

Техник
Не, на централна бях. Като отивах към депото видях че има изход на 361,а беше 6:58 по мой часовник. Отидох в депото правих кактото щях да правя, връщам се и гледам 361 още седи на 1-ви без машина, то се оказало, че стотицата не подавала напрежение към вагоните и са я отсекли, тя беше на втори сама, а от депо дадоха 098 и влака тръгна с около 35-40 минути закъснение.Naskoni написа:Аз пък помислих, че си бил на Кулата, и се зачудих да не би аз да съм объркал 44 089 с 44 098, както ми се е случвало с 43 533 и 43 553.

Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Не знам кое му е изумителното. Влака винаги е навреме в Русе. Като цяло е най бързата връзка между толкоз обичаното Руси и столицата. Смятах че е изтискано максималното от него, но явно не е. Да живеят графиститеlok45111 написа:Изумителен факт!!!
МБВ 463 пристигна в Русе на време и замина също ПО РАЗПИСАНИЕ!!! В София, влакът се установи дори с 2 мин. аванс! По случая вали



Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Актуално инфо от днес , 29-ти октомври:
10263 / 10114 , теглен от 45149-2.Композицията в състав - спален от серия 76 ( в частност това бе 61 52 71 76 007 - 1) и пет 74-ки в сравнително добро състояние.Поради ремонтни дейности в междугарието Огняново - Стамболийски , влакът се движи по необичаен път , заложен е 11 минутен престой на Ог за среща със 10112 , който днес се обслужваше от 30003-2+30004-0.До ПО закъснението , вследствие престоя се запази.
8611 , начело с 45167-4 навреме на ПО.Ето една тройна среща между бързия за Варна , пристигналия малко преди него 10263 и по средата машина на БЖК:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
Още 2 фотографии на 60 0685-2:
- отпред;
- отзад.
"Сл.Бряг" , теглен от 46234-1 с бистро в състава и с резонното 12-минутно закъснение на ПО , като до Пзк бяха избити 2 минути и в крайна сметка ускореният потегли с 10 минути "вътрешно" към столицата.Да добавя , че купетата в бистрото бяха заключени.Попитах кондуктора , а той ми обясни , че това били места първа класа и за тях било изключено пътник да има билет.Ако някой искал да се храни , имало сепарета в същинската част на бистрото (само погледнах натам и за секунда преброих повече от 10-тина души) , а освен това едва ли не било израз на милост от страна на превозната бригада да допускат хора , консумиращи ядене да сядат на седалките в отделението.
Хебъра 1651 навреме и с 44128-7 , снимка преди заминаване.
За финал една товарачка , теглена от 44134-5.
10263 / 10114 , теглен от 45149-2.Композицията в състав - спален от серия 76 ( в частност това бе 61 52 71 76 007 - 1) и пет 74-ки в сравнително добро състояние.Поради ремонтни дейности в междугарието Огняново - Стамболийски , влакът се движи по необичаен път , заложен е 11 минутен престой на Ог за среща със 10112 , който днес се обслужваше от 30003-2+30004-0.До ПО закъснението , вследствие престоя се запази.
8611 , начело с 45167-4 навреме на ПО.Ето една тройна среща между бързия за Варна , пристигналия малко преди него 10263 и по средата машина на БЖК:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
Още 2 фотографии на 60 0685-2:
- отпред;
- отзад.
"Сл.Бряг" , теглен от 46234-1 с бистро в състава и с резонното 12-минутно закъснение на ПО , като до Пзк бяха избити 2 минути и в крайна сметка ускореният потегли с 10 минути "вътрешно" към столицата.Да добавя , че купетата в бистрото бяха заключени.Попитах кондуктора , а той ми обясни , че това били места първа класа и за тях било изключено пътник да има билет.Ако някой искал да се храни , имало сепарета в същинската част на бистрото (само погледнах натам и за секунда преброих повече от 10-тина души) , а освен това едва ли не било израз на милост от страна на превозната бригада да допускат хора , консумиращи ядене да сядат на седалките в отделението.
Хебъра 1651 навреме и с 44128-7 , снимка преди заминаване.
За финал една товарачка , теглена от 44134-5.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Акредитиран фотограф
Информация
Модератори