Страница 3 от 4
Публикувано на: Чет Окт 22, 2009 11:26 am
от NiGhtPiSH
Жабето е снимано през 2001 год.
Публикувано на: Чет Окт 22, 2009 11:33 am
от Mario Evstatiev
NiGhtPiSH написа:Жабето е снимано през 2001 год.
Значи напълно вероятно е вече серията да е извадена наистина от експлоатация. Ще е интересно да се направи посещение в депо Виена и да се установи на място статуса на серия 1043, както и да се направят подробни интериорни и външни снимки на представител на тази серия.
Публикувано на: Чет Ное 12, 2009 2:29 pm
от NiGhtPiSH
Засега работата с ÖBB не върви както исках освен, че няма очевидно желание от тяхна страна, имам и сесия, която наближава с пълна пара...
Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 11:53 pm
от NiGhtPiSH
Относно Жабетата- май няма нито едно останало във владение на ÖBB, всички са продадени обратно в родината им Швеция.
Скоро очаквайте проект 1044/1144 - Малкия Дишев.
Проект: OeBB 1142 и Командни вагони
Публикувано на: Сря Дек 02, 2009 7:35 pm
от NiGhtPiSH
Макар да не успях да хвана "Дишевка" на тясно днес, то това ще се случи скоро. За сметка на това имаме още по-интересно нещо - представител на серия 1142 (Модернизирани 1042). Модернзацията се състои в заводски ремонт и инсталиране на система много единици, с която се управляват повече от един локомотиви при двойна тракция или локомотива в push-pull влак цялата работа е свършена края на 90-те. Локомотивите имат електро-пневматична спирачна система и са до 150 км/ч.
Общ вид:
Пулт:
В машинното:
Кран-машинист Орликон
Онтово ексклузивно за вас първите снимки на пулт на команден вагон. Вагоните не разполагат с кран-машинисти, но с тях и с помощта на уеднаквената СМЕ могат да се контролират локомотиви от серии 1142, 1144, 2016 - Херкулес, 1016, 1116 - Таурус. Пултовете са аналогични в двата типа вагони.
Общ вид на използваните командни вагони в крайградския и локален трафик:
Пулт:
И нещо специално за Марио:
Рапорт, даден. Рапорт приет. Не успях да се снимам на пултовете за жалост.
Чуждите железници
Публикувано на: Чет Дек 03, 2009 8:25 am
от choveka_vlak
Браво!, и Благодаря!, спокойно можем да те наречем, нашия прозорец към света.

Публикувано на: Чет Дек 03, 2009 8:39 am
от Mario Evstatiev
Иване, направо уби рибата! 1142 е много интересна машинка, гледам, че и по машинното си се врял
А иначе... Още си чакам "Дишев"-ката

Публикувано на: Чет Дек 03, 2009 3:05 pm
от NiGhtPiSH
Честно казано като видях Хаслера ми стана много драго

Публикувано на: Чет Дек 03, 2009 6:26 pm
от Mario Evstatiev
NiGhtPiSH написа:Честно казано като видях Хаслера ми стана много драго

Високите скорости в Австрия са нещо нормално. Иначе ще чакаме подробна екстериорна и интериорна фотосесия на 1044/1144

Публикувано на: Сря Фев 03, 2010 12:19 pm
от NiGhtPiSH
В галерията има интересна сесия с 1044

Публикувано на: Съб Апр 10, 2010 8:34 am
от NiGhtPiSH
Интересно споразумение е подписано между РЖД, УЗ, ZSSK и ÖBB - изграждане на 1520 мм линия от Косице (Словакия) до логистичен терминал във Виена. Срокът за изграждане е 2013-2015 с начало на обслужване 2016 г.
Очаквания товаропоток е 23,7 милиона тона годишно.
Публикувано на: Съб Апр 10, 2010 10:30 am
от ProFoRManCe
Извиняваите за тъпички ми въпрос , но каква е максималната скорост в Австрийските железници

понеже не съм запознат

Публикувано на: Съб Апр 10, 2010 12:12 pm
от Mario Evstatiev
ProFoRManCe написа:Извиняваите за тъпички ми въпрос , но каква е максималната скорост в Австрийските железници

понеже не съм запознат

230 км/час ако не ме лъже паметта.
Публикувано на: Съб Апр 10, 2010 12:47 pm
от 43.309
Точно така и пак си има прелези, само при нас се чекнат.
Публикувано на: Сря Апр 14, 2010 12:36 pm
от TAURI
На тези за 230 няма прелези. На 160 има.