Страница 3 от 4

Публикувано на: Чет Окт 15, 2009 2:17 pm
от veselintodorov
Обръщателят на снимката изглежда малко пропаднал сигорно нее проблем това за преминаването, само да можи да се ореди въпроса със стрелките ако трябва да се местят машини все някак си ше се направи само да са съгласят от депо Септември за съдействие. :)

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 2:54 pm
от NiGhtPiSH
http://locopage.fotopic.net/c1767386_61.html

От последната голяма атракция :)

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 4:30 pm
от VESO
Тези направо ме смаяха на колко места са ходили. Включително и до Златна Панега.А да видиш локомотив на БЖК на Петрич си е направо чудо. :D

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 4:46 pm
от n0_aLoNe
Като почнем от Централна гара, Волуяк, Бригадир, Храбърско, Разменна и така до Дупница за по нататък не знам :). На всякъде са спирали да се снимат.

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 5:24 pm
от БДЖ
n0_aLoNe написа:Като почнем от Централна гара, Волуяк, Бригадир, Храбърско, Разменна и така до Дупница за по нататък не знам :). На всякъде са спирали да се снимат.
Не ги е срам, не харесаха Благоевград и не решиха да спрат - хем да се снимат, хем да ги снимам по-хубаво...държаха на черниче да правят среща с пътника...а защо? И те не знаят :(

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 5:27 pm
от bdz46
Допускам, че те знаят много добре какво и къде да искат. Иначе нямаше да наблягат на най-екзотичните и забравени линии, като пустинята и Златна Панега или лок 61 до Банкя.
Не знам как са пропуснали Гюешево, може би следвщия път.

Публикувано на: Съб Окт 24, 2009 9:13 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Допускам, че те знаят много добре какво и къде да искат. Иначе нямаше да наблягат на най-екзотичните и забравени линии, като пустинята и Златна Панега или лок 61 до Банкя.
Не знам как са пропуснали Гюешево, може би следвщия път.
И аз съм на мнение, че знаят какво искат и държат да го получат. Идната седмица, както бе обещано на "Улпия ТУРС", от името на Форум "Локомотиви" ще се отправи запитване до БДЖ - ЕАД за възможност за възстановяване на връзката с обръщателя в депо Банско с цел обезпечаване на възможността за завъртане на парен локомотив при атракционни пътувания.

Публикувано на: Нед Окт 25, 2009 1:18 pm
от Labros
От евентуалното реализиране на проекта и двете страни ще са доволни...

Публикувано на: Нед Окт 25, 2009 2:47 pm
от veselintodorov
Доволни ще са стига да има кой да свърши работата, всичко става с много бутане и усилия. 8)

Публикувано на: Нед Окт 25, 2009 3:03 pm
от Labros
Усилията няма да са много големи, при все, че обръщателя работи. Трябва възстановяване на връзката, както и проверка и евентуални леки ремонти на обръщателя. Бригада доброволци ще се сформира.

Публикувано на: Нед Окт 25, 2009 3:07 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Усилията няма да са много големи, при все, че обръщателя работи. Трябва възстановяване на връзката, както и проверка и евентуални леки ремонти на обръщателя. Бригада доброволци ще се сформира.
И след завършване на работата, да се извадят парните музейни машини и да се набутат някъде другаде, където да не пречат. Освен това, паралелно с ремонта на обръщателя, редно е да се обърне внимание на мотрисата 82-01, която може да се приведе в годен за стационарни посещения вид.

Публикувано на: Нед Окт 25, 2009 3:18 pm
от Labros
Аз се притеснявам относно успеха на предприятието именно по казания по-горе пункт- музейните парни машини. Ако ще се местят ще трябва ангажирането на машина за маневра/и, както и намирането на ново място за ситуиране.

Публикувано на: Нед Окт 25, 2009 3:21 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Аз се притеснявам относно успеха на предприятието именно по казания по-горе пункт- музейните парни машини. Ако ще се местят ще трябва ангажирането на машина за маневра/и, както и намирането на ново място за ситуиране.
Музейните машини могат да се дадат на празен гаров коловоз. Такива в Банско има. Машина за маневри няма защо да се ангажира - има нощуваща машина в Бно, която може да дръпне парните антики за 15 мин. преди да я приберат в едпо. Иска се желание, начини много.

Публикувано на: Съб Окт 31, 2009 8:37 am
от Mario Evstatiev
В рамките на провелата се вчера работна среща между Администратора на Форум "Локомотиви" и Заместник - генералния директор на НК-ЖИ, г-н Тончо Караджов, бе представена и идеята за възстановяване на железопътната връзка с обръщателя в депо Банско с доброволен труд от представители на Форум "Локомотиви" във връзка с пристигнало при нас запитване от страна на фирма "Улпия турс". Г-н Караджов пое ангажимента да провери актуалното състояние и особености, като за целта още по време на срещата натовари началника на жп участък Велинград с тази задача и обеща идния Вторник, за когато е насрочена следващата среща между ръководствата на Форума и НК-ЖИ, да бъде даден отговор за възможностите за възстановяване на коловоза до обръщателя и да се премине към реални действия чрез сформиране на бригадата, която ще оказва пълно съдействие на работната група от жп участъка във ВЕлинград при възстановяване на връзката.

Публикувано на: Съб Окт 31, 2009 10:06 am
от Labros
Записвам се доброволец :!: