Страница 3 от 8
Публикувано на: Вто Ное 17, 2009 11:58 pm
от Nikss
Какво да кажем тогава за
32 113/114 на която почти всичко й е пипнато при ремонта само дето секциите се лашкат при потегляне, и то така се лашкат, че падат дори шишета от по 3 литра.

Ама и машинистите така карат, че нямам думи...

Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 8:10 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Какво да кажем тогава за
32 113/114 на която почти всичко й е пипнато при ремонта само дето секциите се лашкат при потегляне, и то така се лашкат, че падат дори шишета от по 3 литра.

Ама и машинистите така карат, че нямам думи...

Лашкането е от настройката на РУ. Предната секция избързва леко при набирането на позициите. В ГО имаха стенд за РУ, тъй, че не разбирам защо не е настроена както трябва.
Публикувано на: Вто Ное 24, 2009 9:54 pm
от Saruman
С 30 000 мнение, ето снимка на една ГО електричка:
32 031.7/032.5 - Горна Оряховица
Публикувано на: Съб Дек 12, 2009 9:54 pm
от Nikss
ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6 е отново в движение със сменени бандажи.

Днес е на влакове
20241/20130/20137/26203.

Обаче забелязах, че едната секция (36) е надраскана, а преди да спре за бандажи беше чиста. Ей да опустеят с техните графити... обаче честно да си кажа не са толкова зле направени тоя път и не са ги бързали, но пак си е грозно на фона на получистата секция 35.

Публикувано на: Сря Дек 16, 2009 6:00 pm
от Saruman
Днес хванах на гара Царева Ливада в по-хубава поза:
32 113.3/114.1
Публикувано на: Вто Яну 12, 2010 11:25 pm
от Nikss
Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 8:47 am
от Mario Evstatiev
Тя да беше само нашарена. За има няма месец в София, ЕМВ претърпя:
1. Надраскване от идиотчета графитаджии
2. Удар с лек автомобил на прелеза при сп. Божурище
3. Мистериозно нарязани седалки в прикачния вагон 32-326
4. Изгърмяха 1 тягов двигател на 32-125
Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 8:35 pm
от Nikss
А каква беше преди да отиде... пътувах с нея на 05.07.2007 г. от Чб до Пл с ПВ 20131 и останах много впечатлен и доволен. Още го помня. Добре, че все пак не се задържа толкова дълго колкото 055/056 която според мен изобщо не трябваше да се вкарва за ПР тъй като е в отчайващо тежко състояние и ще глътне пари и работа като за СР, за да се възвърне на нивото отпреди командировката. От нея нямам впечатления, не съм пътувал, но не съм чувал и оплаквания от машинистите.
Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 8:47 pm
от bdz46
Тази 32 125... като беше в София...
Най-отличната ЕМВ 32, с която съм се запознавал отблизо. Все едно идваше направо от Рига - всичко оригинално, всичко по местата, всички работи като ново, редукторите и двигателите почти не се чуват, отлична возия, бързо ускорение и най-добрия реостат на 32, който съм срещал - при 80 км/ч на предупредителния светофор на Гб страна Вл скоростта падна на 20 малко преди входния без грам въздух, при това работи плавно и равномерно, както на никоя софийска 32. Дори имаше почти пълен комплект от оригиналния руски АЛС, който е ползван съвсем за кратко по 3-та линия.
32 141 и 145 след КР бяха далеч по-зле.
А в Го казаха, че е от по-калпавите...
А 32 055 е доста изнасилено творение на ЖПЗ, но и тя докато пребиваваше в София беше много по-добра от останалите.
Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 8:51 pm
от Nikss
bdz46 написа:Тази 32 125... като беше в София...
Най-отличната ЕМВ 32, с която съм се запознавал отблизо. Все едно идваше направо от Рига - всичко оригинално, всичко по местата, всички работи като ново, редукторите и двигателите почти не се чуват, отлична возия, бързо ускорение и най-добрия реостат на 32, който съм срещал - при 80 км/ч на предупредителния светофор на Гб страна Вл скоростта падна на 20 малко преди входния без грам въздух, при това работи плавно и равномерно, както на никоя софийска 32. Дори имаше почти пълен комплект от оригиналния руски АЛС, който е ползван съвсем за кратко по 3-та линия.
32 141 и 145 след КР бяха далеч по-зле.
А в Го казаха, че е от по-калпавите...
А 32 055 е доста изнасилено творение на ЖПЗ, но и тя докато пребиваваше в София беше много по-добра от останалите.
Точно за това говорим. 125 пак успя да се спаси, защото износи бандажите и имаше километри за ГПР, иначе щеше да е по-зле (като 055/056). Нямам търпение да я видя като излезе.

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 8:52 pm
от borislaviv
Nikss написа:А каква беше преди да отиде... пътувах с нея на 05.07.2007 г. от Чб до Пл с ПВ 20131 и останах много впечатлен и доволен. Още го помня. Добре, че все пак не се задържа толкова дълго колкото 055/056 която според мен изобщо не трябваше да се вкарва за ПР тъй като е в отчайващо тежко състояние и ще глътне пари и работа като за СР, за да се възвърне на нивото отпреди командировката. От нея нямам впечатления, не съм пътувал, но не съм чувал и оплаквания от машинистите.
Като кажат че една овца е черна, върви доказвай обратното.Нищо и няма на 32-55/56. Просто е набедена от машинистите и така и се носи слава на друга машина.Нямам спомени да е оставяла влакове повече от друга.Щом и в София издържа и даже там я харесаха.И освен това е оборудвана навсякъде с автоматични предпазители, вместо стопяеми вложки, които носят със себе си всички машинисти на ЕМВ.Което е голямо облекчение за труда им.
Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 9:01 pm
от bdz46
Не бих казал, че тук я харесаха чак толкова...
Беше много по-безпроблемна от тукашните, но в ремонта се озориха докато се ориентират вътре.
А и пултовете са и неудобни.
Още в началото се появиха проблеми с РУ и имаше проблеми с потеглянето в наклон (наложи се настройка на РУ в полеви условия), започна да остава често на позиция (неизправен ЕПВ) и реостата на едната половинка изчезна.
Но все пак... при положение, че по това време в София карахме ЕМВ без редуктори, без компресори, без пантографи и на два ТД, това са дребни кахъри.
Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 9:06 pm
от Saruman
32 127/128 я прибраха за ТП от Кръстец, интересно коя са пратили дано не е 113/114
Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 9:07 pm
от borislaviv
bdz46 написа:Не бих казал, че тук я харесаха чак толкова...
Беше много по-безпроблемна от тукашните, но в ремонта се озориха докато се ориентират вътре.
А и пултовете са и неудобни.
Още в началото се появиха проблеми с РУ и имаше проблеми с потеглянето в наклон (наложи се настройка на РУ в полеви условия), започна да остава често на позиция (неизправен ЕПВ) и реостата на едната половинка изчезна.
Но все пак... при положение, че по това време в София карахме ЕМВ без редуктори, без компресори, без пантографи и на два ТД, това са дребни кахъри.
За реостата след като се прибра имам спомени, че беше срязан проводника на един от елементите на логиката-мисля,че беше Е2 и покрит отгоре с шлауха. Не знам каква е била идеята да се спре по такъв начин реостата.
Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 9:10 pm
от 46 242
Нищо веке се не чува за една "отличничка", която пропусна наскоро Попово. Или може би защото кахърат е дребен..