване. По тази причина вагоните са получили съответните удостоверения за регистрация на обекти за търговия с храни от "Столичната регионална инспекция за опазване и контрол на общественото здраве". За съжаление, обаче, практика на недобросъвестни пътници е да се самонастаняват в двете
първокласни купета, без да имат право на това (снабдени с второкласни билети), и да използват вагоните от тип "бистро" не по предназначение, т.е. като седящи вагони. В такива случаи често се стига до недоразумения с пътници, които не желаят да напуснат купетата и се е налагало обслужващия персонал да заключва същите тези купета.
Клиентите, които пътуват с бързите влакове със задължителна резервация, трябва задължително да бъдат снабдени със съответната добавка за запазено място и тази добавка може да се заплати единствено на билетните каси в железопътните гари и бюра. Местата в първокласните купета във вагоните от тип "бистро" не се предлагат за запазване в железопътните гари и бюра и съответно в тези купета не може да се пътува със запазено място за самите
купета.
По повод на Вашето писмо, обслужващият персонал във вагоните от тип "бистро" е инструктиран да не бъдат заключвани двете първокласни купета в тези вагони.
Пожелавам на Вас и на всички потребители на форум "Локомотиви" много здраве, късмет, сбъднати мечти и успехи през Новата 2010-та година и оставам
С уважение,
Петко Александров
експерт, сектор „Връзки с обществеността”
„Български държавни железници” ЕАД
Пътувай с влак - спаси природата
64.19
Информация
Модератори