Страница 3 от 4

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 11:27 am
от Mario Evstatiev
stankos написа:Бих добавил , който все пак трябва да е достатъчно запознат с правилниците и тарифите за да може да оценява правилно поведението на персонала !
Що се касае до програмата "Таен клиент", има достатъчно запознати с правилниците, наредбите и Тарифата членове на Форум "Локомотиви", които не работят към този момент в системата на нито една от двете компании. Според мен, първоначално може дори и да няма наказания, а само обръщане на внимание за преустановяване на нарушенията. Един вид превенция. Но все пак искам, преди да се отиде на крак при г-жа Райкова, да обсъдим и уточним параметрите на всички точки от предложението, да сформираме една добра тричленна работна група и с ясно представени идеи, да преминем към разискване и реализация.

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 11:36 am
от rexkos
lok45111 написа: 2. Грубо и невъзпитано отношение на превозния персонал;
Що се касае до тази точка, програмата "Таен клиент" трябва да се приложи предимно във влакове, обслужвани от горнооряховски и карнобатски превозни бригади. Със сигурност ще има много черни точки... Всеки, който е пътувал достатъчно с БДЖ, отлично знае защо съм засегнал Горна и Карнобат. Във форума има не едва или две теми, изписани по този проблем.

ПРОЕКТИ

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 11:45 am
от choveka_vlak
Въпреки че ще подразня доста от Вас със мнението си, но "Таен клиент" е почети не възможна мисия!. (Просто едно влизане във форума и може да бъде разпознат всеки.) Съжалявам за назадничевото си мислене, но света е малък особенно в БЪЛХАРИЯ!, има опасност "Тайния клиент" някъде и шамари да посъбере... 8)

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 11:46 am
от Labros
А кога евентуално ще се проведе срещата с г-жа Райкова?
Мисля, че в по-голямата си част от поставените точки имаме някаква яснота. Лично мое мнение е, че "Таен клиент" е крайно наложителна мярка за справяне с ниското възпитание и култура на част от превозния персонал. "Добър ден" и "Заповядайте" не струват пари...

Re: ПРОЕКТИ

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 11:51 am
от pavkata_zaraboy86
choveka_vlak написа:Въпреки че ще подразня доста от Вас със мнението си, но "Таен клиент" е почети не възможна мисия!. (Просто едно влизане във форума и може да бъде разпознат всеки.) Съжалявам за назадничевото си мислене, но света е малък особенно в БЪЛХАРИЯ!, има опасност "Тайния клиент" някъде и шамари да посъбере... 8)
Федя, прав си донякъде, но пък не забравяй, че тук има сттици потребители, знайни и незнайни, още толкова хора има, които се интересуват от влакове или моделизъм, но пък не знаят за форума. Така, че е 50:50.

ПРОЕКТИ

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 12:14 pm
от choveka_vlak
Прав си Павка но да те подсетя за условието, " Тайния клиент" трябва да е "копетентен", (тоест дори ако трябва и на няколко дневен курс да отиде) влучая нарочно съдействие от транспортна полиция, но "ГАРВАН ГАРВАНО ОКО НЕ ВАДИ!" Пояснение: пример: Крайна гара,,, нарушението е установено, " Тайния клиент" търси съдействие???- от кого???. :evil: :evil: :evil:

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 12:29 pm
от Labros
Или доклада да се подава директно до г-жа Райкова. Да не се търси съдействие от никой, защото са си навързани като свински черва. Ръчнеш тук, обади се там.

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 12:30 pm
от pavkata_zaraboy86
Ами би трябвало да се прати документацията и анкетната карта директно в София. Разбира се, че иначе ще има много въпросителни. Иначе, доколкото съм чувал, една мащабна "операция таен клиент", но извършена с участието на независима агенция за маркетингови проучвания, излиза между 3000 и 4000 лева. :roll:

ПРОЕКТИ

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 12:40 pm
от choveka_vlak
Уважаеми !, съфорумци радвам се на ентусиазма Ви и на младоста, просто сте (чисти и не опетнени) от помията Българска, не Ви е налегнал живота със пълната си сила, на всяка крачка да ти подливат вода да те плюят, да те омаскаряват и то за нищо... Но Уви във момента писанията ми изглеждат като на някакво квазимодо от подземния свят!. Не съм Ви враг!, мислете... 8) Пример: Гандевввввввввввввввввввввв..............

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 12:41 pm
от pavkata_zaraboy86
Разбираме те, Федя, спокойно. :D Нека изкажем менията пък да видим ще получи ли идеята реализация.

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 1:43 pm
от pavkata_zaraboy86
Тъй като т. 5 от предложения план от Марио предизвика най-голям интерес и съответно дискусия, и ввъв връзка със запитването на Станко, ви предлагам един линк към информация за този тип маркетингово проучване:

http://www.taenklient.com/info.htm

А това е сайта на една от специализираните компании, предлагащи такива услуги на база поръчка на подобен род прочувания от отб страна на съответен работодател.

http://www.marketeyes.biz/

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 2:10 pm
от stankos
Благодаря ви ! Изясниха ми се нещата ! Заемащите се с подобна работа поемат и сериозна отговорност за обективно отразяване на истината !

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 7:45 pm
от Mario Evstatiev
stankos написа:Благодаря ви ! Изясниха ми се нещата ! Заемащите се с подобна работа поемат и сериозна отговорност за обективно отразяване на истината !
Обективното отразяване на истината не епроблем. Всеки сериозен човек при такова гласувано доверие ще си свърши работата сериозно. Що се касае до казаното от Федята за шамарите, няма как да стане това, защото в момента на пътуването това е идеята, тайният да си мълчи. Прибира се в София и пише доклада. Така нито се знае кой е той, нито кога пак ще мине.

ПРОЕКТИ

Публикувано на: Сря Ное 25, 2009 8:28 pm
от choveka_vlak
НО ПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ!!!, Пример: нима работейки като кондуктор в даден участък от години няма да забележа не познатото лице!, хм не можете да излъжете педанта които си знае "ПРИХОДА" за деня... точно на тази база лесно не можеш го хвана!.

Публикувано на: Чет Ное 26, 2009 7:06 am
от Mario Evstatiev
Федя,

за да е ефективна една такава програма "Таен клиент", естествено е да не се обикаля непрекъснато един и същ маршрут, а да се наблегне предимно на бързите влакове като за начало. Както казах, задачата на тайния клиент в самия влак е да седи и да гледа, пък като слезе от влака да напише един доклад за нарушенията, които е установил. Освен с дирене на куруси, тайните клиенти тук обаче могат да бъдат бдителни и за добре изпълнени задължения от страна на дадени служители и да бъдат изказвани и похвали, защото в действителност има много съвестен превозен персонал. Доста внимателно трябва да се обсъди една подобна стратегия и да се почерпи опит от различните търговски вериги, които за да контролират качеството си на обслужване, прибягват до тази програма.